Hoi emma, Dank je. Uiteindelijk ben ik spontaan zw geraakt in mijn rustmaand na 3 mislukte IUI pogingen en 11 ronden Clomid te hebben geslikt, we zouden na die rustmaand overgaan op ICSI maar was niet nodig. Ik hoop dat PCOS vermindert nu ik bevallen ben, maar ja dat is ook maar de vraag. Mijn kindje is 3.5 maand en ik geef 6 á 7 voedingen per dag. Zie dat jij ook bv geeft en voor een 2e gaat, leuk joh. En heb je al wat stappen ondernomen of laat je de natuur z'n gang gaan?
nou geen spanning meer hier.... vanmiddag voelde ik het ineens in mijn buik en rug: ONGI Was liever zwanger geweest, maar ben ook wel blij dat ik geen superlange cyclus heb ondanks dat ik nu weer op 7 voedingen op een dag zit! Had vanmiddag al een heel bericht hier getyped, maar kreeg toen om de een of andere reden een foutmelding dat mijn login niet geldig was GRRR. Dadelijk na de laatste voeding heb ik wel een wijntje verdiend vind ik zo Roosje: wat supertof dat je toch spontaan zwanger bent geworden! Tis niet nix om hormonen te krijgen en al die rompslomp eromheen. Weet t van 2 vriendinnen (eentje ook PCO en eentje met een man met slecht zaad. Beide inmiddels wel een kindje, de ene via ovulatie-inductie met spuiten en de andere via ICSI) Je kindje is ook nog jong en je geeft nog bv, dus op zich wel logisch dat alles nog in het gareel moet komen. Duim voor je dat je een betere cylcus krijgt dan je had! Nou, ik ga verder bankhangen.... liefs
Hoi hoi Emmalotte balen dat je ongi er is en dus niet zwanger bent. Ik hoop in ieder geval dat je er niet zoveel last van hebt. Maar ja op naar de volgende ronde dan maar he! Ik zie er best wel tegenop om weer te gaan werken. Ik werk in hetzelfde ziekenhuis als waar ik ben bevallen en waar Thomas* heeft gelegen en is overleden. Dus best wel lastig om constant op die plek te zijn en ik ga weer full-time werken. 24 uur was eigenlijk de bedoeling maar ja.... Ach ik zie wel hoe het gaat ik begin gewoon rustig aan en kijk even hoe het gaat. Kan er nog niet veel zinnigs over zeggen denk. De tijd zal het leren. Marielle fijn dat je ongi er is. Ik duim voor je mee dat het snel raak zal zijn! Nou ik ga in ieder geval maar de etos pillen proberen. Zal ze binnenkort eens halen. Ik wacht nog een weekje af. Dan is het negen weken gelden dat ik ben bevallen dus vind het dan wel tijd worden.....en ja kan het altijd proberen......wie weet helpt het. Ik hoop het in ieder geval, want dat wachten duurt wel erg lang zo! Maar ja dat is altijd als je iets graag wilt. Verder niets nieuws te melden, heb best een goede dag. Groetjes!
Pfff balen meid, hierbij een dikke knuff. Idd een pluspunt geen lange cyclus ondanks de hoeveelheid voedingen per dag, netjes! Ja we waren ook enorm blij ermee, scheelde nog een portie hormonen/emoties erbij. Bedankt voor je lieve reactie. Ik hoop ook op een niet al te lange cyclus, ik heb de 16e een afspraak staan om te kijken in hoever mijn PCOS is. Hopelijk gaat het vandaag wat beter met je.
Roosje-->pfff,wat een lange weg heb je gegaan,voor het zwanger worden. Niet niks zeg. Hoop voor je dat het bij een 2e allemaal niet hoeft,en deze zich snel aandiend. Nurse1984-->het wachten duurt enorm lang ja, voordat je weer ongi word na de bevalling. Hoop voor je dat je geen jaar hoeft te wachten net als hier... Emmalotte-->nou,op voor de volgende ronde! Wie weet,bij allebei raak,we lopen ongeveer gelijk in de cyclus... Nou vandaag een heftige dag met ongi zeg. Het lijkt wel of het van een jaar tegelijk uitkomt. Ehmm,nu ik ongi geworden ben,moet ik het toch niet hier verlaten??
hoi meiden, nurse, lastig dat je in datzelfde ziekenhuis werkt. confronterend lijkt me. Hoop dat je snel ongi wordt of weer zwanger bent. Fijn dat je n goede dag had vandaag. roosje, thanx. zal voor je blijven duimen. Marielle, lopen we idd gelijk op. bij mij is het ook veel ergerr deze keer :x veel meer bloedverlies dan de vorige keer. Heb t idee dat het nu pas goed op gang is gekomen. Ik heb gisteren lekker genoten van mijn wijntje na de late voeding Merk wel dat deze ongi veel anders is dan de vorige. Toen weinig bloedverlies en nu... Toen was ik de hele dag misselijk en 's avonds ongi, nu geen misselijkheid gehad. WEl rugpijn en pijn in buik en bij eierstokken. Wat hormonen met je lijf doen ... Als je hier niet meer mag schrijven als je ongi bent (of zwanger) dan moeten er een hoop stoppen met schrijven. Gewoon gezellig blijven kletsen wat mij betreft. Vind het lekker dat het zo overzichtelijk is met niet superveel mensen op t topic. Nou, ik ben er vandoor! liefs...
Was idd geen korte en gemakkelijke weg maar gelukkig duurde het niet langer dan nodig was. Ik hoop het ook. Balen van je heftige ongie, hopelijk is het verminderd nu. Is dit je eerste ongie na de bevalling? Ik zou niet weten waarom je niet meer mag schrijven nu je ongie bent, gwn verder kletsen meid.
Hoi meiden Hoe gaat het ermee? Iedereen een leuk weekend gehad? Hier eigenlijk nog steeds niets nieuws te melden, ben nog steeds niet ongi. Wachten is de boodschap he! Haha ach ja het komt vast binnenkort wel weer. Ik ben gister naar een verjaardag geweest, daar waren 2 baby's. Ik moest toch wel even slikken hoor, maar ja dat zal er wel bijhoren. Dat was de eerste keer na het overlijden van Thomas dat ik een baby heb gezien van dichtbij. Liefs
Nurse 1984-->oeh,heftig zeg. Een grote stap van je,om dan naar de verjaardag te gaan. Hoop dat de mensen het wel een beetje begrepen. Roosje83--> ja,dit is de 1e ongi na mijn bevalling. Na de bevalling echt ruim 6 weken gevloeid. Nu duurt het ook alweer een week, nog een beetje aan het nadruppelen. En....nu op naar de eisprong. Van de week een paar ovutesten halen. En natuurlijk de Etospillen! Hihi. Emmalotte--> Ik had vorige week trouwens ook zo'n last van mn rug,pfiew. Volgens mij,nooit gehad. Zakt het bij jou al wat,de ongi? Nou,fijne dag allemaal met dit miezerweer!!
Hoi meiden Hoe gaat het met jullie? Het is wat stilletjes hier. Nou marielle mijn duimen draaien overuren hoor voor jou, hoop dat het deze ronde raak zal zijn... Ik was gister even bij de huisarts en heb gelijk even navraag gedaan over m'n ongi die er nog niet is. Ze zei nog een maandje aankijken en als het er dan nog niet is dan moest ik weer even bellen. dus nog maar weer wachten he....ik word er ondertussen goed in haha. Ik ben de laatste dagen bezig geweest met de vlindersite voor Thomas. Als jullie een kijkje willen nemen....dan is dit de website: www.thomasvangalen.vlindersite.nl Liefs
hoi meiden, nurse, wat n supermooie site! heb de tranen in mijn ogen staan... Goed dat je naar die verjaardag bent gegaan, lijkt me erg moeilijk. Hoop zo voor je dat je ongi op gang komt en jullie kansen hebben op een 2e wondertje, want die komt er dat weet ik zeker. marielle, ik had een heftige ongi maar die duurde maar 4 dagen, was toen ik stopte met de pil ook steeds 4 dagen ongi, heerlijk zo kort. Hen nu alweer last van mijn rug, pfff. Ook regelmatig buikpijn, moet echt weer in t gareel komen denk ik. Nou meiden verder weinig te melden, tot snel! liefs
Hoi dames, Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? Hier nog steeds geen ongie te bekennen, wel heb ik al 2 dagen last van buikpijn, pijn bij m'n eileiders/stokken en is mijn temp van 37.3 geleidelijk naar 37.5 verhoogd maar ja dat zegt me allemaal niks. Ik hoop zo dat ik ongie word pfff. Ik heb a.s vrijdag afspraak in het zh ivm PCOS, ben benieuwd. Nurse, mooie site meid. Kreeg wel een brok in mijn keel. Ik wens je gauw een 2e uk waar jullie heeeeeeeeeel lang van mogen genieten. All, dikke knuff. Roosje
hoi meiden, hoest met iedereen? Roosje suc6 vrijdag, gaan ze dan n echo maken of bloed prikken ofzo? (ben helemaal niet nieuwsgierig ) Hier alweer paar dagen flinke rugpijn en bedenk me nu ik dit typ dat ik dit de vorige keer had tijdens mijn eisprong. Dus sisschien wel n kortere cyclus deze ronde, zit nu ook op dag 14, dus zou volgens het boekje zijn. WE doen lekker rustig aan en dan zien we wel wat er van komt. liefs
Alles goed hier. Zit te wachten op mn eisprong, verlies wel wat slijm,maar een btje. Ovutest is negatief. Vanavond maar voor de zekerheid klussen. Ben benieuwd wanneer! Met de kleine meid,alles okay. Is nu lekker aan het dutten. Gisteravond gewerkt. En manlief en dochter hebben er een feestje van gemaakt. Was echt een zooi thuis. Bijna heel pak koeken op,tafel kleefde,bank ziet er niet uit.Keuken was een bende. Leuk hoor. Kon ik weer aan de slag vanmorgen:x:x. Nurse1984: Heb echt effe zitte janken toen ik je site bekeek. Echt heftig allemaal zeg. Hoop vn harte dat je supersnel zwanger bent,met een goede afloop. Zag dat er verschillende op een ei/ongi zitten te wachten! Nou allemaal duimen voor elkaar! groetjes Marielle!
hoi meiden, hoest met iedereen??? Volgens mijn banner vandaag eisprong, maar dat weet ik zo nog niet. Kan goed nu een kortere cyclus hebben. hoop t eigenlijk niet, want dan weinig kans op zwangerschap hihihi We zullen zien. Heb de laatste tijd wel errug vaak last van mijn rug en voel vanalles in mijn buik. Oftewel t blijft goed rommelen...
He meiden Hoe gaat het met jullie? Ik duim voor degene die bezig zijn om zwanger te raken! Ik moet echt even iets van m'n hart. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan en hij is positief!!!!!!!!!!!! Ik kan het echt niet geloven....... Moet nog even doordringen... Nu maar hopen dat alles goed mag gaan. Maar ja dat is afwachten. Liefs en verwarde groetjes
WOW !!! Wat vind ik dat super voor jullie! Ik ga 9 maanden duimen dat het goed mag gaan! Laat je hier nog weten hoe het met je gaat? Hier nog in afwachting...zal ik echt weer n lange cyclus hebben of zou t raak zijn? Ben supermoe terwijl ik vandaag lang heb geslapen. Voel weer vanalles. Had 2 dagen gelden 's ochtends een heeeel kleine beetje bruin in mijn onderbroek en denk dan gelijk: zoiu t een innesteling zijn. Ga denk ik komend weekend testen als ik nog niet ongi ben. hihihihi word gek van mezelf. Hoest met de rest?