hey meiden.. weer allemaal druk met klussen? Ik had vandaag ook echt een gespannen gevoel in mn buik.. gisteren al een ovu test gedaan.. nog niet helemaal posi.. maar vandaag sprong het posi streepje er echt bovenuit.. terwijl volgens mijn berr mijn vruchtbaarst dag pas de 14e of de 15e zal zijn! nou we gaan maar gewoon door.. liever het zekerere voor het onzekere nemen denk ik dan maar...
Jaja, ook hier wordt druk geklust. Manlief is dan ook in zijnnopjes, eindelijk vaker als eens per week Vrijdag ontdekte ik al redelijk vruchtbaar slijm..duss.. Maar vanmorgen toen ik stond te douchen wist ik gelijk wat ze bedoelde met er draden van kunnen trekken (sorry voor de ranzigheid). Maar aangezien we vanmiddag de verjaardag vierden van Eva en ik wist dan er dan wel wat bier in zou gaan en er vanavond dus niks van zou komen.....tijdens het middagslaapje van Eva maar dus even mijn verleidingskunsten gebruikt Ik zou volgens de berekeningen gister al mijn ei moeten hebben, maar daar geloof ik niks van. Verwacht het eerder morgen of dinsdag, dus kwam t mooi uit
@ Sandrina Welkom! gezellig dat je mee komt kletsen @ Lan Gefeliciteerd met je peet kindje.. wat een mooie naam ook Fee Ik heb net even in je foto album gekeken en het is echt een prachtig meisje. En wat een bos haar al @ Wendelaa Gefeliciteerd met je dochtertje! 3 jaar alweer. Wat worden ze ook snel groot he. Hier zijn we pas de 2 gepasseerd maar het voelt nou al alsof de maanden wegvliegen naar de 3 jaar. Heeft ze een leuke verjaardag gehad? Ze is ongetwijfeld vast heerlijk verwend Hier hebben we een rustig weekend gehad.. buikgriep. Altijd als je vakantie hebt wordt je ziek. Gelukkig hoef ik pas eind deze week te werken kan ik toch nog even wat nuttigs doen. Lekker dat iedereen weer aan het klussen is. Hier zitten we nog op het wachtbankje dus we zijn alvast maar aan het oefenen voor het klussen Ik hoop maar dat mijn cyclus deze maand niet te erg verstoord is en dat we er gewoon weer voor kunnen gaan.
Tja, 3 alweer onze kleine meid. Niet te geloven, over een jaar gaat ze al naar school. Hoop dat ik dan een klein frummeltje heb om te vertroetelen. Ze is ech tschandalig verwend en ik moet straks dus alles weer een plekje geven Nog maar 12 dagen en dan weet ik of t deze ronde raak was hahaha
wendella GEFELI MET JE KLEINE MEID zo al weer 3 gaat snel he hier zijn ze ook 4 en kan me het begin van het schooljaar nog goed herineren dat ze elke dag van huis waren brrrrrrrr en dan is het ineens stil in huis bah bah bah hoop ook voor joudat je dan een kleintje er bij hebt
Hoi Dames, Zo eindelijk kan ik weer op zwangerschapspagina om technische redenen (ivm overhuizen van deze pagina) kon ik heel het weekend niet op de site. Dat was afkicken haha! Wendela: gefeliciteerd met je dochtertje! Lan: gefeliciteerd met je peettekindje! Weet je al wat je met je baan doet? En zijn er al dames die weer bijna kunnen gaan testen? Of zit iedereen voorlopig nog op het wachtbankje? Ik moet nog een weekje wachten. Voor ik kan testen. Ik heb deze maand voor het eerst geen klachten. Normaal direct na eisprong zere boobs en heel de misselijk en regelmatig overgeven nu nergens last van ookheel vreemd.
Idd wat problemen met het op de site komen gisteren en vandaag. Ik moet nog 12 dagen wachten met testen, dus duurt ff. Als t goed is heb ik dit weekend mijn ei gehad of anders vandaag of morgen. Mijn borsten zijn wel iets meer aanwezig, maar ook niet zo erg als de afgelopen 2 maanden. Ben nu ook iets minder gestressd ermee bezig als de 1e ronde moet ik zeggen, heb nu zoiets van; wacht het maar even af. Moet ook zeggen doordat we deze ronde intensief aan t klussen zijn, de sfeer hier in huis in opperstemming is! Manlief heeft eindelijk zijn '''zin'', meer dan eens per week hahahaha
Hallo dames.. Nou ik denk toch echt dat ik mijn ei vandaag heb gehad.. anders morgen.. maar lang zal het niet meer duren.. heb nog een ovu test gedaan vandaag.. zie mijn album.. nou donkerder dan dit kan volgens mij niet.. voel me vanavond ook erg beroerd.. alsof ik elk moment ongi kan worden.. pfff... we wachten maar gewoon af... wel spannend allemaal moet ik zeggen.. hoop zo dat het raak is...
@Syboena, tja ook hij moet er iets voor over hebben he! @Ikke, ik heb totaal geen verstand van die testen, dus geen idee of t donkerder kan. Hoop met je mee dat t deze maand raak is bij jullie
hum Aphrodite als ik jou was als je je echt heel onzeker voelt omdat je je nog steeds zwanger voelt zou ik je ha bellen en vragen of hij een bloed test kan laten doen bij je wil je niet nog onzekerder maken maar in het bloed is het altijd te zien of je zwanger bent of zwanger bent geweest en mis ben je wel zwanger geweest en is het hcg nog niet helemaal uit je lichaam waardoor je je nog zwanger voelt dus ik zou gewoon ff bloed testje aan vragen ik heb dat ook gehad had posi test en 3 dagen later bloed verlies/ongi maar wel het gevoel houden dat ik zwanger was dus ha hcg getest en was zwanger geweest maar me lichaam bleef hcg aan maken dus daarom voelde ik me ook nog zwanger en daar zijn pilletjes voor dat het hcg stopt heel veel sterkte er mee
idd het klinkt mis heel dom mar ben bang dat je de baby pijn doet kan natuurlijk niet maar het is emer het gevoel en heb ook de tip van de gyneceloog mee gekregen om te proberen de eerste 13 weken zo min of niet te gaan hobbyen omdat er een kans is dat door het stoten de vrucht los schiet en dat heeft me wel een beetje bang gemaakt
wat ik met mijn baan doe? Ha ben vandaag begonnen krijg een kleine vergoeding.. Nou je ze zijn me tegenmoet gekomen dat is al heel wat toch
@aphrodite, dat is echt vervelend zeg. Niet dat je je zwanger voelt, maar dat je gewoon geen zekerheid hebt! @Lan, o dat is wel heel erg fijn zeg, dat jullie er uit zijn gekomen. Succes met je nieuwe baan @Syboena, daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat het de eerste maanden gevaarlijk kon zijn. ALtijd van mening geweest dat het helemaal geen kwaad kan. Maar snap wel dat je daarom wat bang er voor bent
@ syboena Minder sex kan ook geen kwaad toch voor een paar maandjes.. als je je er echt druk om maakt Het gaat toch om jullie kindje en je kan het later altijd weer inhalen Normaal rustig sex hebben moet niet veel uitmaken, maar wij hadden in de eerste zwangerschap een keer te enthousiast sex gehad. Ik verloor toch wel redelijk wat bloed maar het was niks. Het is gewoon lekker goed doorbloed daaronder in je zwangerschap. Ik vond het best eng daarna. Gefeliciteerd met je baan Lan ! Nou ik heb net mijn maag geleegd boven de wc Bah.. ik krijg de laatste dagen weinig binnen dus het is alleen gal.. erg vies. Ik heb een setje ovulatie testen besteld en daar zit ook een zw test in. Denk dat ik die nog even ga doen en dan maar naar de dok bloed testen. Ik moet sowiezo mijn bloed testen , misschien wil hij het er nog wel even wel bij op zetten voor me. Ik was vannacht echt de hele nacht misselijk.. met een hele rare droom. Beetje vreemd en eng zelfs. Ik voelde aan mijn buik en ik voelde en zag wat bewegen. Ik was waarschijnlijk al heel lang zwanger. Het was alleen geen baby maar een kat in mijn buik haha heel raar . Beetje eng ook zo'n kat met lange nagels die eruit wil Nou ik ga weer even liggen, dochterlief is naar school dus nu kan ik
@Aphrodite het is me ook wat.. ik zou idd ook even naar de HA bellen.. Komt vast allemaal goed.. pff heb vandaag echt van die vervelende krampen in mn onderbuik.. is ook net alsof ik mn eierstokken voel.. bah.. vreselijk is dat.. alsof ik zo ongi moet worden.. hier verder nog iemand nieuws?
@Aphrodite, ik zou idd contact opnemen met je h.a Evt voor bloedtest of doorverwijzen voor een echo ofzo. @Ikke, tja die klachten zullen wel van je naderende eisprong komen...dan heb ik er ook zo'n last van. Deze maand wel iets minder moet ik zeggen.