Hallo meiden, Uiteraard is het al een wonder als je zwanger mag worden (en blijven) en iedereen wenst zich een gezonde baby.... Maar, dan toch kun je een kleine voorkeur hebben, omdat je bv 2 kindjes van het zelfde geslacht hebt of een andere reden.. Wie van jullie heeft een voorkeur? En wat doen jullie om een beetje mee te helpen om het geslacht te beïnvloeden, dus hulpmiddeltjes enzo Liefs Eeva
Kijk heb maakt me eigenlijk niks uit wat ik zal krijgen, maar omdat ik al een jongetje heb, ou het wel heel leuk zijn als de volgende een meisje zal zijn. Maar als blijkt dat het toch een jongetje zal worden zal ik daar net zo blij mee zijn!! Ik doe niks speciaals, heb wel gelezen dat er tips zijn, maar dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan!!
Ik heb altijd het idee gehad dat mijn eerste een meid zou zijn en stiekem leek me dat ook wel het leukst. En ja ik heb een meid. Maar zou met een jongen ent zo blij zijn geweest. Het si niet erg om een voorkeur te hebben als je maar niet teleurgesteld bent mocht het anders zijn
Ik had destijds wel een lichte voorkeur voor een meisje. Het leek me gewoon vreemd om als vrouw zijnde een jongetje in je buik te hebben! Ondanks mijn voorkeur heb ik altijd het gevoel gehad dat het een jongen zou worden en dat werd op de 20 weken echo ook bevestigd! Tis geweldig overigens, heerlijk ventje! Bij een tweede maakt het me niks uit, een meid erbij lijkt me leuk maar een broertje voor milan lijkt me ook leuk. Alhoewel (ik ben nog niet zwanger hoor) ik weer heel sterk het gevoel heb dat een tweede ook een jongetje wordt. De toekomst zal het uitwijzen!!
Ik zou het ontzettend leuk vinden om een meisje te krijgen ! Ik heb al een jongen .. ! Ik doe er niets aan ! geloof daar ook niet in trouwens. Maar 2 jongens lijkt me ook heeeerlijk !
ik heb er niets aan gedaan om het eventueel te kunnen beinvloeden, maar mijn voorkeur heeft voor zoonlief een jongetje, een broertje om mee te spelen, en als ik nu een zoontje krijg gaan we nog voro een 3de als heteen meisje word vind manlif het mooi geweest dan hebben we van beide 1 maar mijn gevoel zegt momenteel wel dat het een meisje is ach het maakt me ook helemaal niet uit, als dit een meisje is en ik wil dat er een derde komt moet ik gewoon even een hartig woordje met manlief spreken
Nou.... men zegt dat meisjes-zaadjes langer in leven blijven dan jongens-zaadjes.... dat geloof ik eigenlijk wel en bij mij is dit dan ook al 2x uitgekomen.
ze zeggen dat meisjeszaad 5 dagen kan leven en jongens zaad 3 dagen, daarbij is meisjes zaad traag en jongenszaad snel, ze zeggen dat je meeste kans hebt op een jongen als je een dag voor de eisprong seks hebt, maar als meisjes zaad nou langer blijft leven... wie weet of daar die meisjes hebben zitten wachten omdat ze langer leven en op moment van eisprong er toch een meisje in springt, tja... naar mijn mening kun je daar niet echt vanuit gaan van die methode.
Hmm wij zijn al 12 rondes bezig voor ons eerste wondertje dus ik ben allang blij ALS het lukt Stiekem lijkt zo'n stoer ventje me helemaal geweldig maar aangezien uit de zaaduitslag van vriendlief bleek dat hij vooral traag zaad had zit een meisje er dus ook dik in We zullen het zien (hoop ik...)
Mij zou het echt niet uitmaken.. Allebei is erg leuk. Voor mij is toch het belangrijkste, als het maar gezond is !
ik kom uit een echte meidennfamilie en mijn vriend uit een echte jongensfamilie dus bij ons kan het alle kanten op. Ik ben ook allang blij ALS het lukt pff
Ik heb niet echt een voorkeur, manlief wel. Hij zou graag als 1e een zoon krijgen. Maar is uiteraard erg blij en dankbaar als het lukt en of het dan een jongen of een meisje is....maakt hem niet meer uit!
Heb al 2 heerlijke jongens (altijd gedacht dat ik alleen meisjes zou krijgen) en heb heel stiekum wel n beetje voorkeur voor n meisje Ben gecurreteerd op 14 dec na 12 weken en blijf natuurlijk altijd benieuwd wat het geweest zou zijn en heb geleerd dat gezondheid altijd voor gaat en het niet altijd vanzelfsprekend is dat het goed gaat maar ja ..een beetje hoop op mag je toch wel hebben....toch? Hebben deze keer n paar uur na de eisprong geklust dus ik vrees.... maar heb het 5 dg ervoor ook gedaan dus als het waar is van die 5 dg dat meisjeszaad overleeft dan is er nog hoop......moet eerst maar eens zwanger zien te worden denk ik......
gezondheid is het belangrijkst natuurlijk! maar als eerste wou ik super graag een jongetje! en heb nu dus een zoontje van 7 maanden en 2 wken! en nu wou ik heel graag een gezond meisje! en ben 21 weken zwanger van een meisje
Ik denk dat je best een kleine voorkeur mag hebben. maar ik lees wel eens verhalen dat sommigen er helemaal teleurgesteld van zijn als het toch van het andere geslacht blijkt te zijn. Vind dat echt belachelijk !!!! Ik heb nu een prachtige dochter, en als ik nog een keer zo gelukkig mag zijn om weer zwanger te raken, zou n zoontje leuk zijn! Maar een dochtertje net zo leuk!!!