Buikpijn is opzicht een goed teken toch, tenminste ik heb t wel altijd flink rond mijn eisprong. En misschien is het met ovu-testen t zelfde als met zw-testen.....de een heeft superduidelijke en de andere hele vage. Ik heb bv ook nooit een echt knal test gedaan (en er 6 gedaan). Ach, als je met regelmaar klust, zit je qua tijd echt wel een keer goed hoor!
He hallo ben ik weer heel snel, hier alles oke maar ben erg moe van al het werk. Wilde toch effe wat laten horen en van de week hoop ik tijd te hebben om alles goed door te lezen dikke knuffel van mij!
Ik ga vanavond na het werk nog even een test doen.. misschien dat hij dan anders is. Meestal heb ik de buikpijn vlak voor het springen dus wie weet. Nou ik ga me klaarmaken.. bah de vakantie is weer om. We mogen weer lekker aan het werk. Ik ben nu bijna twee week vrij geweest maar het fulltime moeder zijn zou me denk ik prima bevallen
Ik had vanavond toch even een raar momentje. Ik was aan het werk en voor mij stond een thema vol met valentijns spulletjes waaronder een heel schattig grote witte knuffel beer met een groot hart in zijn pootjes. Ik werd er toch een beetje emotioneel van. Bij mijn mk van 6 weken verloor ik het vruchtje en zag je dat je iets kwijt was en nu zou ik met 4 weken een mk hebben en dan heb je helemaal niks. Alleen de weken dat je je zo zwanger hebt gevoeld en een enkele test die je daarin aan heeft gevuld. En toen dacht ik.. shit.. ik ben gewoon niet zwanger. En toen kwamen er nog een paar vrouwen met mooie bolle buiken langs en ik had alleen maar zin om te huilen. Gelukkig kwam er een meisje met haar mama en dat meisje praatte en praatte.. zei echt alles wat er in haar op kwam en maakte haar moeder helemaal gek met haar geklets en daar moest ik ( toen ze weg waren natuurlijk) best wel om lachen Ik vond het best lief Maar heel apart.. ik voelde me best een aanstellerig sentimenteel wrakje vanavond. Maarja misschien smelt iedereen wel van al die snoezelige valentijn spulletjes.
Hoi Dames, ik snap mijn eigen lichaam niet meer. Normaal ben ik dus altijd erg ziek de week voor NOD. Nu nergens last van. Heb alleen gisteren en eergisteren erge diarree gehad maar had er verder geen last van. en nu vandaag juist het tegenovergestelde obstipatie vreselijk. Verder voel ik me ontzettende moe maar ben verder niet ziek! Heel vreemd houd mijn lichaam me deze maand voor de gek of misschien toch........
hallo dames... nou het is nu echt afwachten.. pff.. zou een leuk verjaardags cadeau zijn.. ben namelijk de 30 jarig.. hihi... ooo ik hoop het zo.. zijn er al mensen met verschijnselen?
Zo effe snel dan... Ik ben afgelopen maandag begonnen en ik bel voor de EO ihhihi, In eerste instantie voor mensen die al lid zijn maar nu moet ik leden werven en dat is best meoilijk hoor. Ik heb gelukkig nog bijna elke dag mijn target gehaald. Verder heb ik leuke collega's en valt er elke dag wel wat te lachen
@Lan, dat klinkt erg positief. Fijn dat je t naar je zin hebt. @Marleentje, nog 2 dagen voor je kunt testen. Ik duim voor je! Hoop dat ik me aan de afspraak met mezelf kan houden om zaterdag pas te testen..... Heb zelf t idee dat t niet nodig zal zijn en dat ik zaterdagochtend gewoon weer ongi zal zijn
Spannend weer he die wachtdagen, hier zijn de klusdagen ook weer voorbij. Vorige maand zaten er 10 dagen tussen mijn ei en mijn ongi, dus ik moet nog minstens een week afwachten.. Marleen: ik duim voor je, zo geweldig zijn als je toch nog spontaan zwanger raakt.. Lan: Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk..
@Lan, fijn dat je he t naar je zin hbt.. leuke collega's zijn daarin ook erg belangrijk.. @Marleentje.. spannend.. hoop dat het positief is... @wendelaa.. moeilijk is dat idd om niet al eerder te testen.. ik ben er ook erg mee bezig en kan haast niet wachten.. ik denk aan je met de hoop dat de duivels natuurlijk niet gaan komen en dat je een mooie positieve test hebt.. @debozoe.. nou hier nog een die nog zeker 10 dagen moet wachten.. ach ik denk nu maar volgende week kan ik testen.. of niet natuurlijk.. probeer zo lang mogelijk te wachten maar het is zo moeilijk.. Ik weet nog wel dat ik bij mijn vorige zwangerschap pas in de 1e week van mijn NOD symptomen begon te krijgen.. maar ja ik was er toen ook nog niet echt mee bezig om zwanger te worden dus heb er ook niet echt op gelet.. het enige wat ik nog weet is meteen toen ik symptomen kreeg al dacht dat ik zwanger zou zijn en heb ook meteen een test gedaan.. helaas heb ik toen vrij snel daarna een MK gehad.. die 10 dagen kunnen voor mij nu niet snel genoeg voorbij gaan.. en wachten op enige symptomen.. heb nu ook gewoon geen idee..
@lan dat klinkt super @marleentje hoop voor je dat je zwanger bent @wendella ja wachten duurt lang ik had dat ook ik zat maar te wachten op me ongi want wist 1000% zeker dat ik neit zwanger was nou ja dus wel snap het nog steeds niet als ik er nu weer aan terug denk maar denk dat ik me zelf heb beschermt voor weer een teleurstelling want had voor dat ik ging testen knallende hoofdpijn en lag al te slapen zecht vriend lief zal ik je ibro komen brengen is 600 mg heb ik van de huisarts zeg ik nee nee hij zecht waarom niet hoor je mij zo is heeeeeeel gevaarlijk en ik sliep ook zo weer door echt heel raar was dat @ Ikke1984 hou je hoofd koel bij alles wat je doet maar wel heel veel suc6 en sterkte met het wachten weet hoe iri het soms kan zijn @debozoe hou je hoofd koel bij alles wat je doet maar wel heel veel suc6 en sterkte met het wachten weet hoe iri het soms kan zijn nou hier verder een rot nacht gehad pffffffffffff een van onze kittens (9 maanden oud) is gister avond voor het eerst krols geworden pfffffffffff wat maakt die een lawaai joh je doet geen oog dicht
Ik hoop dat iedereen een beetje door de laatste dagen / week heen komt. Hier heb ik tot nu toe geen ei gezien dus ik denk dat wij deze maand overslaan. Ik ga verder ook niet meer testen.. beetje zonde van de testen. Misschien dat ik achteraf nog iets aan mijn temperatuur kan zien. @syboena vrezelijk irritant is dat, heb je ze al gesteriliseerd. Anders heb je het straks nog druk ook.
Hoi Dames, Ik zou eigenlijk gisteren al ongesteld moeten worden. (tenminste als ik naar mijn cyclus van de afgelopen 4 maanden kijk telkens 26 dagen) Maar nog niets te bekennen. Vandaag ook nog niet. Alleen een rommelende buik en had vanmorgen nog een vrij hoge temp 37.0 terwijl als ik ongi word dan daalt hij altijd naar 36.6. Dus ik heb nog hoop. Ik ga woensdag pas testen. Heb gisteren middag een test gedaan maar die was negatief was dan ook geen ochtend urine. Dus nu op naar woensdag! Als de ongi niet eerder doorzet. Weet dat mijn lichaam me heel erg voor de gek kan houden. Ik houd jullie op de hoogte!
Net toch wat bruin verlies ik hoop zo dat het niet gaat doorzetten. Heb hele zere boobs wat normaal stopt op de dag dat ik ongi word. Duim duim duim
Nog even spannend dus Marleen, hoop dat je woensdag eindelijk een positieve test in handen hebt. Je lichaam kan idd zo gek doen he. Ik heb bijv al sinds mijn eisprong gevoelige en gespannen borsten. Maar dat had ik de vorige maand ook en toen was het 2 dagen voordat ik ongi werd over....
@marleentje26.. ik duim voor je dat je ongi niet doorbreekt.. Mijn ochtend begon behoorlijk klote.. had super erge kramp in mn nek.. pff dat was dus om 06.00 uur.. en om 09.30 was het pas weg.. heb echt in mn hele licham spierpijn.. en o wat zijn mn tepels gevoelig zig. pff.. en toch heb ik het idee dat mijn ongi gewoon komt de volgende week.. ik hoop het niet maar ben er bang voor..
wat is het hier toch weer stil.. @marleentje26.. hoe is het met je meid? geen aanwezig mag ik hopen.. @wendelaa.. begint al aardig op te schieten.. zaterdag mag je toch testen? hoe voel je je? Hier alles ok.. ben toch erg benieuwd of het deze maand raak zal zijn.. ff afwachten nog.. ben de dagen af aan het tellen.. pfff