JAAAA Lan! WWat fijn, gefeliciteerd. Nou al t goede komt in 3en he, dus eerst een baan, dan je operatie die goed gaat en je pijnvrij bent en dan...rapapapapapapaaaa....zwanger
Lan: gefeliciteerd met je baan! Aprodite: Wat balen meid! Ik had echt goede hoop! Syboena: Ik zie onder jou banner al een aantal namen staan, is dit jou 4de kindje? Wendelaa: Ik heb ook al een tijd het gevoel dat het bij ons nog even gaat duren, hopelijk wordt maart jou maand! x
hallo allemaal.. ik zat net ff jullie berichten te lezen.. heel wat allemaal.. en zoals ik ook meerdere malen heb gelezen.. pff dat wachten tot je een test kunt doen.. dat duurt zooooo lang.. nou ik moet maar eerst weer eens wachten tot ik mn ei heb.. zelfs dat duurt me nog te lang.. haha.. gelukkig bgint het nu al aardig op te schieten..
@ikke, wachten we samen op ons eitje oke. Die van mij moet t weekend een keer te voor schijn komen, maar voige maand kwam ie volgens mij ook een paar dagen later als gepland. Heb nu op een site gelezen over het cervix slijm en probeer aan de hand daarvan iets meer m te kunnen ontdekken
Hoi Aphrodite Ik wil je echt geen valse hoop geven maar de test die jij gedaan had (die ook in het forumalbum staat) is matcare Ultra! Die is Veeeeeeeel gevoeliger dan een test van cleurbleu !(Of een normale test!)! Ik teste met de digitale 3 dagen voor nod ook negatief terwijl ik met de kruidvat cassete,s al een duidelijk (lichte) streep had! Cleurbleu staat er ook om bekend om meer hcg nodig te hebben om een positief resultaat te geven! Ik weet niet wanneer jij die matcare Ultra gedaan heb maar als je die woensdag gedaan heb (en die streep is ook nog heeel licht) en vandaag (do) al een cleurbleu en gewone is het echt HEEL goed mogelijk dat die negatief zijn! 2 uur je plas ophouden is ook wel is eigelijk niet echt lang..... (ik wil je niet beledigen!) Ik raad je aan : om een 2-pack kruidvat cassete zwangerschaptest te halen , 2 voor 5 euro en die te doen nadat je minimaal 4 uur je plas heb opgehouden ! (is niet super moeilijk , gewoon heeeeel weinig drinken na je laatste plasje of kleine slokjes) In mijn album staan ook voorbeelden hoe licht te mijne waren ! Maar wel positief! Als je toch ongesteld bent geworden spijt me dat ik je dit bericht heb gestuurd en dat je toch heel snel zwanger bent... Erg lang verhaal geworden maar ik hoop dat je er iets aan heb ! Ik lees mee totdat ik van je hoor Liefs
nou ja en nee die andere 3 meisjes zijn de kidnjes van mijn ventje maar aangezien ze niet veel hun mamma zien en zo (heel lang verhaal) zeggen ze mamma tegen mij dus ja ik had zo iets ze horen er wel bij heb echt heel lang getwijfelt om ze er bij te zetten want ja ik ben immers zelf maar 21 en seffira is bijna 6 dus dacht altijd krijg je veel vervelende reacties op net zo als je in de stad loopt en ze zeggen mamma mag ik een ijsje zie je al die mensen kijkken had er inbegin heel weel moeite mee was 19 toen ik wat met me ventje kreeg en toen zijden ze al gelijk ben jij onze nieuwe mamma ik gelijk van nee hoe kom je daar nou bij alle 3 huilen dacht echt wat heb ik nu weer gedaan hihihihihihi maar ja ze houden neit op met mamma zeggen dus ja heb het maar over mij heen laten komen en nu vind ik het super leuk dus ja heb het ff in kort uit gelegt maar je snapt het vast wel hihihihihihihi
@wendelaa.. heb inmiddels ook al het hele internet afgelezen.. en idd dat heb ik ook gezien.. weet wel niet hoe vaak ik naar de wc ga om te kijken.. haha echt heel erg gewoon.. we kunnen alleen nog maar wachten en hopen..
Nou Wendelaa en ikke: ik wacht met jullie mee op een ei, die van mij moet ook eerdaags gaan komen. Zit nu op dag 12 en vorige maand was mijn ei er op dag 17, dus even wachten nog denk ik. Syboena: Wat bijzonder zeg! Ik vind het juist heel bijzonder dat je deze kindjes als eigen beschouwd. Heel mooi! Wonen ze ook de hele week bij jullie? x
ja ze wonen bij ons en bij opa en oma als pappa nachtdienst heeft en late diens heeft zo als nu dan zijn ze bij opa en oma omdat ik het niet red ze naar school te brengen en te halen enzo en opa ne oma wonen om de hoek dus we zien ze wel elke dag dus ja dan bouw je toch wel een band met ze op
Hey MiaMel Ja ik ben het er helemaal mee eens hoor Ik had vanmiddag zelf toch nog even zo'n 2 voor 5 euro test gehaald. Het is wel een beetje dubbel omdat je jezelf geen valse hoop wilt geven maar ik geloof de testen van vandaag nog niet echt omdat ik me gewoon echt zwanger voel.. nog steeds.. Dus ik heb ook echt een extra bewijsje nodig voor ik geloof dat ik het niet meer ben. En ik denk dat ik na mijn laatste MK toch wat onzekerder ben geworden. En dat ik het dan toch al snel een beetje in het midden probeer te houden uit angst voor een teleurstelling. Dat ik die test a 2 uur heb gedaan is meer omdat ze bij de dokter zeiden dat ik na 2 uur terug moest komen. Heb ik ook wel een beetje spijt van. Maar ik denk dat ik morgen 1 testje ga doen en dan zien we wel weer. De verschijnselen worden niet minder dus ik heb de hoop nog niet op gegeven. Hopelijk krijg ik nog een streepje en anders ben ik nog steeds blij dat ik een test ga doen want dan kan je tenminste verder. Ik ben er al wel een beetje nerveus voor, want ik wil natuurlijk alleen maar dat prachtige roze streepje zien. Bedankt voor je berichtje, geeft me toch nog een beetje extra hoop. En er is in mijn ogen niks mis met en beetje hoop Tot morgenvroeg Liefs Aphrodite
Aphrodite, succes met de testen. En ik duim voor je meid! Hoop dat als ik straks thuis ben van t werken, ik je kan feliciteren
Wendelaa, debozoe en ikke: ik wacht mee met jullie! Aphrodite: succes met de test, duimen voor je.... Iedereen bedankt voor felicitatie van baan! Heb me door paar mensen laten pendelen en in mijn onderschrift staan uitslagen
Aphrodite: En al getest? Lan: Ik hoop voor je dat de pendels uitkomen, bij mij zijn ze helaas niet uitgekomen... x
Hij is helaas echt negatief. Ik ben vanmorgen eerst niet naar de wc gegaan maar heb eerst mijn dochter naar school gebracht dus deze test is toch wel echt het eindresultaat. Ik heb trouwens ook 2 pendels , 1 voor februari en 1 voor maart. Ik ben benieuwd! Nou ik blijf hier de komende tijd nog gezellig mee kletsen hoor @ Lan ook nog gefeliciteerd met je baan, hopelijk komen onze pendels uit! Liefs
Lan: Gefeliciteerd met je baan! Super zeg Aphrodite: wat balen zeg dat het toch niet zo mag zijn. Ik ga voor je duimen dat de pendels uitkomen! Wendela: ik hoop dat maart jou maand word en daar ga ik voor duimen! Even een korte update over ons: We hebben op 9 februari een bijeenkomst in het Radboud waar alles uitgelgd word omtrend de ICSI behandelingen waarschijnlijk kunnen we kort daarna starten! Ben zo benieuwd
Hallo allemaal, wat ik me nu toch heb.. ging straks naar de wc en had spontaan een heel klein beetje zuiver bloed! erg vreemd als ik mn ei nog niet heb.. een uurtje later was het weer bijna helemaal weg! snap er niks van.. mijn menstruatie cyclus is altijd 28 dagen.. kan ik daar weer over gaan zitten denken.. pfffff