2 maanden veel minder ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kikkert, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo dames,

de afgelopen (maand) ongie was best weinig voor mijn doen maar het was wel helder rood bloed maar nu deze maand heb ik alleen maandag (1e dag) een beetje gevloeit (rood/oudbloed) en nu al 2 dagen bijna niks een beetje bruinverlies en dat is het. ik heb vanochtend met de ha gebelt en die zegt o dat kan wel eens ik moest me niet zo druk maken....ik maak me ook niet druk maar vind het erg vreemd heb dit namelijk nog nooit gehad ik heb altijd een regelmatige ongi van 5dagen maar dit:(.

weet iemand raad of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt?

groetjes kikkert

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mm..bij mij verschilde het wel eens een beetje, maar zoveel als bij jou niet...vreemd..maargoed, het zal wel niet veel kwaad kunnen neem ik aan, als je het niet vetrouwd kun je altijd de huisarts nog eens bellen..

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Mijn bloedingen zijn ook zeer weinig; ik heb 1 dag helderrood bloed en de 2e dag wordt het bruin en dag 3 is er zo goed als niets meer. De reactie van mijn huisarts; 'dan heb je geluk'! Ik moest mij er dus niet druk om maken. Had dit ook toen ik de pil nog slikte, maar nu ik al een tijdje gestopt ben is het nog steeds zo. Zal dus wel bij mijn lichaam horen.....

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook hetzelfde. De ene maand is het iets meer als de andere, maar over het algemeen erg weinig.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor de reacties, uit onzekerheid heb ik toch maar even getest (slik geen pil vandaar) en ben niet zwanger we zijn eigenlijk ook niet echt bezig om zwanger te worden maar mocht het zo zijn is het van harte welkom in ons gezinnetje. achteraf bedacht ik me dat het mss wel komt omdat ik bezig ben met afvallen en daardoor kan de ongesteldheid ook minder worden ik wacht maar een rustig af...en ik kijk komende maand maar ff aan.

Deel Deze Pagina