Zo heb vanavond weer gewerkt...morgen vrijd, ff bijkomen van 1 dag werken Hoe voel ik me, tja...niet echt anders. Nog steeds gevoelige en gespannen borsten, maar dat had ik de vorige keren ook vanaf de eisprong tot onder hand aan de menstruatie. Soms wel drukkend gevoel van onder. In ieder geval niet iets waarvan ik zeg; ja t zou wel eens raak kunnen zijn. Maar ja, toen ik zwanger was van Eva had ik de eerste 5/6 weken ook totaal nergens last van! Zal wel moeilijk worden hoor, wachten tot zaterdag. Was vanmiddag bij de kruidvat en gelukkig hadden ze de 5 euro testen niet, ben bang dat ik anders ze mee genomen had. Dus kom de komende dagen niet meer bij de kruidvat of trekpleister hahaha....andere testen zijn te duur. Vrijdag mag ik ze pas kopen van mezelf.
@ Marleentje26 hoe gaat het vandaag? @Wendelaa Spannend hoor. Hopelijk schiet de tijd lekker op. Hier heb ik nog steeds het gevoel in mijn buik.. maar die heb ik al sinds de jaarwisseling. Dus ik vind het wel best met de signalen van mijn lichaam Ik heb nog steeds geen ovulatie gevonden, dus we klussen gewoon lekker veel Ik probeer niet teveel te denken aan zwanger willen worden. ( Wat heeeeeeel erg moeilijk is soms)
Hoi Dames, Lief dat jullie allemaal zo meeleven. Nog steeds geen . En vanmorgen is mijn temp weer 0,3 graden gestegen! Heb nog steeds zere boobs en slaap al nachten heel slecht ben gewoon klaar wakker. Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik dacht een heel licht streepje te zien maar misschien verbeeld ik het me maar. Ik ga proberen om hem zo in mijn album te zetten. Ben op van de zenuwen. Zou het dan toch op een natuurlijke manier gelukt zijn?
O Marleen! ik krijg er kippevel van...ik hoop t zo voor je meid. Dus plaats maar snel die foto, kunnen wij mee loeren
JAAAAAAAAAA! Ik zie m ook! Nog wel licht maar echt wel zichtbaar O overmorgen nog een testje, dan zou ie toch echt duidelijker moeten zijn. Zou ik dan je heeeeeeel voorzichtig mogen feliciteren [-o< Welke testen heb je trouwens gebruikt? gewoon uit nieuwsgierigheid
Wendela, Ik ben blij dat jij het ook ziet. Ik dacht al dat ik het mezelf inbeelde. Zit gewoon te huilen! Nu maar hopen dat we overmorgen een nog positievere test krijgen zodat er geen twijfel meer mogelijk is! Ik moet vanmiddag naar de accupuncturist misschien kan zij het nog een beetje stimuleren dat het zich vast kan blijven houden!
Je ging toch vanwege de problemen rondom zwanger worden naar de accupuncturist? Dan hoop ik idd dat ie iets voor je kan betekenen. En die testen zijn niet duur dan zeg! Ook maar eens bestellen haha
Ja klopt en voor mijn tenniselleboog. Dus ik ga het er eens over hebben vanmiddag. Nee daarom en we testen toch heel regelmatig dan zeg ik het nog bescheiden haha. Dus dan kunnen we beter goedkopere testen gebruiken toch!
hahaha..ja t vaak testen ken ik! Heb momenteel ook zo'n moeite om geen test te gaan kopen. Maar volgens mij had ik vorige week dinsdag mijn ei en dan zou innestelling vandaag plaats vinden. Heeft dus totaal geen zin om nu al te testen, t beste is voor mij om gewoon zaterdag af te wachten....DUURT ZO LANG
Ja vreselijk he dat afwachten! Ben daar ook zo slecht in. Ken het gevoel. Ik ga voor je duimen dat jou test (ook) positief is.
he hallo hoe gaat het hier? @marleentje26: en al een dikkere streep te zien? @Wendelaa: oo bij jou ook al spannend lees ik? @aphrodite: enn bij jou klussen nog gewoon lekker door? @Ikke1984: Vervelend he dat wachten nog effe wachten. 8 daagjes! @debozoe: hoe gaat het wachten? MAg je bijna testen? @syboena: Hoe voel je je? @lindsey: hoe gaat ie? @Sandrina: Hoe gaat ie? @Woezeltje22: EN hoe gaat het bij jullie? @Jillsss: Hoe is het in ziekenhuis gegaan? @red88: Weer goed opgeknapt naar de griep @Kinderwens1987: Al oppas werk gevonden? @Rm1: hoe gaat ie? @Angel83: Hoe is het bij jullie? @Supernanny: Hoe is het daar? @moppie 1279: Ik lees 5 dagen overtijd vertel? @sofie28: Gefeliciteerd Sofie @MiSe: Volgens mij allang neit meer online geweest? Kom je nog kletsen @messema: Gefeliciteerd lees dat je zwanger bent in je banner! @Amaryllis: Ben je al gestopt met de pil? @blackeyedgirl: 15 dagen overtijd of allang niet meer online geweest? @Danna: hoe is het met ontpillen? Zo nu heb ik iedereen gehad die ooit in dit topic iets geklets heeft Hier gaat het gewoon zijn gangetje. De klus dagen zijn weer voorbij en nu is het grote wachten weer daar.. Vanavond weer werken en morgenvroeg en dan heb ik donderdag de operatie. Verder gaat het hier gewoon zijn gangetje! Dikke knuffel voor iedereen die het extra hard nodig heeft!
Ik heb zojuist nogmaals getest maar nu met een kruidvat test en die streep was dikker. Ik ben helemaal door het dolle heen!
Zo die is echt heel duidelijk..... 19 januari was de meest deprimerende dag. En de 20e jou aller-aller-allermooiste! Weet je mannetje t al?
nou zeg dat wel. Hij is er ook helemaal van onder de indruk. Omdat het eigenlijk gewoon niet kan. We hadden ons er al bij neergelegd dat het via de mmm moest en dat het zo niet kon.