zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Aphrodite, balen meid. Na zon posititieve test ga je er toch een beetje vanuit dat t raak is.....

@Marleentje, spannend zeg.
    Nog een maandje en dan eindelijk tot actie over!

@Ikke, ja dat is idd een beetje vreemd.
    Zou ook totaal geen idee hebben wat zoiets zou kunnen betekenen.

Wij zitten nog volop in t klusprogram;)
    Vind t zo schattig dat ook manlief er echt mee bezig is.
    Hij is woensdag wezen squashen en wilde deze week nog een keer.
    Zijn vriend stelde voor om dan vanavond te gaan.
    Maar manlief heeft toen gezegd dat ie niet kon, maar wel op donderdag.
    De reden heeft hij niet gezegd tegen zijn vriend.
    Maar tegen mij wel; tja, om de dag klussen is toch t beste zei je :)
    Volgens de berekeningen is vandaag mijn vruchtbaarste dag, maar zelf twijfel ik daar nog een beetje aan.
    Hou nu al een paar dagen (sorry!) mijn slijm in de gaten en volgens mij is t nog niet helemaal zoals t moet zijn.
    Denk dan ook niet dat morgen mijn eisprong is, maar eerder zondag of maandag.
    Tja en aangezien we zondag de verjaardag vieren, zal er dan weinig komen van t klussen. Dus dan nu maar 2 dagen achter elkaar, just incase....
    Zo, weten jullie ook wat we de komende 2 avonden doen hahahaahaha

2. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    haha.. ja het slijm.. dat is idd iets waar ik ook naar kijk.. maar dat bloed.. snap er niks van.. we wachten maar ff af.. en ondertussen gaan wij ook gewoon door met klussen.. haha ik neem het een beetje ruim.. dan hebben we weer net iets meer kans..

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Precies, gewoon t zekere voor t onzekere;)

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi Aphrodite,
    Wat ontzettend Kl*te zeg! :(
    Had het niet verwacht.... :(

Dikke cyberknuffel en heel veel succes voor de volgende ronde!

(voor alle meiden ;) )

5. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    nou teleurstelling 1 is er al weer :( waarschijnlijk heb ik toch geen baan... Ik krijg eerste maand geen reiskosten en dan vind ik het toch wel zonde. want zou helft van loon verkloten aan benzine....En dat wil ik neit dan zoek ik liever verder.. Ze ging maandag nog naar vragen maar ze zei dat er nog nooit uitzondering is gemaakt....

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Lan dat meen je niet!
    Is het zover weg dan die baan?
    Hoop dat ze er toch een oplossing voor hebben.......

Echt ik sta op t moment zo versteld van mijn mannetje.
    De vorige zwangerschap ging niet van een leien dakje.
    We hadden wel besloten ervoor te gaan, maar toen t eenmaal raak was (zo snel dat we beiden er van schrokken)kreeg manlief last van prenatale depressies. Hij dacht dat zijn leven over was en we lagen absoluut niet op 1 lijn.....ik voelde me erg eenzaam toen der tijd.
    Gelukkig veranderde dat wel de laatste weken en na de geboorte was ie in de wolken.
    Maar vanaf dat Eva 6mnd was, wilde ik graag een 2e kindje....daar is menig gesprek en discussie over geweest. Hij wilde geen 2e kindje.

Van de zomer voor ons trouwen sloeg hij ineens om, na t trouwen wilde hij t toch ook wel weer.
    Ik was blij, maar ook bang....stel dat hij zich bedacht.
    Tot op de dag van vandaag is dat gelukkig niet gebeurd en kijkt hij er ook naar uit....hij heeft het vaak over nr 2.

Zoals vanmorgebn, hij zag de etos pillen staan en vroeg waar die voor waren. Toen legde ik t uit en zei lachend dat t voor mannen ook goed schijtn te zijn. Zegt ie; tja, t is dat t niet kan ivm sporten (mogelijke stoffen die verboden zijn), anders had ik t wel gedaan.
    En ook vroeg ie aan Eva; Eva zou jij t leuk vinden als je een broertje of een zusje krijgt...

Nou ik smelt op zulke momenten

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    88 km heen en weer... Mijn golf rijdt 1 op 13 dus 7 liter per keer
    7 keer 1.25 = 8,75 per dagrit en dat dan 3 tot 4 keer in de week!

zonde vind ik dat!

8. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Dat is wel erg jammer Lan.
    Bij meer dan 10 km heb je er toch wettelijk recht op?

Heerlijk wendelaa dat je mannetje er zo geweldig mee omgaat. Mannen ervaren dingen als zwangerschappen toch vaak anders dan vrouwen dus dan is het geweldig als een man zo meeleeft.

Mijn mannetje is ook zo heerlijk positief.. hij heeft de laatste maand zelfs folium zuur meegeslikt :) En is nu ook echt toe aan een tweede kindje.

Ik heb de teleurstelling al weer een beetje naast me neer kunnen leggen. ( naja soort van) Ik voel me nog steeds een beetje raar en mijn borsten voelen ook nog raar. Hopelijk voel ik me snel weer de oude.
    Ik ga denk ik toch weer ovulatie testen bestellen, blijkbaar werkt dat bij ons best goed.

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ik dacht het ook daarom ging ik er ook vanuit blijkbaar om 1 of andere reden neit

10. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Heel vreemd :(

11. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Dag meiden,

Hier nog een nieuweling. Althans, twee jaar geleden was ik ook vaak op deze site aanwezig. Inmiddels wordt onze zoon over drie weken alweer 2 jaar.

Ook wij zijn druk aan het 'klussen'voor een tweede wonder. Gezellig clubje hier, inderdaad niet zo heel groot en onoverzichtelijk.

Ik zag dat Wendelaa ook vandaag haar vruchtbare dag had. Dat is toevallig... Ik namelijk ook :D . Wij hebben inderdaad de afgelopen week om de dag geklust. Een vriendin van mij is ook bezig met een tweede wonder en ook zij heeft precies dezelfde cyclus. Dus dat kan nog gezellig worden.

Succes meiden en hopelijk veel babyklets-plezier!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Van zulke mannen worden we vrolijk he Aphrodite!
    En dat ie zelfs foliumzuur heeft geslikt, echt goed van hem....zullen ze lang niet allemaal doen denk ik.

@Lan, ja dat tikt wel aan...zou je onderhand werken voor de benzine.
    Vind het erg vreemd dat ze er moeilijk over doen.....

@Sandrina, WELKOM!
    Gezellig weer iemand om mee te kletsen.
    En jij ookal een zoontje van 2, leuk zeg.
    De hoeveelste is hij jarig?
    Onze meid wordt maandag 3...*SLIK*SNIF*...wat gaat t toch snel.
    Nu heb ik helemaal behoefte aan zon kleine babytje.
    Werd nog erger toen ik gisterenavond de Pfaff's zat te kijken!
    Tja en aangezien t gisteren ook jou vruchtbaarste dag was, weten we van elkaar wat we hebben gedaan :oops: :)

Weer vies praatje....ook het cervixslijm voorspelde iets goeds.
    Had gisteren overdag dan ook een gespannen gevoel in mijn onderbuik en wat steken rechts. Alsof er iets op springen stond.
    Dussss....spring eitje, spring!

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Effe heel snel!

Ik ben peettante!
    Een lief klein meisje is geboren
    Ze heeft de naam Fee gekregen!

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    OOOO Gefeliciteerd met de kleine meid...
    En Peettante, wat een eer!

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    gefeli lan met je kleine peete kindje :)

@Sandrina welkom

@wendelaa ik had dat gister ook heel erg dat ik zij ik wel ook zoon baby :) toen ik die kleine meid zag hihihihihihihihi
    hoor ej het mannetje zo van ja als alles goed gaat heb je een kleine baby over 8 maanden hihihihihihihi

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    hahaha, idd Syboena, heb jij maar even geduld. Nog maar een paar maanden ;)

T is hier rustig geweest vandaag, iedereen aan t schaatsen soms?!

Wij hebben vandaag al een gezellige middag gehad, een vriendin van mij, waarvan de dochter een vriendinnetje is van Eva, is geweest.
    De kids lekker gespeeld, de mannen flink gepraat en wij moeders ook goed gebept.
    Ze hebben lekker hier pannenkoeken meegegeten.....

Eva ligt nu uitgeput in bed.
    We vieren morgen haar verjaardag...
    Ze krijgt dan ook ons kado al, een keukentje, we hebben t net in elkaar gezet..

Nou meiden, nog veel klusplezier dit weekend, succes met testen, sterkte op t wachtbankje......ik hoop maandag alleen maar goede dingen te lezen hier!

17. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Hoi Meiden,

@Lan gefeliciteerd met je peet-kindje!

@Wendelaa, Jij alvast gefeliciteerd met je kleine meid. Ze worden inderdaad veel te snel groot...SNik..
    Sten wordt 7 februari alweer twee, dus ook heel binnenkort. Spannend.
    Wij zijn, net als jullie, ook heel druk geweest met klussen deze week. Om de dag he? Dat schijnt het beste te zijn. Ik hoop echt dat we beide een positieve test zullen hebben over twee weken. Ik kan niet wachten...

Ik voelde mij vandaag echt trillerig. Bijna van mijn stokje. Is dit een voorteken? We zullen het beleven. Nog even geduld.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Iedere verjaardag vind ik weer een emotionele gebeurtenis hoor.
    Er komen dan zoveel herinneringen boven van 3 jaar geleden.
    Al was t toen niet zo koud zeg...bbrrr.....

Wij klussen hier ook om de dag, al denk ik dat daar morgenavond niks van zal komen.
    Maar ja, volgens de berekeningen was gisteren zoiezo mijn vruchtbaarste dag.
    Had eerst voor mezelf bedacht dan vandaag maar mee te pakken, maar daar ben ik nu echt te moe voor;)
    Maar stel dat ik, zoals ik vorige maand dacht te hebben, later mij eisprong heb. Dan gaan we volgende week maar ff door met t schema:))

19. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ze is zo mooi, zo klein, zo perfect... Volgens mijn vriend glunderde ik van oor tot oor.... Ook bij mijn vriend is de snaar geraakt... Hij vind het super!

Foto van Fee en trotse peettante in fotoalbum

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach, wat een mooi meisje.....en wat een bos met haar joh!

Enne, staat jullie goed;)

Deel Deze Pagina