Hoi, Ik heb afgelopen donderdag een HSG gehad en zit inmiddels op het wachtbankje. Ik vind het rete spannend, hihi. Bij mij was 1 eierstok dicht, die hebben ze gelukkig door kunnen spoelen. Wie was er snel zwanger na een HSG en wie niet? Hoor graag jullie ervaringen! Liefs
Bij mij geen effect gehad, HSG was in september (en was goed). Hopelijk was de dichte eileider bij jou de oorzaak en is je kans nu hoger
Ja dat hoop ik ook! Vriendlief roept al heel lang, zodra de eileiders gespoeld zijn dan is het vast snel raak. Hopelijk hoeven we niet meer zo lang te wachten
Nee bij mij bleek alles open maar ze gebruiken een mengsel met papaverolie wat een positieve invloed kan hebben op je bm.
2e ronde na hsg was het hier raak! Was ook verder niks bijzonders te zien. Hopelijk bij jou nog sneller! Wij mochten de ronde van de hsg niet proberen, maar dat was mede door een scratch behandeling in dezelfde cyclus. Welk van de 2 precies geholpen heeft durf ik dus niet te zeggen
Ik moest even googlen wat een scratch behandeling is. Echt bijzonder wat voor technieken er allemaal bestaan. Wat fijn dat het bij jou geholpen heeft en zwanger bent geworden!
Dat is vervelend. Ik zie aan je banner dat je nu wel zwanger bent. Gefeliciteerd! Heb je nog verdere behandelingen gehad om zwanger te worden?
dankjewel Bij mijn dochtertje heeft het 5 jaar geduurd voor ik zwanger werd. Toen heb ik ook een hsg gehad. Ben voor het starten met iui, spontaan zwanger geworden. Nu ben ik zwanger van de 2de.