zwanger worden...kletsclubje voor nieuwelingen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendelaa, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ceren

ceren Lid

22 jan 2009
    80
    0
    0
    brabant
    hoi wendela,
    spiraal ging er 9 dec uit.
    11 dec en 2 jan korte bloeding gehad maar 1 dag dus daarom weet ik t nie zeker.
    wil in t weekend digitale gaan doen,dan meer zekerheid over termijn......spannend!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou Ceren, dit is nu eens een goede reden om een VK te bellen en om een echo te vragen omdat je niet weet hoe ver je bent;)

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ceren gefeli
    nou ik hoop dat de rest ook zo volgt want er zijn steeds meer hier die zwanger raken
    we weten wel van mekaar wat we afgelopen maand hebben gedaan :oops: goed geklust

maar toch begin ik me wel rot te voelen kan aan me hormonen liggen hoor maar vind het zwaar rot voor lan,Aphrodite en debozoe

dames ik hoop echt dat jullie snel volgen en vinden jullie het echt niet erg dat we nog steeds mee kletsen want zijn nu best wel veel zwangere

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja Syboena, dat heb ik ook....die meiden horen ook erbij!
    Wou dat ik een toverstafje had en jullie alledrie zwanger kom toveren.
    T voelt niet helemaal compleet zonder jullie ......

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nee idd dat heb ik ook heel erg :(:(
    konden we maar echt toveren

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    voor de lieve dames die nog neit zwanger zijn en wel vangen he dan kunnen jullie snel volgen

hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

7. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
  8. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

@Ceren Gefeliciteerd

@Lan spannend vandaag is de dag

DuimduimduimduimduimDuimduimduimduimduim

Nou ik heb een afspraak voor morgenvroeg bij de
    dokter. Waarschijnlijk vind ie het onzin en stel ik rare
    vragen maar het voelt gewoon raar allemaal en
    dan kan ik het idee tenminste loslaten.

Jullie hoeven je voor mij niet rot te voelen
    hoor.. ik ben superblij voor jullie en heb
    er alle vertrouwen in dat we ons snel bij jullie zullen voegen.
    Het is in ieder geval idd een super vruchtbaar topic dus dat geeft me alleen maar hoop ;)

9. Aphrodite

Ik vang voor de zekerheid toch nog even zo'n lading Hcg :D

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

11. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    @ceren.. ik zie ook wel een streepje hoor.. ik duim voor je meid..
    @Aphrodite en Lan.. van maar genoeg HCG ik hoop dat we elkaar dan snel in ons andere clubje zullen zien.. ik duim voor jullie!

12. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    goed vangen he meiden :):):) kan neit wachten tot ik bij jullie ook een mooi streepje zie :):)

lan laat je het nog weten als je een testje hebt gedaan :):)

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    heb vandaag getest maar natuurlijk negatief... Vorige keer ook 3 dagen later dus denk dat cyclus langer duurt dan ik op schrijf...

14. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    en nu net breekt het door :) zei toch zal vandaag of morgen wel komen... Volgende maand weer een kans :)

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    effe een vraag hoe doe je dat met ovlatietesten? Wanneer begin je en wie heeft erzo mee gewerkt? Moet je dat iedere dag? Op bepaald tijdstip?

vertel eens? mensen met ervaring :)

16. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    @Lan.. wat balen zeg..
    Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt van predictor..
    Ik ben ongeveer 4 tot 5 dagen voor mn ovulatie begonnen met testen en dan gewoon iedere dag..
    Ik zou mn eisprong eigenlijk 14 of 15 jan hebben maar mijn ovu test was op 12-1 al super positief! zie mijn album..
    het test streepje moet net zo donker of donkerder zijn dan het controle streepje dan is je test positief dat betekend dan dat je flink moet gaan klussen die dagen.. bij mij klopte het precies heb op 12-1 en 3 dagen daarna niet meer geklust!
    Nou meid heel veel succes en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik ze graag..

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    maar dan moet je wel weten wanneer je precies je eisprong krijgt? en ik kan niet echt zeggen dat ik voel dat ik dat heb

18. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    Het verstandigste is om er dan iig 10 te kopen (in 1 pak zitten er 5 of je neemt van een ander merk) en begin dan 5 dagen na je menstruatie als je dan nog geen test streepje ziet zou ik het om de dag doen aangezien de test niet gelijk positief is en dan door gaan tot je een positieve test hebt.. zo heb ik het ook gedaan omdat ik ook niet precies wist wanneer ik mn ei zou hebben.. ik kon bij mij zaterdag al een streepje zien.. en zondag was deze al donkerder.. maandag was hij dus positief.. maar vergeet niet de dagen na je positieve test gewoon t blijven testen.. dan weet je zeker dat je goed zit met klussen..

19. Aphrodite

Ik begon de eerste keer gewoon 2 dagen voor ik mijn ei verwachtte en had hem toen in 2 testen ook al gevonden.
    Het moet iedere dag op hetzelfde tijdstip maar niet met ochtend urine. Ik deed het steeds om 3 uur 's middags.
    Maarja.. anders gewoon doorgaan tot je je ei vind denk ik..

20. Aphrodite

Ik moet wel zeggen dat ik mijn eisprong wel voel..
    naja normaal deze maand is alles gewoon bagger ;)

Deel Deze Pagina