bruin slijmverlies 10 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sophie28, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

al enige tijd probeer ik zwanger te worden, ben inmiddels 1 x zwanger geweest maar dat liep uit op een miskraam.

Nu heb ik mijn eisprong afgelopen donderdag gehad vermoed ik, nu heb ik over 10 dagen mijn nod.
    Ik heb nu net bruin slijmverlies toen ik naar de toilet ging.Ik heb dit nog niet eerder gehad, iemand een idee?

gr Sophie!

2. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan een innestelingsbloeding zijn..hopelijk snel een positieve test. :)

3. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    hmmm spannend!

4. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Jou verhaal lijkt opt mijne

Hieer ook mk gehad, in mei
    Nu sinds tweee rondes elke keer br verlies vanaf paar dagen na ei tot aan nod
    Heb ook heelder rood verlies op dag 16 \17
    Dacht eerst innestelling maar dat duurt nu te lang ervoor :(

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Hetzelfde 8dpo hier... ook 9dpo nu 10dpo is t wit snap er niks van

6. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    spannend he, heb al heel wat cyclussen gehad maar dit nog nooit meegemaakt!!

7. Crystal

Crystal Lid

22 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde verhaal. Vandaag zit ik rond 7 à 8 dagen na mijn eisprong. Gisteren had ik bij het afvegen wat lichtroze afscheiding. Nu vandaag is het weer enkel bij het afvegen, alleen is het nu wel bruinig van kleur! Ik zit een week voor mijn NOD dus het lijkt me zo vroeg om nu al ongesteld te worden en natuurlijk hoop ik dat dit dan een innestelbloeding is maar ja.... Ik word er gewoon echt nerveus van! Ik loop af en aan naar het toilet om te kijken of de bloeding erger word of niet :S

8. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    ik heb nu weer gewoon witte afscheiding was maar 1 dag.....

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou meiden dit heb ik dus ook een week na mijn eisprong bruin verlies (alleen wanneer ik naar het toilet ben geweest en mijzelf schoon maak) voor mij meestal het teken dat er geen zwangerschap aan zit te komen maar een menstruatie :( normaal heb ik altijd wel bruin verlies 2 a 3 dagen voor mijn menstruatie maar een week :$ ik wordt er gek van..vanmiddag heb ik een telefonisch consult met mijn gyn en ik ga haar dit zeker vragen.

10. Crystal

Crystal Lid

22 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben erg benieuwd wat jou gyn hier over te zeggen heeft! Kun je dit posten? :)

11. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    ik ben ook benieuwd!

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zal het jullie laten weten meiden.

13. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook benieuwd na t antwoord van de gyn. Ik heb n onregelmatige cyclus, op dag 28 bruine slijm, erna 2 dagen lichtbruine afscheiding, nu al 3dagen niks :(:(

14. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ik kan met jullie meepraten. Ook ik heb bruin slijm .... nooit eerder gehad maar ik ga er maar vanuit dat het niets is. Maar blijf hopen!

15. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Nou bij mij is t niet alleen met afvegen maar ook gewoon in slip

Noet heel vel maar ook niet drie drupjes ofzo

En op dag 17 dus helderrood verlies

Sjonge jonge wat is dat nou

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Misschien een innesteling ;)

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou nog even mij reactie plaatsen n.a.v. m'n gesprek met de gyn. Volgens mijn gyn komt het bij heel veel vrouwen voor, het ligt aan de hoeveelheid baarmoederslijmverlies, de ene vrouw kan er dus meer last van hebben dan de andere vrouw in combinatie met je hormonen. Het wil dus zeker niet betekenen dat wanneer je dit spot het een verloren ronde is (er is dus nog hoop dames ;) ) er is alleen niets aan te doen en de ene ronde kan het dus meer zijn dan een volgende ronde..vervelend is het wel.

Mijn eigen ervaring is dat wanneer ik dit spot eigenlijk al weet dat ik ongesteld ga worden, kan het niet mooier maken dan dat het is.

18. Crystal

Crystal Lid

22 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord! Bij mij is de bruine afscheiding inmiddels gestopt. Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD maar ik kon mezelf niet bedwingen en heb getest. 1 x met een kruitvat 2 v 5 en 1x met een predictor early, beide waren negatief. Omdat ik toch aan het testen was dacht ik, doe eens gek en test ook eens met een ovulatietest. Deze is knal positief!! Dus ik ben aardig in de war nu :S want mijn eisprong is al het goed is al rond de 12 de geweest!!

Zucht...

19. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb hier ook iedere maand last van, soms begint het op 8 of 9 dpo en zelfs een keer op 5dpo begonnen. Volgens mijn. Gyn is het een laag progesteron waarde en dit bleek ook uit mijn bloedonderzoek. Je kan er echter gewoon zwanger mee raken, heb ik ook een keer gehad, toen begon het bruin ook maar kreeg niet mijn maandelijkse ongesteldheids pukkel en heb toen een test gedaan en die was positief.
    Nu heb ik van de gyn utrogestan bolletjes gekregen omdat ik mij niet zo fris voelde met de bruine afscheiding en nu heb ik nergens last meer van gelukkig!

20. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik heb vanaf afgelopen zondag bruine afscheiding gehad.. ik schrok eerst, maar dacht daarna aan een innesteling. Ik zal al helemaal voor me hoe en wanneer we iedereen zouden inlichten over dit fantastische nieuws. Ik durfde eigenlijk niet te testen, omdat ik ook bang was voor slecht nieuws. Zondag zou mn NOD zijn en ik kon mij vandaag toch niet bedwingen en heb getest, heel erg negatief! Echter, ik ben ook zo juist ongesteld geworden. Heel veel bloedverlies. Ik heb nog nooit eerder bruinverlies van te voren gehad.. ben zo verdrietig:( mn cyclus is rond de 22 dagen en daarvoor dus al bruinverlies :( pfff
    bruinverlies zegt dus echt vrij weinig en is echt verschillend per persoon...

Deel Deze Pagina