Marleen: WAT GEWELDIG! gefeliciteerd meid, echt geweldig.. genier et lekker van... Wendelaa: irritant he, ik denk ook heel de tijd voel ik nou wat of niet pff wordt er moe van.. Ik moet nog zeker 6 dagen wachten met testen, dan zit ik op dag 30. Ik heb op dag 20 mijn ei gehad, en de vorige keer zat er ook 10 dagen tussen mijn ei en mijn ongi, dus wacht dat in ieder geval af.. x
marleen gefeli ben nu neit meer de enigste hier lan jij vroeg hoe het hier ging ja niet echt best hier ben goed ziek hou niks binnen alleen maar drinken heb nu 1 week lang op de soep geleeft maar dat komt me nu ook de keel uit dus ja moet weer wat anders gaan verzinnen wat ik nu kan gaan eten vandaag had ik zoon zin in macaroni dus ventje macaroni gemaakt en ik zie het op me bordt en wil een hap nemen en kon gelijk de wc weer van de binnen kant gaan bekijkken echt heel iri is dat heb vandaag tegen het ventje gezecht wil dit nooit meer mee maken als het kind er uit is ben ik het zat dit is zo erg he je kan neit bukken deed vandaag de schoentjes van naomi strikken en spug zo haar schoenen en broek onder omdat ik voor over zat gebukt naomi heel erg lief zecht kom maar ik ga wel met zusjes naar school ga jij maar na bed jij bent ziek moet je slapen en snoepje eten wordt je zo beter hihihihihihihihihihi maar ja ze zijn veel te klein om alleen naar school te gaan maar verder voel ik me wel oke kan neit wachten tot ik de volgende echo heb wendella je kunt ook die dipstiks bestellen ik had er 50 besteld voor 40 euro wel veel geld 40 euro maar ja heb wel eerst genoeg testen en aangezien ik nu best wel regelmatig test om te kijkken of het hcg stijgt zijn ze wel heel handig je kunt ze trouwens ook per 3 of 10 of minder bestellen mis ook een tip ze staan wel in mijn album die sticks en ik vind ze heel handig voor in de foto boeken krijg je niet zoon dikke kaft of zo deze zijn gewoon heel dun
zo moest ff bijlezen gewoon.. haha marleentje26 GEFELICITEERD meid.. geniet er maar lekker van.. Nou de mensen op het wacht bankje.. nog ff wachten.. spannend.. Ik denk ook de hele tijd dat ik wat merk.. maar dan denk ik ook maar weer dat het niks is.. probeer er niet teveel mee bezig te zijn.. maar ja dat is niet zo makkelijk.. kan alleen maar hopen op een leuk verjaardagscadeau...
Dank jullie wel voor alle felicitaties en dat jullie zo meeleven! Ik kan er nog steeds niet bij dat het dan toch gelukt is. Echt een wonder! Ik heb vanmorgen weer getest en die staan werderom in mijn album. Het kan nu niet meer missen ik ben echt zwanger! Ik ga voor jullie duimen dat jullie ook snel dit geweldige gevoel kunnen voelen!
Pff ja de dingen waar ik last van heb.. *zeer gevoelige tepels.. maar ja kan ook de kou zijn of misschien wel om dat ik volgende week mijn menstruatie moet hebben.. *verder moe.. maar ja werk ook lange dagen.. *pijn in mn onderrug.. heb ik eigenlijk wel vaker last van dus kan ook niet zeggen dat dat een teken is.. *hmm dan dat dromen wat ik wel vaker heb gehoord.. tja dat heb ik wel.. maar ga me er niet op zetten dat dat nou een teken zou zijn.. *gisteren naar mn temp gekeken die was wel wat hogen dan normaal.. *Hebben jullie niet ook dat je van die dagen hebt dat je je eigenlijk een soort van vies voelt.. weet niet alsof je naakt over straat loopt zonder dat je het in de gaten hebt.. heel raar dat heb ik normaal nooit.. *Dan die hoofdpijn.. dat is nou het enige wat ik nu eigenlijk iedere dag heb.. normaal heb ik dat alleen tijdens mn menstruatie.. maar dan nog laat ik me niet gek maken.. *Ook heb ik wel wat last van krampen in mn nek.. mn schouder.. van die rare plekken.. haha dit begint me toch een lijst te worden.. (Maar nog denk ik dat ik volgende week gewoon mijn menstruatie krijg.. dit blijf ik ook volhouden dan kan het alleen maar mooi zijn als dat niet is) *de krampen in mn buik zijn nu wel al zo goed als weg.. ach ja bij mn vorige zwangerschap kreeg ik ook pas echt symptomen tijdens mijn NOD.. maar ja net wat ik zeg... bij ieder ding wat je hebt denk/hoop je dat het een teken is.. maar we moeten alsnog allemaal wachten.. wachten of die vervelende duivels niet komen.. we wachten maar gewoon af.. dat is het enige wat we kunnen doen.. Ik wil iedereen dan ook heel veel sterkte en natuurlijk uiteindelijk heel veel geluk wensen.. WE HOPEN OP EEN KLEIN WONDERTJE! Het is idd wel erg moeilijk om geen testen te kopen.. haha ik weet dat het nog totaal geen zin heeft.. maar toch denk je misschien zie je toch wel een heel dun posi streepje.. hmm laat de testen nog maar ff liggen.. gewoon wachten... gewoon wachten.. Kom op dames.. wij laten ons niet gek maken...
Marleen: Geniet ervan meid, je hebt het echt verdient na al die tijd! Ikke: Ik ken het ja, ik probeer me niet meer teveel te laten lijden door de kwaaltjes. In ronde 3 voelde ik vanalles, ik was overtuigd dat het raak moest zijn, en toch werd ik ongi. Sindsdien heb ik me voorgenomen om me niet meer zo gek te laten maken. Tuurlijk denk ik ook vaak zou het, zou het? Maar dan probeer ik maar te denken aan die 3de maand.. Maar ik vind de periode tussen ei en ongi ook het meest vervelend. Heb trouwens wel 2 testen in huis liggen, maar ik voel me nog niet echt verleid om ze te doen. Komt volgende week wel denk ik.. x
Nou Marleen je kunt er echt niet meer omheen. Die testen zijn echt super duidelijk! Vreemde ervaring is dat he, je verlang er zo naar en nu is het ineens echt zo.....gewoon niet te bevatten wat je dan voelt. pppff..Ikke, dat is wel heen hele lijst zeg. Hopelijk is dat allemaal voor een heel goed doel Debozoe, knap dat je die testen kunt laten liggen. Ik was net bij de kruidvat voor luiers en zag de testen liggen, tja, gekocht dus he. In de auto zei ik tegen mezelf; je mag donderdag pas de 1e doen hoor (zaterdag is NOD). Maaaaaar ja, dan kom ik thuis...moet toch plassen en denk; ach waarom niet. Nu meen ik, heeeeeeel erg vaag iets te zien. Maar ben bang dat dit gewoon mijn verbeelding is. Ben n.l echt overtuigd dat ik ongi ga worden. Voel niks anders als anders, alleen een zeurderig hoofd en dat heb ik iedere keer een paar dagen voordat ik ongi wordt. Maar aan de andere kant, de zwangerschap van Eva, daar voelde ik de 1e 6 weken ook totaal NIETS Nu maar rustig wachten tot zaterdag ochtend.....als ik dat volhoud hahahahaha
@syboena ooh wat erg als je zo ziek bent terwijl je eigenlijk zou moeten genieten, ik hoop voor je dat je gauw weer van dat gekotst af bent.. ik weet dat mijn zus er ook erg last van heeft gehad. En wat lief hoe de kids dan reageren zo lief.... @marleentje26: Geweldig ben erg blij voor je! Dikke knuffel! ik ben stiekem wel jaloers hoor op al die zwangere hier... ach we wachten geduldig af wanneer het hier zover is... knuffels voor iedereen! en uuh 1 pagina terug staat een hele lijst wie heeft die al gezien behalve syboena? hahah
Wendelaa; Wat spannend! Kun je geen foto plaatsen? Ben erg benieuwd! Syboena: Vervelend dat je je zo beroerd voelt! En lief dat de kinderen je zo graag willen helpen. Ik hoop dat je je snel beter voelt.. Lan: Ik heb 'm gezien hoor hahha.. En ik begrijp je gevoel, ik ben af en toe ook wel eens een beetje jaloers. En dat vind ik echt erg, wil ik helemaal niet, maar gebeurd soms toch.. Ik probeer maar te denken dat mijn tijd ook komt, als vind ik dat ook moeilijk naarmate het langer duurt. Ik weet dat ik echt niet mag zeuren, er zijn zoveel vrouwen die veel langer bezig zijn dan ik, maar ja als je het zo graag wilt is elke maand er één te veel. x
@Debozoe, je ziet t niet op foto helaas. Ben ook bang dat ik t me gewoon verbeeld hoor. Gewoon even vol zien te houden tot zaterdag ben ik bang. Ik herken je gevoel wel hoor...ookal weet je dat er meiden zijn die veel langer bezig zijn, je wilt het toch zelf ook graag zo snel mogelijk
Wendela: wat spannend zeg! Ik ga hcg voor je strooien dat je dan in het weekend maar een vette positieve test mag hebben zodat we samen lekker verder kunnen kletsen op een ander topic! Hier komen ze: Wel vangen he! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
hihihihihihihihihihihihihi ging het maar zo makkelijk dan ging ik zo veel hcg strooien dat dit hele topic ineens 14 weken zwanger is lekker die eerste 3 onzekere maanden voor bij kan er ook niks meer mis gaan hihihihihihihihihihihihihi
ppff....ga me nu wel vanalles in mijn hoofd halen... Last van drukkend gevoel in mijn onder buik, krampjes, winderigheid(sorry). Dit kan ook een teken zijn van een naderende ongi, maar de laatste 2x had ik hier geen last van.
wie weet wendelaa maar maak je niet al te druk is weer een grote teleurstelling als het loos alarm is
Tja, dat is dus het probleem. Mijn verstand zegt, mens doe normaal en wacht gewoon zaterdag af! Mijn gevoel zegt; AAAAHHHHHHHH
ja het is moeilijk hoop dat ej eht gedult op kunt brengen om te wachten tot zaterdag en kijk het is van de ander kant morgen is het al donderdag dus dan is het nog maar 2 dagen moet lukken toch
hihi Wendelaa, wel een heel mooi vangnet... Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om niet te testen, zeker omdat je op de test van vandaag wat dacht te zien.. Hou vol meis, en mocht je het niet volhouden, gelukkig zijn de testen van kruidvat niet zo duur hihi x