Dat was 20 kilo nu nog 9. Ik ben eerder 30 kilo.afvevallen na mijn eerste 3.kids. jaren op gewicht gebleven. Na 15 jaar nog 2.kids gehad en gestopt met roken. Die 1200 calorieën werd aanbevolen als.je 1 kilo per week wilde afvallen. Het gaat bij mij snel en ik kom niet eens aan de 1200 zit me nu te bedenken wat ik nog zal eten
Nou ja wie ben ik om er wat van te zeggen als het zo goed voor je werkt en vooral als je daarna op gewicht kan blijven Er wordt meestel rond de 1400/1500 kcal aanbevolen om af te vallen. Je lijf heeft ook gewoon brandstof nodig om alle processen goed te kunnen laten verlopen. Anders denkt het dat het in de spaarstand moet en dat werkt voor afvallen averechts. En daarnaast vallen veel mensen in oude gewoontes na zo'n crash dieet omdat je geen nieuwe hebt aangeleerd en zo'n laag aantal kcal niet voor langere termijn vol te houden is (ook niet aan te raden). Maar iedereen is anders!
Er zitten goede tips bij. Gister 6km gewandeld en zo meteen ga ik weer lekker wandelen. Ik let nu op wat ik eet. En ik doe mijn best meer kan ik niet. Ik hoop dat het met lukt. Maar ik denk maar zo elke kilo is er 1. Meer dan je best kun je niet doen. Ik heb vooral de kilo's rondom de buik zitten. Hebben jullie ook tips hoe je hier het snelst afvalt? Ik doe al buikspieroefeningen 2 keer op een dag kort programma.
Ik ben in 3 maanden 10 kilo kwijt geraakt door me aan de calorieën te houden die een gemiddeld iemand mag (maar echt wel volledig benut, nooit minder omdat ik geen afval stoffen in mijn lichaam wilde voor als ik zwanger zou zijn). ik moest daardoor over de dag heen meer gaan eten maar s avonds aanzienlijk minder. heb toen een weegschaaltje gekocht en woog precies 100 gram aardappels, 200 gram groenten en een niet te vet stuk vlees (veel tartaar, biefstuk, kip maar weinig varken). bij mij was het duidelijk avondeten en ook gewoon teveel eten en vette dingen eten zoals pate, worst, kaas, het vette broodbeleg. ben veel cornflakes gaan eten (die van special K met chocolade). tussendoor ook veel kokos knappers omdat dat een van de weinige koekjes zijn die ik lekker vind. ik ben er eigenlijk niet eens extreem meer voor gaan sporten, had ik dat wel gedaan was er dus waarschijnlijk nog meer afgevlogen. sport standaard 2 uur per week en daarnaast deed ik thuis nog 2 tot 3 uur Zumba in de week. Zuma werkt echt goed en is nog leuk ook ik deed het gewoon voor de tv. voor je buik is dat overigens ook echt goed
Het is belangrijk dat je om de twee uur eet. Zo veel mogelijk in balance zijn met je voeding(alle vitamine en mineralen). zoveel mogelijk natuurlijk tussen doortje, fruit groente. genoeg eiwitten aanvullen die je nodig hebt. Ik eet zes keer per dag een x aantal eiwitten, na het sporten neem ik een shake. Anders val je af in je spieren massa en die heb je juist nodig voor een hoger ver branding. Ik val af met herbalife producten, daar bevelen ze aan om gewoon 1500 calorieen te eten. Mijn buik is al 10 cm minder dik☺
zo min mogelijk aardappelen en brood en zoveel mogelijk groenten! Weinig koolhydraten en veel eiwitten en dan vooral de suiker koolhydraten schrappen die heeft je lijf niet nodig en het zit echt overal in gestopt! Ook in dingen die gezond lijken!
Misschien is een goede sportschool een optie? Ik heb mij begin januari ingeschreven bij een betere sportschool, daar kreeg ik eerst een fittest en vanuit daar werd een programma samen gesteld. Daarnaast geven ze zo nu en dan ook voeding tips, voor mij erg motiverend.
Ontbijt rond 8:00: 1 appel 2 crackers of beschuit met jam 1 ei Thee 2 keer een kleine beker 1 glas water 10:00: 1 glas water Thee 1 beker 1 cracker of beschuit met licht beleg 12:00: 2 crackers of beschuit met banaan 1 beker thee 1 glas water 15:00: 1 cracker of beschuit met licht beleg Thee 2 bekers 1 beker water 18:00: 1 beker water Warm eten afwegen 100 gram aardappels 200 gram groente Mager vlees 19:00 yoghurt met musli of beker met fruit 2 bekers thee 1 beker water Hoe ziet dit schema eruit? Uiteraard kun je variëren met tussendoortjes. Wortel, rozijntjes, fruit enz enz
Ik heb dit vervangen voor brood. Ik weet inmiddels na veel diëtistes die maar zeiden dat ik brood moest eten. Van veel brood kwam ik juist aan. Daarom vervang ik dit door crackers en beschuit. Ik heb speciale crackers van wasa met verschillende granen en vezels. En gewone beschuiten. Of is het niet verstandig om het brood helemaal weg te laten?
Ik ben toevallig net een interessante website tegengekomen toen ik googlede naar 'feritlityfood'. Fertility Diet | Food and Infertility | Preganancy Foods Hier staat veel informatie over welk eten goed voor je is en wat je beter kan vermijden. Denk dat het voor alle dames interessant is om te lezen en te kijken of je wat aan je 'dieet' kan veranderen als je moeite hebt met zwanger worden. Succes!
Ik denk dat het sleutelwoord afwisseling is. Niet elke dag hetzelfde. ik vind dat je heel goed bezig bent hoor! Je zou ook nog kunnen overwegen om een boek aan te schaffen. Of is dat niet zo je ding?
Hormoondieet werkte bij mn buuf perfect, daarnaast sporte ze ook. (Rustig opbouwen) in de sportschool. Ze is er echt gigantisch mee afgevallen. Een vriendin leeft nu op shakes, maar zodra ze normaal eet komt alles er weer aan. Dat zou ik zelf nooit proberen. Gezond eten via het hormoondieet (van ralf) vind ik top. Mn moeder is er sinds kort ook mee begonnen.
Ik ben me ook aan het inlezen qua voeding om af te kunnen vallen. Op dit moment een bmi van 32 dus er mogen best wat kilo's vanaf. denk dat het bij mij voornamelijk zit in de verkeerde tussendoortjes en te veel aardappels/pasta en rijst in de avond. aankomende week wil ik meer water gaan drinken. Tussendoortjes wijzigen naar meer groente en fruit en minder kant en klare koekjes die je makkelijk mee kan nemen. Ook wil ik proberen om elke avond een kleine salade bij het avondeten toe te voegen. En mijn aardappels af gaan wegen. Ook ben ik aan het kijken wat ik qua beweging kan veranderen en daar zit eigenlijk de grootste valkuil. Alles waar ik mee begin kap ik snel mee. Sportschool in het verleden na 2 maanden mee gestopt. Crostrainer hebben we thuis staan, sta er nauwelijks op, zwemmen deden we vroeger elke week en we roepen nu al vanaf 1 januari dat we dat weer op moeten pakken maar het komt er niet van. Die knop moet bij mij echt nog om maar dat is geen makkelijke.
Hier 8 kg afgevallen door op mijn koolhydraten te letten. Super goed boek die hierbij helpt is het boek van Yvonne Lemmers "Grip op koolhydraten". Let er nu minder op, maar die 8kg is er nog steeds af.
Afvallen gaat langzamer dan de kilo's erbij eten hahaha. Maar het gaat goed. Ik ben goed bezig. En dat is het belangrijkste. Bedankt voor de reacties. En ik hoop dat mijn doel gaat lukken. En iedereen die ook bezig is met afvallen succes. En ik hoop dat je het doel bereikt die je wil bereiken.
Sommige meiden (zoals ik door mijn pcos) hebben al last van de suikers uit fruit. Dan denk ik nog zo gezond te eten, maar voor mij is dat nog steeds niet het beste. Geen brood en andere koolhydraten hielp als enorm, niet te veel fruit en veel afwisseling in je eten zou ik zeggen! Succes!
Nu bezig met afvallen door koolhydraten arm dieet. Nu in 5 weken bijna 6 kg kwijt. Werkt goed. Nog 10 te gaan
Ik heb een lichte vorm ook van PCOS en van het fruit wist ik niet. Bedankt voor de tip. Koolhydraten arm hoe doe je dat ? Koolhydraten zitten in zoveel dingen.
En weer ben ik ziek. En weer ben ik 5 kilo afgevallen. De kilo's vliegen eraf. Maar ik hou ook niks binnen. Zo gaat het lekker al is het niet goed. En zullen er als ik ga eten ook wel weer wat kilo's bij komen. Maar ik ga door. Ik heb nog tot juni en zie wel wat eraf is dan. Blijft moeilijk