he meiden jammer dat t bij jullie nog nie zover is. ik duim voor jullie hoor,en hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt. zal mo vk is bellen ivm termijn....
Hallo meiden.. Ceren van harte meid, wat heerlijk! Geniet! Aphrodite: Ik vind alleen maar slim dat je naar de huisarts gaat, zeker als jij je daar onzeker over voelt. Tussendoor zelf geen testjes meer gedaan? Lan: He balen! Die stomme ongi ook! Wees maar even extra lief voor jezelf. Ik gebruik nu ook al 2 maanden ovu testen. Ik heb van die goedkope dipsticks van sensitest gebruikt. Ik deed er in het begin zelfs 2 op een dag, zodat ik mijn ei echt niet kon missen. Nu weet ik dat mijn test wel 2 dagen positief is dus vanaf volgende maand gewoon 1 per dag. In de verpakking staat op welke dag je moet starten, afhankelijk van de lengte van je cyclus. Er staan zo'n tabel in.. Hier nog geen ongi, ik durf eigenlijk nog niet zo goed nog een test te doen, bang voor de teleurstelling... Nog maar even afwachten dus... Jullie zijn wel superlief meiden! Echt geweldig hoe jullie met de niet zwangeren meeleven.. x
@Aphrodite, succes morgen bij de h.a. Ben erg benieuwd wat hij zal zeggen. @Debozoe, spannend hoor. Snap ook wel dat je haast niet durft te testen
@lan wat balen zeg en sorry kan je neit helpen met de ovu testen heb ze zelf namelijk nog nooit gebruikt
Lan: jammer zeg dat de ongi is doorgekomen. Ik weet hoe je je voelt. Iedereen om je heen lijkt zwanger te worden en je word weer ongesteld. Ik ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn voor jullie!
@ Lan, jammer dat je ongi bent geworden. IK hoop dat de testen je deze maand een beetje helpen met het vinden van je ei. Ik heb het gevoel dat mijn buik nu iets meer gaat zeuren dan de rest van de maand, dus denk dat het er nu toch wel aan komt. Dus dan zou het morgen wel moeten komen denk ik. Ik heb sowiezo het gevoel dat ik ziek wordt dus nu dat alles me zeer Naja morgen sowiezo even naar de ha.. de afspraak staat nu toch al om te vragen of het normaal is dat je zoveel klachten hebt. Wordt ik wel ongi dan hoop ik echt dat mijn lichaam de volgende maand wel weer normaal doet.. veel te verwarrend zo. En we gaan geen testen meer doen totdat de ongi of wat voor bloeding dan ook een week wegblijft. ( naja .. ok, 2 dagen dan )
Ik zou anders morgenvroeg even een testje doen voordat ik naar de ha ging. Maar ik wacht nu wel even af wat er gebeurd.
hoi meiden,zouden jullie even naar mijn foto willen kijken?Ik denk dat ik tussen 4 en 8 weken zwanger ben maar heb echt een mega buik!
Zo Ceren, dat is idd al een flink buikje! Is ie de hele dag zo of juist savonds? Want savonds heb ik ook zon opgezette buik. Maar ja, t is voor mij de 2e dus dan gaat t sneller he zeggen ze
Dat is al een mooi buikje ceren Volgens mij had ik bij de eerste met 4 mnd pas zo'n mooi buikje. Bij een tweede gaat het toch een stuk sneller. Nou ik ben even bij de ha geweest. Hij heeft er ook niet echt een verklaring voor. Volgens hem zou ik deze klachten niet moeten hebben. Hij zei of het zou van een nieuwe zwangerschap moeten zijn. Maar zo optimistisch gaan we maar niet doen. In ieder geval wachten we eerst even de ongi af. Om te zien of ik weer normaal ongesteld wordt. Je wordt er wel kriegel van als je lichaam zo vaag doet.
Ceren; Das zeker al een aardig buikje! Ben nooit zwanger geweest dus ik kan je helaas niet helpen.. Aphrodite: Dus eigenlijk nog niet veel wijzer geworden bij de huisarts. En nog wel dat testje gedaan vanmorgen? Hier nog geen nieuws, temp is nog hoog en nog steeds geen ongi. Heb sinds twee dagen een beetje last van obstipatie, geen idee of dat een symptoom kan zijn.. x
@Ceren....zal mijn man eens vragen een foto te maken vandaag, kunnen we vergelijken. Stond nl net na t douchen in de spiegel te kijken en schrok zelf toch ook wel een beetje hoor! Manlief vind het nog wel meevallen....die is meer gefocust op een verdieping hoger die groeien ook Maar ik ben van mezelf al niet superslank, dus altijd wel iets een buikje. Maar hij heeft nu een andere vorm aangenomen heb ik t idee. @Aphrodite, getver, weet je nog niets! Ja afwachten deed je zoiezo al....ppff.... Hoop dat je hee snel duidelijkheid hebt, want dit is ook niks @Debozoe, ja obstipatie is zeker een symptoon hoor! Ik kan normaal met gemak 2 x per dag (smorgens al gelijk na mijn eertse kop thee), nu is het als t meezit een keer. En als je temp nog steeds hoog is, dan is dat een goed teken toch? Hoelang ben je nu overtijd?
Ceren: Nou het lijtk mij al een behoorlijk buikje. wel leuk dan heb je ook echt het idee dat je zwanger bent. Ik heb vaak een soort bolletje net onder mijn navel aan de rechtse kant ook zo vreemd. Die is dan ook de gehele dag aanwezig. En merk dat mijn broeken nu al ecth niet meer lekker zitten. Aphrodite: Dat wachten duurt wel lang he zo. Hopen dat je snel meer weet. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Debozoe: Ik heb ook heel erge obstipatie gehad net voor mijn dag dat ik ongi moest worden. Dus het lijtk mij wel degelijk een symptoom. En daarnaast als je temp stijgt is er toch nog zeker een behoorlijke kans dat je gewoon lekker zwanger bent!
Ik heb vanmorgen nog even snel een testje gedaan.. negatief natuurlijk. Ik weet het niet hoor. Ik vind het hele zwanger worden officieel niet leuk meer.. Naja ben ook ziek.. heb vannacht niet geslapen. En daar wordt je ook niet vrolijk van, dus ga eerst maar ff lekker uitzieken.
Nou vind het moeilijk om te zeggen of ik overtijd ben of niet.. Ik zit vandaag op dag 32 van mijn cyclus.. Mijn ei was dag 20, dus op dag 12 na mijn ei. Als je uitgaat dat je op dag 15 na je ei een dag overtijd bent dan zou dat pas zaterdag zijn. Maar mijn vorige cylcus zaten er 10 dagen tussen mijn ei en mijn ongi, dus ja ik weet het niet zo goed. weet wel dat ik de testen hoor roepen in de kast hihi.. Aphrodite: Kan me voorstellen dat je goed baalt. Rust maar even goed uit en wi weet wacht er over een paar dagen toch nog een verassing! x
@Aphrodite, logisch dat je t ff beu bent. Zou er ook sjaggie van worden @Debozoe, bij mij zat er volgens mij ook maar 10 a 11 dagen tussen ei en ongi. Heb wel geen testen gebruikt dus weet t niet 100 % zeker. Maar als ik na mijn lichaam keek wel. Vind het knap dat je nog steeds niet getest hebt. Ik teste ook op een woensdag licht positief terwijl mijn NOD zaterdag was
dames kon me niet inhouden toch getest, en nu denk ik een heeeeel vaag lijntje te zien! Twijfel nog wel hoor, oh bah wat is dit erg.. Het is een etos test, heb ook nog een kruidvat test, denk dat ik die morgen maar gebruik... x