Hey dames Heb hier al een aantal vragen gesteld maar bij deze het hele verhaal en natuurlijk weer een vraagje. 27 augustus ongesteld geworden deze duurde maar 1 dag en half en was hevig daarna 2 dagen niets meer daarna 1 dag licht bloedverlies en daarna nog enkele dagen bruinverlies gehad. op CD 9 begonnen met oulatietesten vanaf CD 14 tot op heden krijg ik steeds dezelfde uitslag ze worden niet donkerder nu deed ik net nog een test en was iets lichter dan deze morgen. Nu heb ik al enkele dagen steken rechts en af en toe zelfs ook links en heb ik menstruatiepijn zoals elke maand als ik steken heb. Sinds een dag of 3 heb ik hoofdpijn en sinds gisteren ook lage rugpijn, dit heb ik nooit eerder gehad. Ook af en toe last van maagzuur en eergisteren zelfs bruin slijm verloren dit duurde maar enkele uren en was weer weg. Wat kan dit zijn volgens jullie? Zou dit Door de aankomende eisprong zijn? Ik ben niet regelmatig maar heb een gemiddelde van 33 dagen zit nu op CD 17 volgens mijn app is mijn eisprong op CD 20