Ik zou idd anders ook niet weten wat het moet zijn.. gisteren was het zo erg dan ik niet eens zin had om te klussen.. pfff.. Ik heb geen haast maar het zou toch wel heel erg leuk zijn.. kan nu al niet meer wachten tot ik kan testen.. haha
ikke dat had ik ook altijd kon niet wachten tot dat ik mocht gaan testen alleen afgelopen keer had ik er geen last van want was er echt van overtuigt dat ik niet zwanger was
Ik heb mezelf ook heeeeel streng toegesproken. Ga de 23e pas een test kopen, zodat als ik de 24e smorgens niet gelijk ongi ben ik kan testen. De 24 ga ik nl met een vriendin naar Friesland op kwaamvisite bij een gezamelijke vriendin. En tja, dan ben ik de hele dag van huis en geen tijd om een test te kopen. De laatste keer was ik precies op de 28e dag ongi, dus als ik dan smorgens niet kan testen ben ik w.s zo gespannen de hele dag. Kan ik t maar beter gehad hebben hahaha
nou wendella zou ik je vertellen dat ik nu meer testen doe dan anders heb nu in die week tijd al 14 testen verprutst maar ja had er 50 besteld via internet dacht dan hoef ik het eerste half jaar geen test meer te kopen maar ja toen wist ik al dat ik zwanger was voor dat ik die testen in huis had maar ja nu wel handig om je hcg te testen had afgelopen weeken zoon buikkramp dat ik me ff af ging vragen zit het nog wel goed daar in me buik dus een test gedaan en echt een heel licht lijntje dus ik gelijk weer in de stress volgende ochtend nieuwe gedaan en die streep stond weer eerder dan het controle streepje dus denk dat ik die avond gewoon te veel heb gedronken waardoor die test zo licht werdt vandaag weer een test gedaan omdat ik morgen die nieuwe wil gaan doen van de cb die aan geeft hoe lang je zwanger bent en vind het zonde als ik 12.99 uit geef en die test geeft niks aan omdat er te wijnig hcg in me lichaam zit maar de test streep is dikker en donkerder dan de controlle streep de de lijn stond er ook veel eerder dus denk dat het met het hcg wel goed zit
hahahaha...heeeel herkenbaar! Toen ik net zwanger was van Eva, heb ik geloof ik een week lang iedere dag een test gedaan en uiteindelijk ook nog naar de h.a gegaan. Maar vorige maand heb ik dus ook nogal wat testen verprutst hoor, kom gewoon niet wachten tot mijn NOD en dus al een dag of 4 van te voren begonnen
hmm moet ik nu posi gaan denken of kan ik mijn hoop nu wel opgeven? heb anders nooit last van mn eisprong.. dit is echt de eerste keer dat ik me zo ongi voel terwijl er niks is.. mijn ''cervix slijm'' is melkwit.. die draden (sorry voor de vieze praat) heb ik zondag echt gehad.. hebben toen ook geklust.. pff weet het ook niet meer... maak mezelf helemaal gek..
Tja, ik weet niet. Zou zeggen; blijf positief denken! Ik heb t juist andersom Wel wat gevoelige borsten als ik er zachtjes op duw, maar niet zoveel als de vorige keren. Dus wie weet, is dit bij ons allebei wel een goed teken
Hoi, Nou hier minder nieuws. Heb vanmorgen met het ziekenhuis in breda gebeld of ze mijn dossier ontvangen hebben van de Maartenskliniek en wanneer ik er terecht kan voor de 1e afspraak. Wat denk je dat ik voor antwoord krijg nee mevrouw dat hebben we niet ontvangen maar de Maartenskliniek eis erg slecht met versturen van dossiers die laten mensen altijd lang wachten. Terwijl de arts van de maartenskliniek me beloofd heeft om het in de week van kerstmis te versturen. Niet dus! Dus al weer 3 weken verder en nog steeds de ondraagelijke pijn in mijn elleboog. En daarnaast kreeg ik ook nog te horen dat de wachttijd 7 weken is in breda dus voorlopig ben ik nog steeds met ontzettende pijn thuis. Weet me geen raad meer! Liefs Marleen
Ik begin me al wat beter te voelen, voelde me vandaag toch wel zo slecht dat ik toch denk dat ik een slecht geplande buikgriep heb gekregen Ik heb nu gelukkig ook minder last van mijn borsten enzo, nog wel een beetje maar dat kan ook wel weer komen door de naderende eisprong ( i hope). Nog een paar daagjes en dan ga ik weer ovulatie testen proberen. Hebben jullie die weleens gebruikt? @Ikke1984 Als mijn eisprong komt heb ik ook heel erg last van mijn buik. Bij mij houd het in dat je dan moet gaan klussen en dan zit je gebeiteld. Blijkbaar werkt het echt zo bij mij want ik heb het de laatste maand zo gedaan en ook getest met de ovulatie testen en ben blijkbaar wel zwanger geworden door deze timing. @ Marleentje Balen dat ze het niet geregeld hebben, lekker hoor .. en jij zit met de pijn. Blijkbaar is het erg moeilijk om iets goed te regelen.Kan de huisarts geen spoed invoeren omdat het toch hun schuld is dat je nu zo lang moet wachten. Je zou het bijna allemaal zelf willen regelen, of niet
hallo meiden, hier nog even een nieuweling. ik heb al een zoontje van bijna 2 en we zijn nou bezig met het tweede wondertje lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen lindsey
@Marleentje, dat is echt ruk zeg! Kun je nog langer gaan zitten wachten. Is het niet mogelijk om zelf de maartenskliniek op te bellen? @Aphrodite, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik heb totaal geen ervaring met ovulatietesten. Heb er wel aan zitten denken. Mocht het niet raak zijn deze ronde, dan wil ik ze de komende ronde wel gaan gebruiken...als t maar eenmalig, maar zodat ik ongeveer weet wanneer mijn ei is. Want ik voel altijd iets een paar dagen later al de berekening...maar ja zijn t klachten NA of VOOR mijn eisprong @Lindsey, welkom! Leuk, nog een mama die voor nr 2 gaat
@Aphrodite.. ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.. had gisteren mijn piek.. heb helaas alleen van gisteren een foto zie mijn album.. de test van vandaag was al weer minder.. Ik probeer er even niet meer aan te denken.. (zo min mogelijk dan) zit me anders zelf helemaal gek te maken.. kan alleen maar hopen en wachten.. @marleentje26 zeker balen.. het ergste is gewoon dat je zelf niks kunt.. Ik hoop dat het alsnog snel goed komt..
Welkom Lindsey Ik ben vanmorgen begonnen met temperaturen, is je ei geweest als de temperatuur omhoog schiet?
Welkom Lindsey.. @Aphrodite wat betreft temperaturen heb ik eigenlijk geen idee.. dat heb ik nog niet gedaan.. je zou eens een ovulatie test kunnen halen.. die zijn vaak wel erg duidelijk! Voel me vandaag gelukkig al een heel stuk beter.. beetje last van mn onderrug.. maar mn menstruatie gevoel is helemaal weg.. nou we hopen maar op het beste.. kan niet wachten!
O ik zou ook niet weten hoe dat zit met temperatuur, zal ergens wal op de site te vinden zijn... Ik baal een klein beetje, volgens mij heb ik gisteravond mijn ei gehad. Had gevoelige borsten, wat krampen... En flink wat cervixslijm....maar ja, doordat het gisteravond sportavond was van mijn man, is er niks gekomen van klussen. We hebben t zondagmiddag voor het laatst gedaan, toen had ik ook best veel vruchtbaarslijnm volgens mij. Net heb ik weer even gecontroleerd en slijm is wel iets afgenomen, maar is er nog zeker wel. Ook het kramperig gevoel en de gevoelige borsten zijn nog aanwezig. Sleep manlief zo maar even het bed in als ie thuis is En dan hopen dat we niet te laat zijn....
Ja ovulatie testen heb ik ook liggen.. ik dacht ik gebruik ze deze maand allebei Weet ik helemaal goed hoe het werkt, en ik ga hierna geen ovu testen meer gebruiken dus wel lekker als ik dan weet hoe het werkt met temperaturen. Ik duim alvast voor jullie!
hmm ja hier nog een.. ben ook nog zwaar aan het twijfelen omdat ik maandag een posi test had op mn ovulatie.. hebben zondag avond voor het laatst geklust.. maandag en gisteren voelde ik me te beroerd.. dus vanavond gaan we nog een keer.. want ja je weet het niet he! al denk ik dat ik m al heb gehad.. maar goed.. sperma kan wel tot 48 uur actief zijn.. haha dus als ik mn ei al heb gehad maar hopen dat er nog zwemmertjes waren!
wendella de zwemmetjes kunnen als ik eht goed heb begrepen 4 dagen over leven dus mis ben je nog niet te laat groetjes
Dat hoop ik dan, maar toch maar weer even ons best gedaan net En nu maar afwachten de komende 10 dagen!