Zwanger worden lukt niet van je vriendin, helaas...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stitchie, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Hi Lady's,

kon het niet laten en heb vandaag bij 't Kruidvat een test gekocht. Had op 't forum ergens gelezen dat die van het Kruidvat al bij weinig Hcg meten. Nu heb ik maandag op dinsdagnacht 5000 IE Pregnyl gespoten, weet iemand vanaf wanneer je dan kunt testen??

Ik weet wel dat het de goden verzoeken is, maar iets zei me dat ik die test moest kopen ;) .

@ Lola2: lekker dat wijntje, wel van genieten hè!?

2. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Hi Lady's,

kon het niet laten en heb vandaag bij 't Kruidvat een test gekocht. Had op 't forum ergens gelezen dat die van het Kruidvat al bij weinig Hcg meten. Nu heb ik maandag op dinsdagnacht 5000 IE Pregnyl gespoten, weet iemand vanaf wanneer je dan kunt testen??

Ik weet wel dat het de goden verzoeken is, maar iets zei me dat ik die test moest kopen ;) .

@ Lola2: lekker dat wijntje, wel van genieten hè!?

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Gekke Stichie :)
    Maak je niet gek meid! Ik zou pas echt veertien dagen na inseminatie testen. Dit om teleurstellingen te zo veel mogelijk te voorkomen. Want er zijn genoeg vrouwen die in een heel vroeg stadium licht postief testen maar dan uiteindelijk op de feitelijke NOD negatief testen. En dat is volgens mij, zwaar klote dan!

Maar goed, dit is allesbehalve een antwoord op jouw vraag. Ik lees wel eens hier op het forum dat er vrouwen zijn die soms wel 4 a 5 dagen voor hun NOD licht positief testten.
    Dus het kan wel. (maar of het slim is??? :( )

Dag ongeduldige Stitchie ;) Liefs van Lola2

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Na pregnyl moet je minimaal een week wachten, anders kan je nog positief testen door de pregnyl.
    Heb je wel de 2 voor 5 euro gekocht dan?
    Want daar gaat het over als ze het hebben over die van de kruidvat ;)
    Mijn duimen draaien meis :D

5. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @lola2: okay,okay, ik ga me beheersen (nou ja, 't proberen dan :D ). Je hebt gelijk, maar soms... dan wil ik gewoon niet dat het wachten nog zolang duurt.

@dreamer: nee, ik kreeg er eentje met één test erin, is die anders dan? Die vrouw achter de toonbank was errug streng, dus ik heb alles maar gewoon gelijk meegenomen zonder vragen. Hmmm, heb ik 'm nu voor niks zo vroeg gekocht? Dan krijg je sowieso jouw zin lola2 :)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je moet sowieso wachten, anders is het helemaal zonde van je 7 euro ;)
    Je kan nog een week positief testen door de pregnyl, dus je kan echt pas op je NOD testen.
    En die van 7 euro zijn ook wel goed hoor, maar niet zo gevoelig als die van 2 voor 5 euro.

En als je graag wilt testen kan je beter sensitest of matcare testen bestellen ;)
    Die kosten maar een euro per stuk zo'n beetje.
    Test wat fijner dan elke keer 7 euro!
    Dan kan je het je veroorloven om een paar dagen voor NOD al te testen ;)

7. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Stom zeg, wist ik niet, van die 2 voor 5 euro; die goedkopere zijn dus eigenlijk beter???

Maar de Pregnyl blijft ong. een week in je lichaam, dan istie er nu toch al uit? Ik heb dinsdagochtend 28 april gezet.

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja die goedkopere zijn idd beter ja.
    Ohh ik dacht dat je afgelopen maandag op dinsdag had gespoten!
    Ik denk misschien ter stimulering van je slijmvlies ofso (lees zoiets wel eens)
    Met 1 eenheid is het na een week uit je lichaam.
    Dus dan zou je nu al kunnen testen.
    Alleen is de kans dat je nu al posi zou testen wel extreem klein.
    Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Dus lekker doen wat jij wil meis :D
    Ik test ook altijd tevroeg hoor :p

9. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Ha meiden,

heb me ingehouden en nog niet getest, ben erg trots!!

Ik heb nu wel vanaf gisteren steeds heftiger buikpijn. Lijkt erg op ongi, maar daarvan heb ik eigenlijk nooit echt zoveel pijn en het is ook nog zo vroeg...

Zou het ook een teken van zwangerschap kunnen zijn, of maak ik mezelf nu alleen maar onnodig gek, pfff...

10. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Toen ik even zwanger mocht zijn had ik ook menstruatie-achtige pijntjes. Ik was er 100% zeker van dat ik ongesteld zou worden. Toen ik dus zwanger bleek te zijn was ik dan ook super verrast. Ik had dat echt niet verwacht...helaas is het in een miskraam geeindigd.

Dus Stichie; het zou best mogelijk zijn hoor. Voel je verder nog iets bijzonders?

Ik [-o< voor je!

Liefs, Lola2

11. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    (ben op m´n werk dus kan niet uitgebreid schrijven ;) )

:whistle: :whistle: :whistle:

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wow! Wat goed gefeliciteerd meid!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ben je zwanger? :D
    Whaaaaaa gefeliciteerdddd :D
    Wat gaaf meis :D
    Kom maar snel uitgebreid vertellen!

14. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Ha, nou daar ben ik dan.

Gossie, weet helemaal nog niet hoe ik me nou moet voelen en wat me overkomt.
    Had stiekum toch al maandagmiddag getest met de KV-test, en daar stond een heel licht kruis... Kon het toen nog niet geloven.

Gisterenavond laat met digitale clear-blue getest en ook daar, nu snel en duidelijk: zwanger!

Voel eigenlijk helemaal niet zoveel, af en toe licht misselijk en steekjes in m'n borsten, maar dat had ook heel goed in m'n koppie kunnen zitten.

Het MCK gebeld en voor de eerste week van juni afspraak voor een echo.

En nu even enorm gaan wennen aan het idee, durf nog niet zo goed heel blij te zijn.

Liefst van een volkomen in-de-war stitchie :)

P:s: @dreamer: nog effies en dan kun je weer een stap(je) zetten! Succes alvast hè, met 't gesprek, ik wil er alles over horen!

15. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    hihi, nou, topic kan gesloten worden, tijd voor een nieuwe! ;)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zo dan maak je goed HCG aan meis, als je savonds met een digi posi test :D
    Echt super!
    Ben echt zooo blij voor jullie :D

Nog helemaal geen last van kwaaltjes dus?
    Hoop voor je dat dat zo blijft!
    En wat lekker zeg, de eerste week van juni al een echo!
    Daarna mag je over naar de vk toch?

Heeft jou vriendin de inseminatie gedaan?
    Ik las dat dat mocht bij het MCK namelijk.
    Mn man was meteen enthousiast :)

Ik moet zeggen dat het mij goede hoop geeft dat jij nu zwanger bent :D
    Ze doen het dus duidelijk goed ;)

Nou meis, ga lekker genieten :D
    En hou ons op de hoogte!

17. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    @Dreamer: hé, meisje, dank je wel voor je warme felicitaties en je betrokkenheid. is fijn omdat ik het nu natuurlijk nog niet de wereld ik ga bazuinen en er wel vol van ben :) .

Mijn partner heeft nooit geïnsemineerd, wist ook niet dat dat mocht/kon. Maar misschien kan het gewoon wel als je het vraagt, ze zijn er relaxed genoeg voor. Ik weet trouwens ook niet of ik het wel had gewild; een profi aan je lijf voelde voor mij wel geruststellend, op dit gebied dan he :D . Maar als het mag en jullie je er allebei goed bij voelen, waarom niet.

Ik had trouwens nog wel een trucje gepikt van het forumonderdeel 'zwanger worden' : randje fietsen... Heb ik na afloop van de inseminatie bij de Mac.Donalds in de buurt in de praktijk gebracht, en wie weet heeft dat wel de doorslag gegeven. :oops: :oops: :oops:

Ik wil alle lieve meiden die ik van dit topic ken wel blijven volgen hoor: Lola, Dreamer en Nicoletta met name. Dus hou het topic hier nog effies lekker open, als jullie dat okay vinden.

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hahaha heb je echt bij de Mac zitten randjes fietsen? :)
    Geweldig :)
    Ik kan je alvast vertellen dat het niet geholpen heeft hoor ;)
    Dat werkt alleen bij gewone inseminatie (klaarkomen van de man dus)
    Het zorgt ervoor dat je bmm samen trekt en daardoor het zaad naarbinnen slurpt als het ware.
    Bij jou zat het zaad al in je bm.
    Maar het is wel een leuk verhaal :)

Kan me voorstellen dat je het uit wil schreeuwen!
    Ik denk dat ik die glimlach niet van mn gezicht zou kunnen krijgen.
    Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

Geniet maar lekker van je zwangerschap meis :D

19. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :) :) :) :) :)

Gek stel zijn julli ook! Lig helemaal dubbel van het lachen! En zit dus op mijn werk :oops: Maar wat uhhhh er ontgaat me vast iets.... waarom BIJ de Mac randjes fietsen :confused: . Normaal ga je na afloop toch ook niet direct naar de Mac?????????????????????? Tenminste dat deed ik niet :D :) .
    Ach, maakt ook allemaal niet uit. Stitchie je bent hartstikke zwanger en ik wens je echt het allerbeste toe!

20. stitchie

stitchie Actief lid

10 apr 2009
    171
    0
    0
    Hi,

Okay, ik weet ook wel dat alles al in de bm zat, maar dacht, ach, die extra samentrekking kan voor het laatste stukje zwemmen vast geen kwaad :D

We waren bij de mac, omdat we de twee kids mee moesten nemen naar het MCK (vakantie, geen oppas enzo), en we ze wilden belonen voor goed gedrag ;) . Dus, toen zij met mijn vriendin een ijsje aan het eten waren, was ik zogezegd even naar het toilet :oops:

nou ja, had i.i.g. het idee er nu álles aan gedaan het hebben, qua voorbereiding, hihi...

Wanneer we het gaan vertellen? M'n moeder heb ik het gister verteld, nu eerst de jongens (die willen alleen een zusje, grumpf) en dan de rest van familie/collega's/vrienden/bekenden enzo. Ik denk zo begin juni, als ik me in kan houden.

Heb 16 juni afspraak voor de eerste echo, spannend!

Groetjes van een (inderdaad grijnzende) stitchie, enne, ik blijf natuurlijk voor jullie duimen (wil helemaal niet naar een ander forum, vind het hier veels te gezellig ;) )

Deel Deze Pagina