zwanger worden lukt niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sabrina1980, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En nou had het nog mooier kunnen zijn als ook sabrina excuses zou krijgen voor sommige, begrijpelijk ja, maar wel hele botte reacties.

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Nou ja, ik weet dat mijn reactie best fel was ja. Maar ik heb ook gezegd dat ik het Sabrina zéker niet misgun maar dat het topic wel bij veel mensen tegen het zere been is. Ik denk dat ze het nu ook wel begrepen heeft.

Het is vaak ook maar net hoé je iets leest, het kan ook vaak op een verkeerde manier geïnterpeteerd worden. Ik heb het in elk geval niet zo aanvallend bedoelt als dat misschien over kwam maar ik wilde de TS wel de ogen openen. En dat is wel gelukt geloof ik.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi Sabrina1980!

Ik hoop dat je door de felle reacties niet terug geschrokken bent voor dit forum, want het is echt heel leuk en informatief :). Ook ik ben al ruim 2 jaar bezig voor een eerste kindje, maar iedereen heeft zijn/haar eigen zorgen en wie ben ik om daar iets aan af te doen? Je eigen teleurstelling is nu eenmaal altijd aanwezig....het hemd is nader dan de broek, zeg maar ;). Ik wens je veel succes met voor de 3e keer zwanger worden......geen stress, het zal heus wel lukken.

Groetjes!

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Petje af dat je na zulke reacties je excuses komt aan bieden!
    Daar heb ik echt veel waardering voor.

Wat betreft de vier maanden; ik was bij de 1e binnen 2 maanden zwanger en zelfs die 2 maanden leken jaren te duren!
    Heeeeeel herkenbaar dus.'
    (nummer 2 liet 11 maanden opzich wachten...haha
    ..zo heb ik ook weer een stukje geduld moeten leren krijgen)

Succes met zwanger worden!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vind het goed van je dat je verontschuldigt van je manier van posten.

Nog ff voor de duidelijkheid: het is echt niet zo dat als mensen minder lang dan ik bezig zijn, minder recht op verdriet hebben, of dat je een bepaald aantal maanden hebt mogen 'lijden' voordat je mag laten weten dat je het niet meer ziet zitten of verdrietig bent. Het is alleen zo dat ik pissed werd door de titel van de post: ik opende het topic om de TO een hart onder de riem te willen steken, maar toen las ik dat ze al 2 maal in ronde 2 zwanger was geworden en nu in ronde 4 zat. Tuurlijk mag de TO balen dat ze nu al ietsjes langer moet wachten, maar met een beetje normaal verstand is het nu eenmaal feit dat 4 maanden nog niets is.
    Het schijnt zelfs zo te zijn dat de meeste vrouwen tussen de 4e en de 6e maand zwanger worden (ooit ergrens gelezen). Toen ik zelf in ronde 5 zat begon ik ook best te balen, maar volgens de cijfers zat ik toen in de beste maand ;) Dus daar probeerde ik me toen aan vast te houden...
    Het is ook uiteraard zo dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken wat iemand nog trekt (4 maanden of 4 jaar bezig zijn) maar niet verbaasd opkijken dat er dan meiden zijn die iemand als de TO met dr beide voetjes op de grond wil gaan zetten.

6. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Ik zit inmiddels ook alweer in ronde 20 (en nu mag ik 31 augustus naar de Gyn) ik heb al 3 kinderen alle direct zwanger vangeraakt alle 3 in ronde 1 nu helaas al weer 20 rondes verder

Liefs,
    Vonnie

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toen ik de titel van de post zag en het bijbehorende berichtje las, werd ik in eerste instantie ook een beetje "boos" (boos is niet het goede woord, maar weet ff niks beters). Maar uiteindelijk begreep ik het wel. Want tja... ik begon bij 4 maanden zelf ook al te twijfelen omdat een vriendin 2x in ronde 1 zwanger werd, mijn zus in ronde 3 en een aantal collega's ook heel snel. En dit forum is er ook voor om je hart te luchten. En sorry, maar als dit je persoonlijk tegen je borst stoot, kun je gewoon beter niet reageren of doe het subtiel. Ikzelf heb wel gereageerd en subtiel gezegd dat 4 maanden nog niet lang is en dat ik haar wel even een hart onder de riem wil steken. Zo kan het ook hoor meiden. Anderen hoeven niet te boeten voor jouw frustraties. Je eigen leed weegt het zwaarst. Zwanger worden kan heel frustrerend zijn, maar ga niet naar een ander lopen pikken stelletje kippen ;)
    Ik vind het heel netjes van Sabrina dat ze haar excuses aanbiedt en ik vind dat ze op het juiste adres is om af en toe haar hartje te luchten!
    Veel succes Sabrina!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Wil hier toch ook even op reageren.

Toen ik de titel las, dacht ik: he, die hoort vast bij de vruchtbaarheidsbehandelingen. En toen las ik de inhoud en dacht ik: WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn eerste reactie was jeetje mina zeg, vier maanden en nu al denken dat er iets mis is? Maar ik begrijp ook wel dat wanneer je al twee keer snel zwanger bent geraakt, dat je er vanuit gaat dat het de derde keer ook gebeurd. Alhoewel ik dan wel vind dat je weinig zicht hebt op hoe het zwanger worden werkt. Maar dat is mijn mening.

Hoe dan ook, ik zit zelf ook in de MMM omdat het niet wil lukken. En ik hoop dat jij daar niet terecht komt en dat ook jullie derde wondertje snel mag komen.

Succes.

Liefs

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek van TS gesloten