Hoi, ik heb nu zoveel besteld haha van zwanger en kids dat ik die nog maar eens op moet maken. ik heb dat met de testen van wondfo volgens mij heten die zo. heb daarmee nog nooit een ei sprong mee kunnen vinden. ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. word onder hand wel een beetje gek van mezelf! ik denk dat ik het zo graag wil, herken je dit? mijn schoonzus is nu zwanger denk zo'n 8 weken en ben niet jaloers, maar gaat wel een steek door me heen, overigens is die ook wel lang bezig geweest. misschien moet ik het maar met mensen gaan delen, zodat ze weten wat mij dwars zit.
Ik had Testjezelf en nu toevallig dus Wondfo Heb er ook geen ei mee gespot, maar heb aan mijn temp te zien dan ook nog geen ei gehad, dus wel logisch.... Kreeg er iig wel duidelijkere strepen mee dan Testjezelf, alleen..... heb ik ze dus voor de test ook onder kraanwater gehouden,en daar kwam bij de T echt een ini miniscuul lijntje, maar wél een lijntje met het blote oog te zien... Ben nu dus maar met die ovulatietests gestopt en hou het lekker bij tempen, het wordt een te dure en teleurstellende hobby voor mij (ik heb PCOS en geen eisprong, test dus vaak -achteraf gezien- voor niets.
Hoi, dat is wat minder, kan je dan wel zwanger worden? misschien een domme vraag. heb hier geen ervaring mee. ik hoop voor je dat het heel snel lukt. zijn jullie allang bezig?
Heb één keer zo'n ovutest van matcare gedaan...maar vind dat eigenlijk veel te lastig. Elke dag omstreeks 12.00 uur en dan in een plastic bakje..op mijn werk. Maar sinds mijn curettage is er aan mijn cyclus ook geen touw meer vast te knopen. Als ik de cycluslengte van de afgelopen keer aan moet houden is vandaag mijn NOD...maar er is nog niets te zien. Maar denk eerlijk gezegd dat ik er maar weer een paar weekjes bij moet rekenen. Heb wel een beetje last van mijn onderbuik..dus misschien zit mijn eisprong eraan te komen.
Hoi dames. Ik zou hier ook graag mee willen kletsen.Heel herkenbaar allemaal. We hebben inmiddels een zoontje van bijna 2 en zijn nu sinds dec 2009 "bezig" voor een tweede kindje. Net als met de eerste is het nu ook weer mis met mijn cyclussen. 55-52-40-53-? Voordat ik van ons zoontje zwanger raakte heb ik een Primoluut kuur gehad.Daarna was het meteen raak. Heb met de ha afgesproken dat we tot na de vakanties wachten en anders weer een Primollut kuur proberen. Ze kon me niet echt zeggen of de kuur aan mijn zwangerschap had bij gedragen,maar ben wel bereid een gok te wagen. Heb de vorige ronde ook met sensi tests geprobeerd m'n ei te vinden.Helaas. Nu dan ook maar weer een groot verpakking besteld. groetjes
Het is niet onmogelijk, maar zal erg lastig voor ons worden ja, ook omdat ik een dubbele afwijking aan mijn baarmoeder en vagina heb (zowel tussenschot in baarmoeder als vagina wat zwangerschapskansen ook verkleint). Door de PCOS heb ik lange cycli (47-63 dagen tot nu toe van mezelf, zonder hulp van primolut) zonder eisprong. Eerste prioriteit is dus het terugkrijgen van een eisprong, dat gaan we nu voor een half jaar proberen met DCI, en anders daarna met Clomid. Eenmaal zwanger heb ik verhoogde kans op miskramen en vroeggeboortes (zowel door de PCOS als het dubbele tussenschot) dus het zal altijd spannend voor ons blijven. We zijn vanaf okt. 2009 bezig, dus bijna een jaar nu.
@ selena149, Jeetje wat een pech allemaal. Helemaal klote dat je het alle twee hebt. Ik wist niet dat dat ook bestond. Ik vind het echt heel naar voor. Wel erg knap dat je de moed erin houd! Wij zijn ook nu bijna een jaar bezig, maar wil eigenlijk nog niet naar de ha, maar ga wel na de vakantie. Hou vol he, misschien komt het wonder vanzelf! Noa25, je hoeft de ovulatietesten niet altijd om 12 uur te doen hoor. Je kunt het ook na je werk thuis doen, maar dan wel op dezelfde tijd. snap dat je het vervelend vind. heelhandig is het niet. Je hebt ook midstream ovulatietesten die kun je onder je straal houden, heb je geen bakje nodig als je dat handiger vind. Zijn wel wat duurder geloof ik. @ noa25, Gezellig dat je erbij bent, nu kunnen we ervaringen delen. Hoelang waren jullie bezig voor je eerste kindje toen je aan de primollut begon? ik hoop voor je dat het via de gewone weg gaat, maar ik kijk nergens meer van op!
@ Sammie: ik denk dat je voor je laatste gedeelte van je berichtje Twente bedoelt..hahaha Omdat op de omschrijving staat 12.00 uur dacht ik dat je ze ook 12 uur moest doen. Maar inderdaad meteen na het werk is dan wel handig..dat ga ik dan maar eens proberen. Thanx voor je tip! Groetjes, Noa
Ik heb vandaag mijn knal test eindelijk! weet alleen niet wanneer de eisprong is dan. ga nu dit weekend maar goed klussen
Ik word toch echt gek van die onregelmatige cyclus en vooral ook dat ie steeds langer wordt.. Nu op dag 14 en nog helemaal nix te zien op ovutesten... :x Ondertussen wordt iedereen om me heen supersnel zwanger :x Even een baaldagje! Ik slikte in het begin (de 1e rondes) etos zwanger worden. Zal ik dat misschien maar weer opnieuw doen?
Juffertje83, Ik weet percies hoe je je voelt ik had hiervoor wondfo ovulatietesten daarmee had ik nooit een positieve test. nu heb ik die van sensitest en zwanger & kids. Moet zeggen die van zwanger en kids is veel duidelijker dasn sensitest. die van sensi test heeft maar elke keer een net niet streepje terwijl die van zw&kids heel duidelijk is. Ik heb dit keer elke dag gestest en nu op dag 17 zag ik toch iets heel lichts en vandaag is ie super positief! Had de hoop ook alweer opgegeven. Ik ben trouwens ook deze maand begonnen met etos zwanger worden en ik weet niet of het help, maar als ik he onderschrift zie, dan zou ik ze wel weer gaan slikken.
Ja, m'n cyclus is alleen maar langer geworden. Ik wil het deze maand nog even zonder die etos pillen. Kijken of hij korter wordt dan vorige maand, want dat was echt een giga uitschieter... En dan volgende maand maar weer die etos pillen denk ik...
Ja, ik zou ook nog even aankijken als ik jou was. wie weet was dit inderdaad een uitschieter. weet jij hoelang een ovulatietest positief kan zijn heb nu twee dagen is dat goed?
Hoi dames. Ik heb ook even bij ETOS gekeken naar die pillen,maar ik zag alleen van die mega grote capsules.Die krijg ik nooit weg. Had soms al moeite met de pil weg slikken. Net nog even een ovu test gedaan voor de zekerheid. Die was zoals verwacht negatief. Wil het toch een beetje in de gaten houden.Ga om de dag testen totdat ik zelf ook het gevoel heb dat m'n ei er aan zit te komen. Heb ook geprobeerd te temperaturen,maar dat vergeet ik steeds. Zijn er dames vaarbij de NOD er deze week aan komt? groetjes
nee helaas bij mij niet!! nog twee lange weken ik was ook begonnen met tempen, maar was het al een paar keer vergeten en ga ook op vakantie over twee weken dus dan die ik het erna wel, mocht het nog nodig zijn.
Weet je zeker dat je het om de dag gaat doen? Je kan beter elke dag testen. Ik had namelijk zondag een positieve test en maandag gelijk weer negatief. Dus je kan het zo missen. Het blijkt niet altijd 2 dagen positief te zijn.
@Emmie.Ik merk volgens mij telkens wel als m'n vruchtbare periode begint,door het veranderen van het cervix slijm.Dit houd ik wel goed in de gaten.Als ik hier veranderingen aan merk ga ik wel elke dag testen.Vind het nu alleen zonde van de testen. Heb jij wel altijd een positieve test gehad met sensi testen? De vorige keer heb ik namelijk geen goede test gevonden. groetjes en toch bedankt voor de tip.
Ik gebruik de testen van Zwanger & Kids. 25 voor 17,00. Ik moet wel zeggen dat dit mijn eerste ronde was met ovulatietesten. Maar toen hij positief was, was dat wel echt duidelijk positief. Voor de zekerheid CB test gedaan en ook die was positief. Maar ik merkte het niet als mijn vruchtbare periode eraan kwam. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus is dan maar gokken. Deze maand voor het eerst de eisprong gevoeld. Maar dat komt omdat ik nu wel wist wanneer hij zou plaatsvinden dankzij de ovulatietesten. Zo zie je maar weer dat iedereen zijn eigen methode heeft
@Twente, Ik heb ook sensi test en zwanger en kids. Moet zeggen met die van zwanger en kids zag ik dat mijn ei eraan kwam en hij was heel duidelijk positief, maar bij sensi test zag ik het pas op de dag van de dat je lh waarde het hoogst is een streep, maar niet echt heel donker wel hetzelfde als de controle streep, maar niet overtuigend. maar heb het wel degelijk gehad heb het ook gevoeld doordat ik het wist.