Nou hier in huis gaat het het zelfde het is zo ongelooflijk! Ben nou alweer aan het janken! Heb je al een afspraak gemaakt bij de VK? Ik wou nog even wachten, hier plannen ze altijd gelijk ook een echo in en ik wil hem niet zo vroeg hebben. Ik ga maar wel volgende week mijn fysio bellen, voor begeleiding tijdens mijn zwangerschap, hopelijk speelt mijn bekken nu minder op, maar ik vrees het ergste. En die dochter van mij zal het met ook niet makkelijk maken. Ze is groot 78 cm en al 11.330 kg! Dat til je niet aldoor even! Gelukkig is ze druk doende met lopen, ze rent al aan de hand, dus ik hoop dat tegen de tijd dat het voor mij zwaar begint te worden zij loopt. Ze kan gelukkig al zelf de trap op lopen bij mij aan de hand. Gr Pip
Nanou en Pipelina gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Bij mij is het rustig, nog steeds niet ongesteld maar ook geen zwangerschap. Ik meet af en toe de temperatuur en die is ook constant dus nog geen eisprong gehad. Ik wacht rustig af...... alhoewel rustig.
Ik heb een afspraak bij de vk op 21 september, zou dan ongeveer 8 weken moeten zijn. Dan doen ze ook meteen een echo, maar van mij had het nog vroeger gemogen Bij ons mannetje had ik met 6 weken een echo (voelde steken in de buik, dus mocht even komen) en zag het hartje al kloppen. Ik heb vandaag wel opeens een koorstlip-uitbraak gekregen, dat heb ik al bijna 2 jaar niet meer gehad... Maar goed, lip-patch erop en je ziet er bijna niets van. Mag alleen mijn zoontje nu geen kusjes geven Ik hoop dat je niet te veel last krijgt van je bekken. Ik heb gelukkig nergens last van gehad, was alleen de eerste 16 weken erg moe. Nu heb ik (ondanks dat ik weer ben gaan werken nu na de vakantie) gelukkig (nog) ergens last van. Geniet er van!!!!
WOW pip, gefeliciteerd! hoest mogelijk, echt super! Kan me voorstellen dat t effe 'schrikken' is. Ongelooflik! Hopelijk kan ik me aansluiten... Besloten om zowieso deze week niet te testen, want de kans is klein en anders blijf ik aan t testen... Geniet ervan meiden! liefs
Hey meiden, Geloof dat ik ongi ben geworden; Hele dag al misselijk en moe (ook slecht geslapen) En straks begon het bruinverlies en er kwam al wat lichtrood bij. Dus ga er vanuit dat mijn ongi op gang komt. Ben er wel blij om: nu kunnen we er echt weer voor gaan en qua planning is t ook wel beter dat t nu nog niet raak is! LAter meer.....
Hey Emmalotte, Ergens jammer natuurlijk dat je ongi geworden bent, maar ergens idd natuurlijk ook wel goed. Je weet dan in elk geval dat er weer kansen zijn! Dan maar eens rustig aan proberen (dat kan nooit kwaad) Ik blijf duimen! Hier gaat alles prima, heb alleen nog steeds niet het besef dat ik zwanger ben. Ik merk niets en praat er natuurlijk nog weinig over, aangezien nog niemand het weet. Maar dat zal nog wel komen, de emoties zijn in elk geval wel in alle hevigheid terug
Hoihoi, ongi heeft hier idd doorgezet, best raar na zolang (lees: BLEHH, die onzin kan me gestolen worden...) Ben eigenlijk alleen maar blij dat mijn cyclus weer op gang is gekomen, nu hebben we idd weer echt kansen om zwanger te worden en niet die onzekerheid dat het ook nog maanden kan duren dat ik weer vruchtbaar ben. Het klopt trouwens ook precies: mevrouw dronk al een paar dagen erg onrustig en ik had t idee dat mijn productie wel erg aan het afnemen was Ik kolfde gisteren op t werk 1x 110(schrik) en 1x 140 cc, terwijl dit eigenlijk 2x 150-180 meestal was. En ik heb dus achteraf toch een eisprong-achtig iets gevoeld. Dat was al dat gerommel dus, het weer op gang komen van alles. De laatste dagen veel afscheiding. Toen ik gisteren de hele dag zo misselijk was ging ik wel denken: ik zal toch niet zwanger zijn?! Lijkt me idd erg onwerkelijk nog. En wat ik gisteren al zei: qua planning komt het wel beter uit dat het nu niet al raak is, over een klein jaar gaan we er financieel wat op vooruit. Niet dat we het nu niet goed hebben, maar we hebben echt alles achter elkaar gehad: verhuizing, baby erbij, nieuwe auto, verbouwing (net na verhuizing), kapotte apparaten in huis (wasmachine, droger, stofzuiger) en een tegenvaller met de belastingen (betalen ipv terugkrijgen) Maar genoeg over mij, hoest met de zwangeren en de op-ongi-of-zwangerschap-wachtenden? Liefs emmalotte
Dag dag iedereen, @ Emmalotte, dus de rode sluis is geopend? Veel last je buik? Mijn vriendin was echt een paar dagen ziek van haar eerste menstruatie. Zij heeft een dochter 6 dagen jonger als mijn dochter. Hier in huis is het nog niet echt door gedrongen dat ik echt zwanger ben. Al liggen de papieren van de verloskundige in huis met een afspraak voor de eerste echo -> 2 oktober. Spannend Ben met vlagen misselijk, al ben ik helaas al wel weer flauw gevallen, en ook nog op mijn werk!!!!! Balen, had late dienst en was echt super druk, en baf daar lag ik. Het mooie wel van de nieuwe baby is dat mijn man nu toch echt verder moet gaan klussen, heeeeerlijk. Eindelijk de zolder afgetimmerd. Heb echt zin om straks weer een mooie babykamer te maken. En wat je zegt Emmalotte over die financieen, nou de ressesie is hier niet te kennen. Ook door ons wordt de economie goed draaiende gehouden, de afgelopen jaren. Verhuizen, verbouwen, trouwen, kind en dat allemaal in 2jaar tijd. Gr Pip
Hey pip, Kan me voorstellen dat het nieuws nog niet helemaal doorgedrongen is. Echt suprcool: niet ongi worden,maar gelijk zwanger Wel balen dat je flauw bent gevallen , had je dat vorige zwangerschap ook? Lage bloeddruk? Hihihi, moet ie er eidnelijk aan geloven met klussen! Nou die ongi :x & Tis echt goed doorgebroken zullen we maar zeggen. Heb idd weleens gehoord dat de 1e keer na de bevalling erger kan zijn, is bij mij wel zo Buikpijn valt wel mee, maar gisteren echt kei-misselijk de hele dag en vandaag nog n beetje. Vandaag ook echt zo'n ongi-rugpijn, was haast vergeten hoe t voelt. Voel me gewoon mega-zielig en heb lekker veel chocola gekocht, waar ik dan weer lekker misselijk van wordt Komt helemaal goed, leuk weekend voor de boeg. Als ik nu een normale cyclus zou hebben en zwanger zou worden zou ik 1 juni uitgeteld gaan zijn en dat zou super zijn. maar vooralsnog ga ik er vanuit dat het wel langer gaat duren (zowel mijn cyclus als het zwanger worden) Nou meiden, een fijn weekend! Liefs
Hai Ik had bij mijn dochter ook in het begin een lage bloeddruk, maar later ben ik nog door gestuurd naar de gyn vanwege een hoge bloeddruk. Het kan raar lopen. En tja dat flauwvallen dat doe ik al sinds de pubertijd, komt en gaat, maar het is zeker een hormoon kwestie bij mij. En voor de ongi is gewoon het enige recept: Je zelf verwennen, met chocolade en andere heeeeeeeeeeeeerlijke foute dingen. Want je bent gewoon zielig. Lekker in bed met een warme kruik en hopen dat die pokke krampen snel weg gaan! Gr Pip Hoe is het met de rest?
Hallo meiden Ik ben in december 2008 bevallen en ik geef nog steeds borstvoeding! we willen graag voor een tweede gaan! vorige maand heb ik mijn eerste ongi gehad, maar deze maand blijft het weg, een paar testen gedaan, 1 van predictor was heeeeeeel vaag positief, de andere merken negatief nou weet ik het niet meer. Is mijn cyclus gewoon nog niet op gang of ben ik zwanger??????????????
Predictor is gevoelige test, dus w.s. ben je toch echt zwanger, maar dan nog heel vroeg!!! Gewoon over een aantal dagen weer testen!!! Succes en spannend!!! Gr Pip
dank je voor je snelle reactie!! zo irri die testen he! je bent gewoon zo nieuwsgierig. ik laat het zeker weten hoe en wat. Ik probeer het over een paar dagen gewoon weer
Hey meiden, Nanou en pipelina: dringt het zwanger zijn al door?? Niet teveel kwaaltjes? Lydia: welkom hier. Een streepje is een streepje zeggen ze... maar ik kan me je twijfel voorstellen. Zou nog een keertje testen als ik jou was. En als je maar niet ongi wordt eventueel een bloedtest bij de ha. Kan natuurlijk ook zijn dan je een langere cyclus hebt. Neem aan dat die niet gelijk normaal zal zijn, zeker als je nog bv geeft. Ik duim voor je dat je wel zwanger bent Ik geef ook nog bv en ben benieuwd wanneer de volgende eisprong/ongi is. Mijn ongi viel gelukkig mee. Eerste 2 dagen erg misselijk en opgezette buik, maar geen krampen. Alleen net voor het begon ff buikpijn. Nu is het alweer over! Dus we kunnen weer lekker oefenen . Hoest met de andere meiden? Nog geen ongi of positieve testen? Liefs emmalotte
Hallo allemaal, Ik heb net even vlug over al jullie verhalen heen gelezen. Ten eerste wil ik de zwangere feliciteren. Ik ben in juni bevallen en nu 3 maanden later is de borstvoeding op 1 voeding per dag na helemaal op. Mijn menstruatie is er nog niet, maar het rommelt nu al 2 weken in mijn buik. Ook hebben we het al onveilig gedaan met de gedachte dat het toch niet zo'n vaart zou lopen en als het wel zo was, dan zou het ook goed zijn. Heb al 2 testjes gedaan, maar allebei negatief dus mijn gevoelige borsten gerommel in mijn buik en rug duizelig enz enz zal wel komen door een aandkomende menstruatie. Ik hoop dan ook maar dat ie snel komt!!! Groetjes Lies
Dag meiden helaas vandaag ongi geworden!! Jammer maar het was nog maar de eerste poging en ik ben blij dat mijn cyclus nu op gang komt ondanks de bv we gaan gewoon weer flink ons best doen komende maand!
Dag meiden helaas vandaag ongi geworden!! Jammer maar het was nog maar de eerste poging en ik ben blij dat mijn cyclus nu op gang komt ondanks de bv we gaan gewoon weer flink ons best doen komende maand!
@lydia 81 Balen zeg!! Hopelijk heb je niet te veel last van je ongi. Hier begint het toch echt door te dringen dat ik echt zwanger ben. Maar het is ook wel te voelen, ben me toch een pot misselijk. Jek! Helaas wil mijn meiske niet meer aan de borst! Heb gelezen dat de smaak anders wordt als je zwanger wordt. Zij geeft het aan maar ik baal toch wel, zou nog graag langer hebben gegeven. Gr Pip
hey pip het valt wel mee met de ongi, gewoon irritant zoals altijd. Ik vloei wel veel meer dan normaal. Jammer dat je dochter niet meer wil drinken. Ik kan me voorstellen dat dat wel lastig is. Ik geniet ook nog enorm van de bv momenten met m`n zoon en zie ook op tegen het moment dat ik daarvan afscheid moet nemen. Geniet van je zwangerschap! gefeliciteerd! gr Lydia
Lidia, jammer dat je ongesteld bent geworden. het zou voor mij ook dubbel voelen, van de ene kant wacht je erop zodat je weet waar je aan toe bent en wat gerichter bezig kunt zijn zeg maar, maar aan de andere kant hoop je natuurlijk op een zwangerschap. Succes! Gr Lies.