Wendela: Wat een goed nieuws! Een streep is een streep zeggen ze he! Dus voorzichtig gefeliciteerd alvast! Ik heb gewoon even een dansje gemaakt hier in de kamer van blijdschap. Ik gun het jullie zo! Ceren: Welkom hier klets gezellig mee. Ik heb helaas ook geen verstand van een spiraaltje sorry Lan: Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je deze maand ook zwanger bent en dat je met ons een nieuw clubje kan beginnen. Goed al die HCG vangen van ons! Syboena: Hoe voel je je? Heb je klachten of voel je je gewoon lekker? Wanneer heb je je 1e echo?
Ceren welkom! Van spiraaltjes heb ik ook geen verstand, maar weet wel dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden met al die hormonen.. Lan: Knap maar gauw op! Ik hoop ook zo dat ik mee mag met jullie clubje, ook totaal niet ongeduldig.....hihi x
Ja inderdaad ik ben geopeerd aan duim. Voor tweede keer. Nu hebben ze ijzer er weer uit gehaald. Misschien aan 1 kant beter van niet dat ik zwanger zou izjn deze maand omdat ik algehele narcose heb gehad weet niet hoe schadelijk dat zou zijnn voor de kleine maar ik kom over paar maandjes vast bij jullie clubje.. Wat ik trouwens deze maand niet gemerkt heb is de giga buikpijn in het midden wat jij toen zijn marleentje van dat zou de eisprong kunnen zijn.. Voor de rest voel ik me normaal en geen gekke dingen.. Al heb ik toch zwangerschapstest al in huis
Foto staat erin...bovenste test is van vanmorgen Heb vandaag echt met stomheid rondgereden van client naar client, kan het niet geloven! @Ceren, Welkom! En hier ook een ex-spiraaldraagster. Mijne is 16 0ktober verdwijderd. De eerste tijd hebben we het met condoom gedaan, zodat ik een beetje wist hoe en wat. Werd eind november voor het eerst weer ongi. In December serieus aan de klus gegaan..ennne volgens mij is het nu in ronde 2 toch echt raak. De klachten die jij beschrijft, zijn erg herkenbaar. Sinds de spiraal eruit is, heb ik na mijn eisprong tot aan de dag dat ik ongi wordt. Enorm pijnlijke en gezwollen borsten. Alleen deze ronde dus niet! Ook enorme krampen in mijn onderbuik en de vorige maand ook een paar dagen zon vaag misselijk gevoel. Hoop dat mijn verhaal jou moed geeft!
Morgenvroeg gooi ik de laatste test die ik in huis heb er tegen aan...anders ligt die er ook maar En zal eens kijken hoe ik me aanmeld bij moeders voor moeders.... OOOOO IK BEN ZWANGERRRRRR Kan wel janken hahahaha
Ik ken het. Ik jank al 3 dagen hahah! Ik heb me gisteren morgen ook aangemeld bij moeders voor moeders. Gisteren middag belde ze al op en ze komt volgende week vrijdag langs ben benieuwd!
gefeliciteerd wendela,wat fijn dat je zwanger bent. ja t is erg irritant die kwaaltjes waarvan je nie weet wat ze betekenen,we wachten nog n weekje af. geniet ervan!
ja wendelaa is ook zwanger nou marleen en wendelaa kom op we strooien nu heel veel hcg rond en dan raakt de rest ook snel zwanger dan blijft dit ons vertrouwde groepje ceren welkom hier verder gaat alles zijn gangetje wel loop alles terug te geven wat binnen komt dus vandaag maar ff de gyneceloog gebelt en die gaat wonder pilletjes voor schrijven waardoor ik niet meer alles terug geef nou verder voelde me vanacht zo slecht dus dacht ga lekker een warme douche nemen nou dat was erg leuk ging de grond kussen van de vloer het was zo glad daar dat ik uit gleed nu heb ik mijn grote teen zwaar gekeneust en me knie heb ik weer hoor maar ja gaat wwel weer over
Syboena, doe je wel voorzichtig meid! En hopelijk doen de wonderpillen snel hun werk. Want dat lijkt me echt slopend, als er niks in blijft. Hier geen spoortje misselijkheid, kreeg ik de vorige keer ook pas met de 7 weken. Wel de hele dag honger, zon leeg gevoel. Kijk er dit keer wel voor uit, de vorige keer had ik me in 3 maanden tijd al 6 kg zwaarder gevreten Neem nu maar lekker een cup a soupje. En vanavond stevige kost...hachee met hutspot.
ja gelukkig kon ik me buik beschermen me knie en teen maakt me niet uit ja dat heb ik ook honger gevoel maar ja dat kan ook komen omdat ik niks binnen hou heb nu net die emesafene op gehaalt dus hoop dat alles binnen blijft
Hoi meiden, TIjdje niet op het web geweest. En wat is er een hoop gebeurd.... Allereerst Wendelaa, Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk voor je! Genieten maar, het is overduidelijk! Aangezien we precies dezelfde cyclus hebben... Weet je vast hoe spannend ik het vind.... Vanmorgen toch getest, eerste keer niets, tweede was pas na een minuut of vijf iets heeeeeel vaags... Kan het nog niet echt iets noemen. Dus morgen of zondag nog maar eens testen... Bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas na een week positief. Dus..... Voor de rest wens ik iedereen veel succes.
he syboena, die emesafene zijn dat die wonderpillen waar je t over had? Ik heb die nl ook gehad bij de eerste,hielp bij mij niks.. sorry zeg je dit niet om je in de put te praten,bij mij verdween die misselijkheid en spugen pas bij 17 wkn dus ik hoop dat jij t beter treft. sterkte hoor,er zijn ook homeopatische pilletjes tegen misselijkheid en accupunctuur wil ook wel eens helpen!
@Debozoe, hoe was het in Kesteren? @Lan, hoe is het met je duim? @Sandrina, spannend meid! Hier begin het ook met iets mega vaags....hoop dat je over een dag of 2 iets duidelijkers in handen hebt! Voor de dames die nog volop in de strijd zijn... Hier komt een douchje! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Hallo dames.. Wendelaa... super gefeliciteerd meid.. Ik kon het net ook niet laten om een test te doen.. haha.. ook ik dacht een heeeeel vaag streepje te zien.. heb een foto in mn album staan.. maar denk niet dat deze erg duidelijk is.. pff weet wel niet hoeveel foto's ik heb moeten maken.. en eigenlijk moet ik ook nog eens ff wachten met testen.. haha maarja.. ongeduldig he.. wacht nu nog ff tot maandag.. zal dan nog eens een test doen.. Ho is het met de rest van de dames hier?