Als de mijne negatief was na 5minuten was die na die tijd nog steeds negatief zonder indrooglijntje. De keer dat die positief was werd de streep wel duidelijker na een half uur.
Ik heb wel een paar keer indrogers gehad. Maar of het nu kwam omdat er iets vroeg mis was gegaan of door de testen zelf. De laatste tijd niet gehad, ja heel belachelijk vaag. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ik had afgelopen maand toen mijn ei eraan kwam een duidelijke positieve test binnen 3 minuten. Dat zou niet horen.
Dat gebeurt wel regelmatig hoor dat een zwangerschpastest ook reageert op een lh piek. Ik heb met kv vaak valse streepjes gehad, of ik zou bijna elke maand voor deze zwangerschap bijna zwanger zijn geweest. De testen geven steeds vaker valse streepjes (lees maar eens rond op het forum) We hebben heel lang over onze eerste dochter gedaan maar ik heb toen nog nooit een vals streepje op deze testen gehad. Ik geloof echt wel dat ze veranderd zijn. Dit wil alleen natuurlijk niet zeggen dat jou streepje een indroger is als je er een hebt.
Je moet binnen 5 minuten echt al iets zien op de test. Ze drogen dan na de tijd wel beter zichtbaar op. Als je pas na een half uur wat ziet dan is het een indroger. Hoe graag je na de tijd ook een streepje wil zien. Geloof me ik heb het beide meegemaakt. Deze keer zag ik binnen 3 minuten al wat.
Onwijs veel ervaring met deze test. Ik heb nog nooit een indrooglijntje of vals positief gehad. Omo wit is niet zwanger. Streep ook pas na de 5 minuten was en is zwanger! Na mij laatste curettage een omo witte test daarna een hele licht positieve test na 10 minuten en nu een knal test.
De test staat in mn foto album ik kreeg de afbeeldingen er hier niet op , het zijn trouwens trekpleister testen. !
Bij mij was hij aan het begin wit, na 3 minuten een licht streepje en na 10 minuten een duidelijke streep. Toen was ik zwanger. Helaas mis gegaan maar dat had niets met de test te maken 😊