Hallo, Zo ben vandaag een dagje alleen thuis. Althans, manlief is thuis aan t werk voor de zaak. En dochterlief is op het dagverblijf. Normaal werk ik op dinsdag, maar moest nu een keer op maandag er zijn. En voor dochterlief vind ik het wel zo fijn als zij in haar ritme blijft met het dagverblijf. Oh ben zo benieuwd dames, of jullie met de kerst met goed nieuws komen! Ga duimen voor jullie Ik mag 7 januari weer naar het Zh komen voor onze 1e afspraak. Hoop stiekem dat ik dan nog net niet ongi ben, want dan mag ik daarna meteen beginnen met spuiten. xx
het liefst zou ik aan het werk zijn maar zit al bijna 2 jaar in ziektewet.. BEn geopereerd aan duim en was poetsmedewerkster. mijn duim is nog niet goed en ben afgekeurd voor poetsmedewerkster. Heb me om laten scholen voor administratief medewerkster maar helaas nog geen baan. en soms kan ik me bed niet uit dan....maar ben wakker aan het worden.
Oh das minder.....Nee dan snap ik dat je liever aan het werk bent. T lijkt me ook meoilijk in deze tijd werk te vinden.
Ja dat valt niet mee werk vinden op dit moment. Ik ben helaas ook thuis in de ziektewet. Ben geopereerd aan mijn tennisarm maar er is iets niet goed gegaan heb nu meer pijn dan voor de operatie moet 22 december terug naar het ziekenhuis dus we zullen wel zien. Normaal gesproken werk ik als kraamverzorgende en ja daar heb je toch echt twee armen voor nodig!
Lan: ik kom zelf ook pas net uit bed. Als je zolang thuis zit duurt de dag anders zo lang als je vroeg op staat.
dat is het ook... Maar het stomste is ze zoeken mensen met ervaring.. ja hallo dan moet je me wel eerst aan het werk laten morgen mag ik effe werken bij mijn baas waar ik in zieketewet zit.. verslagen uittypen...
dat klopt.. Gisteren ben ik van 5 uur in de ochtend tot 12 uur wakker geweest... en was niet moe genoeg om te slapen dat is erg... gelukkig heb ik mijn lieve hondjes nog die houden me af en toe heerlijk bezig hhaha
Ken het onze hond vind het ook echt geen straf dat ik nu hele dagen thuis ben. Meestal ga ik 's middags een uur met de hond wandelen lekker in het park.
Ik hoop dat de pijn weer weg gaat. Ik meot opnieuw worden geopereerd aan mijn duim. Ze gaan bij mij het ijzer eruit halen omdat ik nog teveel pijnheb
Ik weet niet precies wat ze gaan doen maar het zal wel weer op een operatie uitdraaien. Helaas. Maar goed als ik maar van de pijn af ben want word er echt niet vrolijk van zo. Het enige wat ik kan is typen verder kom ik niet met mijn arm duszit hier heel de dag maar op zwangerschapspagina te kijken. haha niet dat dat een straf is! Maar zou nog liever mijn gewone dagelijkse dingen willen doen en weer lekker werken in de kraamgezinnen!
Lijkt me echt frustrerend hoor, dat wel wil werken maar je gehinderd wordt door je lichaam. Oke, ik denk weleens; ppfff..heb geen zin vandaag. Maar altijd maar thuis, nee zou ik niet kunnen. Helaas hebben jullie geen keus. En lijkt me dan ook dat de dagen op elkaar lijken. Dat is t grote voordeel van kinderen, moet je er toch wel uit om een uurtje of 7.00. Lijkt me dan ook weleens lekker om ongestoord een hele dag in bed door te brengen @Lan, wat een geweldige moppies jou hondjes! Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen om 9.00 eerst de smoking op gehaald voor manlief. Die is nu vertrokken naar het Sportgala in de RAI. Daarna op visite geweest en aansluitend naar mijn schoonmoeder om mee haar auto op te halen bij de garage. Snel weer naar huis, eten..manlief in zijn smoking hijsen. Heb dus t rijk voor me alleen, nou ja samen met Eva dan. Maar die slaapt nu nog ff, dus ff stilte hahahaha.
@wendelaa ja ze zijn onwijs lief heb er nog twee gehad maar helaas overleden in topic emo muziek staan 2 linkjes naar een slideshow van hun
pppff...ik zit mezelf helemaal gek te maken. Voel echt vanalles, zoals nu bijv wat krampjes in mijn onderbuik. ook heb ik t idee dat mijn borsten wat gevoeliger zijn. Maar dit heb ik de laatste 2 maanden ook gehad na mijn eisprong. Dus nu zit ik telkens; o zou t raak zijn. En aan de andere kant wijd ik t aan mijn eisprong. Zal blij zijn als we een week verder zijn, kan ik tenminste testen. Echt waar, petje af voor de meiden waar t allemaal wat langer duurd. Dat jullie nog niet doorgedraaid zijn. Voel me dan ook zo schuldig....ik zit in mijn eerste ronde al te miepen en heb een schat van een dochter.. En jullie moeten alle moeite doen om uberhaupt zwanger te worden
Ik ben nieuw! haha.. En heb gelijk een vraagje.. Ik heb via de cuclus banner uitgerekend wanneer mijn eisprong is. Maar is dat altijd precies in t midden van je cyclus? Ik heb namelijk t idee dat t wat vroeger is, kan dat?
Hoi Mise, Welkom hier in ons gezellige topic! Het kan inderdaad zijn dat je je eisprong eerder hebt. Hier rekent de cyclusbanner het uit dat je 14 dagen voor je menstruatie je eisprong hebt. Maar dat kan eerder of later zijn ik heb altijd 7 a 8 dagen voor mijn menstruatie pas mijn eisprong. Wendela: daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen hoor! (voor mij niet in ieder geval) Iedereen is anders en we blijven gewoon moed houden! Wendela ik weet hoe je je voelt: Ik voel sinds vandaag ook ineens van alles. Heb ontzettende spierpijn uit het niets in armen en benen en rug heel vaag terwijl ik niets gedaan heb om spierpijn van te krijgen. Daarnaast heb ik sinds vanmorgen ontzettend veel afscheiding wat ik normaal ook niet heb. Heb soms ook het gevoel dat ik een steen onder in mijn buik heb. En mij ei heb ik al gehad dus daar kan het niet van zijn. Voel me verder prima dus we wachten maar af.