Ik heb een onregelmatige cyclus. Meestal 32 dagen, maar vandaag dag 37. Mijn klachten: de hele dag door misselijk (behalve als ik net gegeten heb), bruinverlies, na ontlasting beetje helder bloed (ben zeker dat het uit mijn vagina komt) en ik ben super moe. Heb woe getest, maar die was negatief. Is er iemand die dit misschien herkent en enig idee heeft of dit een zwangerschap zou kunnen zijn?
ik weet het niet hoor, ik hoop natuurlijk voor jou dat het raak is. maar heb wel eens gehoord dat helder rood bloed nooit goed is. kunnen natuurlijk altijd een begin van je maandstonden zijn he. nog eens testen mss?
Het heldere bloed is echt alleen bij het afvegen nadat ik ontlasting gehad heb. Daarom vind ik het ook zo gek. De rest van de dag heb ik alleen af en toe wat bruin verlies. Tijdens mijn 1e zwangerschap, was mijn baarmoeder mond sterk doorbloed en had ik snel last van bloed verlies bij druk erop, dus tijdens ontlasting ed.
in principe mag je nu testen, is niets te vroeg. dus ik zou zeggen: waag je kans. beter even stressen voor 1 testje dan nog 3 dagen stressen en dan een test (of ongesteld)
Ik zou ook gewoon een testje proberen die symptonen zeggen mij vrij weinig, maar ben ook nog aardig nieuw hierin Ik zou gewoon morgen of zondag ochtend nog een testje doen Welke test gebruik je?
Jeetje meis, wat vervelend. Zo weet je nog niet waar je aan toe bent! Misschien even de huisarts bellen? die kunnen een bloedtest doen, daar is hcg veel eerder in te ontdekken. Succes!
Gisteren op een verjaardag en mijn zus keek mij aan en zei ja ik weet genoeg, zij zegt dat ik weer zwanger ben. De vorige keer had ze het goed, maar dat ben ik helaas toen kwijtgeraakt. Ik voel me nu ook wel zwanger, ik weet niet ik voel me goed en mijn tepels doen behoorlijk zeer, ook plas ik vaker en heb last van mijn buik een opgeblazen gevoel, en mijn gezicht ziet er anders uit. Deze week even spannend en dan weten we het, ik ga zeker duimen en hopen dat het nu wel zo is. Liefs Sun