zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
  2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ikke: Weet je al iets meer? Ik zit heel de ochtend al aan je te denken.

Ik strooi nog maar wat hcg. Volgens mij helpt het erg goed hier op dit topic.

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

En vangen maar!
    Zodat jullie allemaal snel kunnen volgen op ons nieuwe topic.

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Ik stuur effe pooh beer erop uit

4. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Hey dames.. oo ik heb een test gedaan.. en ja zie mijn album.. hihi.. kan het haast niet geloven.. weeet niet wat ik had vandaag maar was er om 8 uur weer uit.. ff thee gedronken en op de een of andere manier had ik gewoon zin om mn berg was weg te strijken.. haha heb normaal echt een hekel aan strijken.. daarna nog wat gewassn.. boven alles lekker gesopt en daarna de woonkamer.. heb echt alles helemaal omgegooid.. ben nu ook wel helemaal kapot..
    @Wendela.. ben echt heel erg blij voor je.. zelf weet ik ook niet echt wat ik moet geloven.. mijn NOD is pas over 4 dagen!@Marleentje.. heb weer wat HCG gevangen hoor.. hihi denkt toch wel dat het al raak is.. o kan het gewoon niet geloven..
    @Ceren.. wachten is zeker niet leuk.. maar je moet maar denken.. het is voor een goed doel..
    @debozoe.. snap heel erg goed dat je bang bent voor een teleurstelling.. van hier nog ven wat hcg van de zwangere onder ons.. wie weet helpt dat wel.. ik denk aan je!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    JAAAA Ikke, daar kun je toch echt niet meer onderuit! Die is gewoon vet positief, dus voeg je maar vast bij ons in t andere topic;)

6. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    oo echt kan het gewoon niet geloven.. maadag nog ff een digitale test halen.. vind het al heel wat dat ik posi test 4 dagen voor mn NOD.. ben helemaal HYPER hahaha

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    ben blij voor je ikke maar ik ben nu toch wel heel verdrietig :'(

denk da tik effe offline blijf

8. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    hoi Ikke gefeliciteerd. Daar hoef je echt geen bril voor op te zetten hoor! Je bent echt hartstikke zwanger meid! Lekker genieten!

Morgen ga ik testen, duimen bij elkaar. Jullie horen het morgen.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ach meid.....zo'n forum kan een troost zijn, maar soms zo confronterend :|
    Kan wel snappen dat je t er nu even moeilijk mee hebt....
    Zomaar in zon korte tijd, zoveel zwangeren hier.
    Begrijp t wel als je even afstand moet nemen, zal je wel missen dan.
    Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Mocht je t idd besluiten...dan wens ik je heel veel beterschap met je duim.
    En hoop ik je heeeeel snel weer terug te zien met super nieuws.

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lan

jammer dat je een poosje offline gaat maar net wat wendelaa zecht kan het ook wel begrijpen

ikke gefeli

11. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

@ikke Gefeliciteerd

Hey.. ik ken het gevoel.. Ik had deze maand ook al besloten om het even helemaal los te laten.
    Gewoon even vergeten dat je sowiezo ook maar zwanger wil worden. Maar dat gaat natuurlijk niet want we willen zo graag.
    Maar er worden idd een hoop mensen zwanger.. en niet alleen hier. Ik werk ook in een winkel en daar zijn ook veel zwangeren dus dat heb je overal wel. Wat helemaal super is.. maar je wordt er toch een beetje verdrietig van soms.
    Het zijn echt hele dubbele gevoelens..
    Ik hoop wel dat je snel terug komt en dat wij zelf ook mogen meedoen aan het nieuwe clubje.

maar ik ben in ieder geval super blij voor de anderen.

Liefs Aphrodite

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ikke: Hartelelijk gefeliciteerd!
    Super nieuws. Het gaat deze maand wel goed hier op dit topic. De een na de ander zwanger.

Lan: Jij hebt binnenkort ook een posi test in handen. Goed vangen al onze hcg!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Goeiemorgen dames.
    Hoop dat de meiden t nog steeds niet vervelend vinden dat de zwangere hier mee blijven schrijven?
    Anders gewoon zeggen hoor!
    Maar ik hou jullie gewoon graag op de hoogte en wil precies weten hoe t met jullie gaat.....
    We moeten gewoon snel allemaal over zijn!

Eva is nog steeds ziek....gisterenmorgen dus 39 koorts, dat zakte op een gegeven moment wel.
    tegen de avond was t 40,1! Ze heeft dan ook de hele avond naast me op de bank gelegen. Want in bed was t steeds huilen.
    Nu ligt ze hier weer op de bank met rode konen....ze heeft nu 39,4....pppff....wat en zorgen als ze ziek zijn. Hoop dat de zetpil snel aanslaat.

14. Aphrodite

Ik vind het in ieder geval leuk dat jullie nog meeschrijven.. anders wordt het hier wel heel stil ;) .. en wie weet is de rest ook snel zwanger en kunnen we alsnog met zijn allen verder.

15. Aphrodite

Vervelend dat Eva nog ziek is.. bij mijn dochter heb ik het gelukkig maar 1x gehad en toen werkte de zetpil best snel. Ik vind het altijd zo zielig als de kleintjes ziek zijn.
    Eet en drinkt ze wel een beetje dan?

16. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ikke van harte meid!
    Gaat hier zeker snel!

Lan ik begrijp je gevoel ook heel goed..
    Op een ander forum waar ik kom is ook bijna iedereen zwanger nu..
    Soms vind ik dat ook moeilijk en mijd ik het even.
    Doen waar je je goed bij voelt en niks is gek..

Ik vind het ook wel gezellig als de zwangere mee blijven schrijven, anders wordt het hier zo stil...

x

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Eva is nu sinds haar eerste verjaardag mee aan t klooien.
    Iedere maand heeft ze wel een paar dagen flinke koorts.
    Ze heeft ookal een paar keer oorontsteking gehad, aan de flixotide puffers gezeten, veel verkouden etcetc.
    Drinken doet ze gelukkig wel, eten niet echt.
    Gisteren heeft ze denk ik over de hele dag 1 broodje op en een waterijsje.
    Ze wilde zelfs geen frietje

18. Aphrodite

Toetjes dan? Ik gaf danoontje.. dat was dan ook het enige wat ze wou hebben.. maarja zit wel vocht in.
    Gelukkig kunnen kinderen het met weinig, als ze maar drinken.
    En ijs is ook drinken dus dat is wel mooi.
    Vervelend hoor al die zorgen, ik hoop dat ze snel wat beter word.

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja gisterenavond heeft ze ook nog een danoontje op......helaas heb ik ze niet meer, maar wel genoeg vla. Moet ze daar maar iets van weg lepelen straks;)
    Gelukkig heeft ze wel wat bij te zetten en komt t er niet uit

20. Aphrodite

Dat is wel mooi.
    Zou toch alleen maar beter moeten gaan nu.. zou je denken. Kinderen slaan zich er altijd heel dapper doorheen.
    Kayleigh (mijn dochtertje ;) ) was een paar dagen geleden van 1 -5 uur 's nachts wakker.
    Alleen maar overgeven maar tussendoor lachen en dollen.
    Volgende dag was ze zo fris als een hoentje en super vrolijk..
    nou dat lukt mij niet hoor :(

Deel Deze Pagina