Hoi, Ik heb nog niet getest, denk dat dat ook niet meer nodig is deze ronde. ik begin nu bruinverlies te krijgen, dus denk "op naar de volgende ronde"
ikke laat je niet in de steek hoor alleen heb vandaag en afgelopen nacht een rot tijd door gemaakt heel veel bloed verlies gehad en zo dus dacht dat het misse boel was dus vanmiddag om half 4 een echo gehad en gelukkig was alles nog goed met ons frummeltje
o wat vervelend tja dat wist ik neit. Ik ben blij dat alles goed is met jullie frummeltje dikke knuffel! en doe het rustig aan
Oh syboena! Wat eng, kan me zo voorstellen dat je enorm geschrokken bent, zeker na wat je eerder meegemaakt hebt. Gelukkig was alles nog goed! Lan: Wat een leuk cadeautje van je man! Alle nieuwe dames welkom! x
He ik zie dat er nieuwe meiden zijn! Welkom en hopelijk mogen jullie ook snel doorschuiven. @Lan, wat onwijs lief van je man zeg!
@ Chantal78 Welkom! @ Lara1 Welkom! @ MoederK Welkom! Leuk dat jullie ook mee komen kletsen @Lan Ik ben er ook nog hoor Maandje wegblijven gaat me ook niet lukken Lief kadootje van je man. @Syboena Jeetje dat is schikken meid. Gelukkig was alles goed
thanks allemaal ben er ook erg blij mee. maar uuuh tis nog niet mijn man zit nog steeds te wachten op aanzoek.....
@ all.....ik ben nieuw hier en ik heb een vraag,....ik zit nu 1 dag voor NOD en heb last van bruine afscheiding kan dit nog wel betekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn?
he hoest met iedereen? nieuwe meiden welkom. hier druk met inpakken en regelen,over 2 wkn spullen opslaan en naar de camping!
Gisteren had ik een ovuluatie test gedaan van de kruidvat. er stond op in de t en c van moest de ene streep duideijker zijn dan de andere maar er kwamen geen streepjes maar twee plusjes? Hebben ze nu verkeerde test erin gedaan die niet werken met streepje? maar met deplusjes? Waarschijnlijk heb ik dus een vroege ei?
en lan weet je al meer ? ben wel nieuwschierig of ze nu de verkeerder er in hebben gedaan of juist niet
Gisteren niet meer gelukt en weet niet of vandaag nog gaat lukken. dus dan word het pas woensdag ... Heb net wel ovulatie test gedaan en nu die doet het wel zoals die het moet doen 2 streepjes...