@ Wendelaa Ik hoop ook voor je dat het snel zaterdag is. Nog 2 nachtjes Zou zeker super zijn 2 zwangeren deze maand. Dan haal ik ook mijn vangnet te voorschijn @ Syboena hopelijk voel je je snel wat beter. Niks aan die misselijkheid. @ Debozoe Je mag best zeuren hoor Als je iets zo graag wil kan het haast niet anders dat je soms die gevoelens hebt. Het is gewoon voor iedereen anders, maar een wondertje kan niet vroeg genoeg komen. @ Marleen kan je je het al een beetje beseffen. Staat je goed hoor die zwangerschaps banner @ Ikke Dat is idd een hele lijst.. nog 6 daagjes wachten. Ik duim voor je. @ Lan Ik krijg hier nu ook echt behoorlijk kriebels.. ik ga het gewoon zien als een inspiratie dat zoveel mensen zwanger zijn. Volgende keer mag ik Hier ben ik geneens aan het wachten, ik weet gewoon bijna zeker dat ik deze maand over kan slaan. Ik voel me helemaal niet veel anders, heb alleen een beetje buikpijn steeds, maar dat heb ik al weken dus het zullen mijn darmen wel zijn. Is ook wel weer een relaxed gevoel.. er lekker niet zo mee bezig zijn.
@Aphrodite, als mijn vangnetje werkt mag je m wel lenen hoor! En je zegt dat je er nu minder mee bezig bent en t idee hebt dat het toch niets zal zijn.....dat gevoel had ik ook. Totdat ik me dus gisteren met mijn stomme kop niet kon beheersen! Hou dom kun je zijn he, nu bezorg ik mezelf weer van die stress dagen. Ga zo uit frustratie maar aan de poets hier en vanmiddag moet ik even oppassen.. morgenochtend werken en dan is het alweer bijna zaterdag hahaha
Hoop dat het snel zaterdag is! Ik word nu ook wel een beetje nieuwsgierig hoor ! Ik ga vandaag met een vriendin van mij die 16 weken zwanger is naar Kesteren naar die grote babyzaak.. Aan de ene kant heb ik super veel zin in, maar aan de andere kant vind ik het ook wel confronterend.. Ik hoop gewoon niet dat ik me er achteraf down door ga voelen ofzo.. Nou ja ik ga er maar gewoon van proberen te genieten, en denken over een poosje loop ik hier voor mezelf... x
O die zaak in Kesteren is wel heel mooi en vooral groot. Snap dat het ook wel wat moeilijk is voor je. Al die baby spullen.
Ik zie een streepje hoor! Volgens mij als je nu weer een doet zou ie donkerder moeten zijn. Je had hem niet met ochtendurine gedaan toch?
Nee, heb t smiddags gedaan. Maar ik ga nu ff proberen door te bijten en te wachten tot zaterdagochtend!
Ik denk ook heel vaag iets te zien! Lastig zeg, ik denk dat ik zou testen haha.. Wie weet is de streep al duidelijker vandaag en hoef je helemaal niet tot zaterdag te wachten.. Oh erg, nou zit ik je op te stoken haha Ben niet nieuwsgierig helemaal niet.. x
Nee dat helpt zeg! hahaha Nee, doe t niet! wacht tot zaterdag. Wil het met ochtendurine doen en morgenvroeg komt daar niks van. Moet om 6.30 al op en om 7.30 in de auto zitten om Eva weg te brengen( ff mezelf moed in praten hoor). Zaterdagochtend moet ook al vroeg uit de veren, moet om 8.30 bij een vriendin zijn en moet dan om 8.00 al weg. Eva die gaat ook mee en dan gaan we dus naar Friesland, op kraamvisite. Dus voor 8.00 weten jullie iets, is vroeg zat toch
Nou wendelaa ik zie toch ook echt een streepje.. haha.. ik weet het wel zeker.. we hopen maar... nog ff wachten meid.. ik duim voor je en denk aan je..
Wendela: Ja hoor een streepje! Het lijkt op mijn eerste test. Ik ga duimen dat hij zaterdag nog vetter is. Maar echt is echt een streepje! Ik kan het nog maar moeilijk beseffen echt is allemaal nog zo onwerkelijk. Maar het begint heel langzaam te vallen.
Nou Marleen, jou HCG douchje dan echt helpen Mocht zo zijn, dan strooien we samen nog wat meer voor de andere meiden! Had je de Gyn al gebeld? Ben zo benieuwd wat die zegt
Die stond er van te kijken. Ze zei meteen de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit! We moeten 11 februari voor de 1e echo naar het ziekenhuis. Als die goed is mogen we voor de verdere controles gewoon naar de verloskundige. Ik hoop zo dat mijn hcg tjes helpen zodat we nog meer wonderen kunnen verrichten. Maar aan je test te zien wendela is dat wonder al gelukt! Hou je ons op de hoogte!
wendelaa ik zie ook echt een streepje die van jou is teminste te zien kijk mijn eerste test in mijn album daar moest ik gewoon een pijltje bij zetten anders was ik bang dat mensen hem helemaal neit zouden zien maar die van jou zie je zelfs nog op een foto ga voor je duimen dat je zaterdag een kanllende test hebt en als je zwanger bent dan wordt het tijd voor een nieuw clubje hihihihihihihihi
Haha, Dat zou toch geweldig zijn wendela! Ik vind hem ook echt positief en veel meer streepje dan bij mijn eerste test waarvan je meteen zei dat het positief was. Leuk idee een nieuw clubje bij de zwangeren. Kunnen we daar gezellig samen verder kletsen.