zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    tot zo

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Moet goed komen nu toch!

2. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

:whistle:

een streepje.. wel een licht streepje dus het duurd denk ik nog wel 2 daagjes. Maar hij is onderweg..
    nou morgen weer testen

3. Aphrodite

Nou ik ga er eerst ervandoor..
    Het is tijd voor een lekker kopje thee ;)

4. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hey meiden,

Vandaag op dag 19 ineens een positieve ovulatietest...
    Waarschijnlijk een laat ei deze maand denk ik...
    Mijn tepm was al iets omhoog, maar niet zo'n duidelijke stijging als vorige maand.
    Was de afgelopen dagen ook niet zo lekker dus misschien kwam de verhoging ook daardoor...
    Ik ben in ieder geval benieuwd naar mijn temp morgen....

Marleentje: Wie weet is het toch nog raak haha wel apart dat je nu niks merkt..

Ik droom mee hoor over het samen zwanger zijn haha..

x

5. Aphrodite

@syboena Als je meeleest..
    hoe is de echo vandaag gegaan?

@debozoe

Wel goed dat je een positieve test te pakken hebt.. weet je tenminste waar hij deze maand is.
    Beetje jammer dat je er nog niet echt op kan rekenen.
    Ik ben benieuwd hoe je temp morgen is.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Debozoe, kijk dat is nog eens een mazzel!
    Heb je er flink gebruik van gemaakt;)
    Misschien is dit wel jullie gelukseitje.

@Syboena, hoe is met je? Valt het nog mee met kwaaltjes....

Zo mijn weekend is weer begonnen.
    Werken zit er weer op voor deze week:))
    Zometeen even Eva van het KDV halen en boodschappen doen.
    Morgen begint officieel mijn wachtweek.
    Zal een hele lange week worden ben ik bang

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ Aphrodite nou ja goed en slecht hoop dat ik het in het kort uit kan leggen anders wordt het een lang verhaal sorry alvast daar voor
    kom gister in het ziekenhuis nou eerst neer boven echo maken zecht dat mens ga maar liggen dan gaan we de echo maken gaat ze een buik echo maken dus ik zeg al mevrouw ik denk dat dat niet veel zin heeft ben nog maar een kleine 5 weken zecht ze ja maar dat kan niet dan zien we nog helemaal niks met een inwendige echo en een buik echo wie heeft die afspraak gemaakt ik zeg de asisitente van de gyneceloog ja maar hier staat dat je 9 weken ben mijn mannetje en ik kijkken elkaar aan huh hoe kan dat dan zecht ze je laatste ongi is 12 nov geweest ik zeg nee mevrouw 12 dec alleen was hij wel lichter dan normaal zecht ze ja dat was de innesteling dus zij gaat verder met de echo maken ziet ze een vruchtzakje van 5 mm (ja duh) zonder vruchtje zecht ze ja je ziet niet veel he ik zeg nee vind je het gek als ej een inwendige echo maakt zie je meer nee dat is niet waar zecht ze nou ja zal dan wel dus wij naar beneden naar de gyneceloog zegt de gyneceloog voor 9 weken is dit een slechte echo dan is het einde verhaal ik zeg HALLO IK WORDT NU ECHT BOOS :oops: jullie zeggen allemaal dat ik 9 weken ben ik ben pas 5 wk en 6 dg grrrrrrrrr zecht ze ja dan is eht wel een hele mooie echt zecht ze je mag over 4 weken terug komen voor een nieuwe echo ik zeg zo lang nog wachten mooi niet dus zij gaat met de hoofd gyneceloog over leggen en die zij het zelfde als mij je kunt die mevrouw :oops: niet zo lang in onzekerheid laaten zitte of er nu wel een vruchtje is of niet dus ze komt over 2 weken terug als we dan mog neit veel zien dan komt ze over 2 weken weer maar je ziet teminste dat de vruchtzak gegroeit is (dat meot wel) dus ja over 2 weken moeten we weer en dan zien we wel hoe en wat maar heb zelf wel heel goed gevoel (hoop dat mijn gevoel klopt) dus maak me nu nog niet echt druk

@ wendelaa kwaaltjes zijn hier best wel erg :( maar ja weet je wel dat je zwanger bent hele dag hoofdpijn zere borsten en tepels mannetje en de kids kunnen me neit eens een knuffel geven dat doet zoon pijn :( niet echt misseluk zo af en toe maar heb nu buikgriep dus loop wel regelmatig te spugen maar ja dat is normaal bij griep
    verder pas ik mijn broeken niet meer :oops: heb een broek van de vorige zwangerschap (gewonen broek) die was 2 maten te groot paste dus normaal nooit maar nu past hij wel zit nog wel iets ruim maar hij zakt me niet van de billen af :oops: ventje had tegen me gezecht ga is op de weegschaal ik zeg nee ik wil het niet weten wat ik er bij op heb terwijl ik niet echt veel snoep eet mis 1 loly per dag of een zuurtje maar verder niks ja brood en warme maaltijd en veel fruit

8. Aphrodite

@ hai syboena wat een verhaal,
    nou als je wel ongi bent geweest zoals je zei dan is er gewoon niks aan de hand want dan zou het idd een prachtige echo zijn. Goed dat je hebt doorgezet over de volgende echo 4 weken wachten leek mij ook een ramp.
    Bij mijn dochter had ik ook een echo, maar dan met 6 weken en zeiden ze dat het vruchtje veel te klein was. Ik heb thuis staan janken met het gevoel dat het helemaal mis was 3 weken later weer een echo.. niks aan de hand :D Ze willen in het ziekenhuis natuurlijk ook geen valse hoop geven.

Ik ga heel veel aan je denken de komende weken en duim voor een goede groei over 2 weken.

Ik ga zo nog even een ovu test doen.. gister een licht streepje.. kreeg 's avonds buikpijn en dacht ojee nou toch niet al. Dus heb manlief even lief aangekeken ;)
    Maar mijn temp is vanmorgen niet veranderd dus hij moet nog komen.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    pppfff.....wat een stress zo Syboena.
    In t z.h kunnen zo lekker lomp zijn af en toe he!
    Wel heel goed van je dat je aangedrongen hebt op een snellere echo.
    En ik hoop dat je over 2 weken weer een mooi plaatje ziet.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van kwaaltjes, oke weet je wel dat je nog zwanger bent, maar toch.

@Aphrodite, nog even eieren zoeken dus bij jou;)
    Hoop dat je m snel gevonden hebt

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik blijf gewoon positief zo lang mijn (moeder) gevoel zecht dat alles goed is geloof ik dat ook :)
    en we zien over 2 weken hoop ik een mooi kloppent hartje :)

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    weet je wat ik wel heel erg iri vind me kittens zijn nu aan het puberen luisteren voor geen meter grrrrrrr een kind kun je voor straf in de hoek zetten of op de bank of op zijn/haar kamertje maar een poes zie het al voor me poema voor straf op de bank/in de hoek zitten die blijft echt niet zitten en een plante spuit helpt niet ze vinden water leuk

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    oooooo...heb jij kittens! Wat geweldig zeg, ben dol op poezen alleen manlief HAAT ze.
    We hebben een hondje(die ook aan t puberen is) van bijna een jaar luisterd dus ook met regelmaat niet. Dan stop ik ze gewoon voor een uurtje in de bench kan ze ff tot rust komen.
    Gelukkig zit de rest van de huisdieren achter glas;)

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Syboena; Wat een gedoe zeg! Belachelijk dat ze niet eens goed naar je luisteren. Wel goed van je dat je aangedrongen hebt op een eerdere echo. Ik duim voor een pracht echo voor je over 2 weken..

Wendelaa: Ben er ook blij mee, vanmorgen weer een knallende ovu test, dus ik verwacht morgen echt mijn tempstijging.. Eindelijk lijkt mijn lichaam te werken..

Aphrodite: Hopelijk komt jou ei ook snel!

x

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ja heb 2 kittens van 9 maanden zijn nog net 3 maanden kittens :) en we hebben een grote poes die nu 4 jaar is
    maar ja heb er al aan zitten te denken aan een katten bence te halen maar ja die zijn er niet toen ze 5 weekjes waren en ze waren zo vervelend toen zette ik ze in de konijnen ren hihihihihihihi hielp toen goed maar ja zijn ze nu te groot voor he en daar springen ze nu uit hihihihihihihihihihihihi dus ja weet niet hoe ik het nu weer op ga lossen

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En ze kunnen niet in een hondenbench?

16. Aphrodite

Kittens zijn erg lief :D Die hele kleine van 9 weken ;) Mijn kat gooit net 1 van mijn planten omver grrr zo lief vind ik hem nu dus even niet.
    Tja hoe voed je de "grotere" kittens op.. gewoon flink doorzetten , toch wel een klein beetje net als met kids. Gek genoeg snappen ze je best wel en zijn ze hartstikke slim.. maar oh wat zijn ze eigenwijs.

17. Aphrodite

Ik heb weer een vaag streepje met de ovu test..
    betekend een vaag streepje trouwens wel wat?

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Weet t niet, maar als ik zo overal lees, moet je een zelfde streep hebben als de controlestreep om een echte positieve test te hebben

19. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bij mij niet echt, ik heb meestal altijd wel een vaag streepje op mijn ovutesten..
    Wel zie ik meestal een verloop naar steeds donkerder.

x

20. Aphrodite

hmm jammer..
    ik heb al wel de buikpijn.. ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina