Jeetje meid wat rot! Had echt gehoopt dat je ook zwanger zou zijn.. Wees maar even extra lief voor jezelf.. Aan de zwangere dames: Hoe gaat het bij jullie mey de kwaaltjes? x
aphrodite:wat jammer meid,het is je zo gegund,op naar de volgende ronde dan maar.... Debozoe:van harte,het wordt nu echt he,spannend. Wat kwaaltjes betreft ben ik erg moe en misselijk neemt toe. erg pijnlijke borsten maar verder alles ok hier...en bij jullie?
Hey dames.. lang niet meer gesproken.. zie dat we er weer zwangere bij zijn gekomen... leuk leuk leuk.. en natuurlijk van harte gefeliciteerd! @aphrodite balen zeg.. volgende ronde beter.. ik gun het je meid.. poeh heb het aardig druk gehad.. morgen mn verjaardag vieren.. het leukste cadeau heb ik natuurlijk al haha.. Ik moet eigenlijk zeggen dat mijn kwaaltjes nog aardig meevallen.. alleen een beetje misselijk moe en zere tepels.. heb nog niet echt last van mn borsten.. maar wat niet is kan nog komen.. heb echt al zo veel leuke dingen gezien.. kan echt niet wachten om volgend weekend een lekker te gaan neuzen met mn mannetje..
Hey Dank jullie wel hoor Denk dat ik deze maand even rustig aan ga doen en niet zo heel veel aanwezig zal zijn. Ik neem lkkr een maandje pauze.. vind het nou al een heerlijk gevoel Liefs Aphrodite
he he tis min of meer gelukt met fotoalbum en profiel,nog nie helemaal duidelijk,maar ik doe t ervoor....
syboena: misschien is het stil omdat bijna iedereen zwanger is van vaste clubje... en tja waar moeten wij dan over mee praten he..... Niet lullig ofzo he.. Hoop dat er gauw mensen bijkomen die nog niet zwanger zijn... Ik heb deze cyclus wel het gevoel dat al de pillen rommel eruit is... heb voor het eerste deze ronde geen buikpijn gehad ben zo blij...
Hoi allemaal, Mag ik ook gezellig meepraten? Ik ben Lara1, en wij zijn ook bezig voor een eerste kindje. wij zitten nu in de 5e ronde en morgen kan ik testen, Nou maar hopen dat de weg blijven. Hoop zo dat het snel raak mag zijn.....
hoi lara1, tuurlijk mag je meepraten hoor dit is een vruchtbaar topic dus wie weet! succes met testen alvast!
Hoi Lan, Dank je wel, een VRUCHTbaar topic kunnen we goed gebruiken hahaha. Ik houd jullie op de hoogte.
ja zekers kunnen we dat gebruiken.. Eigenlijk gaan wij nu echt voor de eerste ronde...We gaan er van uit dat de pillen rommel eruit is. Ik kreeg gisteren van mijn vriend een sleutelhangertje met twee babyschoentje zo lief.
Zo leuk he, als de partner zo mee leeft. Mijn vriend zegt de hele tijd, niet ongesteld worden he......
Hallo, ik ook zal af en toe gezellig komen meekletsen hier! Wij zijn ook net begonnen..ben helaas net aan de 3e ronde begonnen.. Erg spannend allemaal en vooral door allemaal die kwaaltjes die ik nu de hele tijd krijg.. Mijn lichaam heeft me toch al een aantal keren flink voor de gek gehouden.. Maar goed, we beginnen met goede hoop aan deze ronde..