wat denken jullie? vroege menstruatie of innestelingbloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by driessen, Mar 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. driessen

driessen Actief lid

Jan 21, 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo, 8 februari was mijn menstruatie deze duurt meestal 7 dagen. Dus na uitrekenen zou ik rond de 24/25ste mijn eisprong hebben. En die heb ik ook gevoeld, een enorme steek van 2/3minuten. Bij het uit rekenen gaf die aan dat ik 1maart dan waarschijnlijk mijn innesteling zou hebben. Nu werd ik gisteren wakker met bloed in mijn onderbroek. En vandaag weer een beetje bloed. Ook heb ik last van mijn borsten, en een apart gevoel in mijn buik en darmen. Terwijl ik pas 10 maart ongesteld moet worden. Kan dit een innestelingbloeding zijn? Of een hele vroege menstruatie?
    Heeft iemand wel eens een paar dagen bloed verloren en toch zwanger te zijn? Ik heb wel gelezen dat het 1-3 dagen kan duren. Maar het maakt je toch wel bang, dat bloed.

2. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,180
    28
    48
    Tgoh, een eisprong kàn je voelen, maar het kan ook zijn dat je denkt ze te voelen.

Ik heb ook deze maand iets te vroeg mijn ms gehad, en maar 1,5 dag zelfs. Maar wel helderrood. Ik combineer dit ook allemaal met ovulatietesten en temperatuur bijhouden, en vooral door dat laatste ben ik er vrij zeker van dat ik niet zwanger ben.

Maar het kan natuurlijk altijd :p.

Als je nu een innestelingsbloeding zou hebben... Misschien eens testen binnenkort? Dan weet je het zeker. ;)

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik heb deze zwangerschap op dag 24 mijn innesteling gehad. Van mijn eisprong ben ik niet zeker. Vorige zwangerschap op dag 21 mijn innestelingsbloeding gehad.

Afgaande op je verhaal zou een innestelingsbloeding best kunnen. Maar je weet het natuurlijk pas als je kunt testen.

4. driessen

driessen Actief lid

Jan 21, 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Inderdaad het enige wat kan doen is afwachten. Vind het alleen zo raar, als dit een menstruatie is dan had ik deze maand een cyclus van 21 dagen?! Ik blijf hoop houden bedankt :)

Share This Page