dat bedoel ik dus ook met wat is handig? Ik zie graag onze kansen vergroot namelijk.. en ik denk dat een reductie in het alcohol gebruik daar misschien wel iets in kan betekenen. Wij gaan het zekere voor het onzekere nemen. Ik zeg niet dan mijn vriend 0% alcohol krijgt de komende maanden, maar dat hij alleen in het weekend een paar drinkt en niet te veel neemt. Hij staat daar nu ook zelf achter gelukkig
Hoi Dames, Kmoet zeggen het zal zeker invloed hebben op het zaad, maar onze dochter is verwekt met een glaasje op en ik ben nu weer zwanger en op de avond dat ik vruchtbaar was hadden we een feestje waar ook best wel wat gedronken is geworden maar blijkbaar waren de zwemmers die nacht nog actief Ik zeg dus niet dat het geen invloed heeft maar ik heb er zelf eigenlijk goede ervaringen mee sorry beetje raar om zo te zeggen mischien....
Hoi, Sorry maar ik wil even mijn reactie geven op dit forum, heb het een door zitten lezen en wat kunnen jullie je druk maken zeg! Dat gezeur over alcohol en onderbroeken, ik denk dat je er mee moet leven dat 90% van de vrouwen pas binnen 24 maanden zwanger wordt! ligt dus echt niet aan dat ene biertje (niet iedere avond 4 natuurlijk) of aan z'n onderbroek. Mijn man zegt altijd; we nemen geen kind we "krijgen" een kind! En of dat nu al binnen 4 maanden is of over 2 jaar, het komt als JOUW lichaam er klaar voor is! Je moet het ook zo zien...jij maakt je druk om z'n drinken en miss wel roken, hij wordt DOOD moe van z'n frustrerende vrouwtje dat maar niet zwanger wilt worden. Ze zeggen het niet, maar denken het wel. En geloof me, is echt niet bevoordelijk voor je relatie. Zo, ik ben me verhaal kwijt Liefs
Ja dat denk ik inderdaad ook.. Het duurt bij de 1 nou eenmaal langer als bij de ander.. Maar ik kan me voorstellen dat je alles probeert als het spontaan niet wil lukken.. Bij ons was dat gelukkig niet het geval, wij dronken allebei wel een glaasje en ik rookte ook nog toen we probeerden zwanger te worden. Ik ben meteen gestopt met roken en alcohol toen ik het wist, maar ik ga mijn mannetje nu ook niet verbieden om een biertje te drinken hoor
Wat een gedoe allemaal, Mijn man en ik roken niet, drinken niet en eten gezond. Maar zwanger worden ho maar, we zijn nu anderhalf jaar bezig met 2 miskramen achter de rug. Sorry hoor maar voor alle meiden ga leven zoals je altijd hebt geleefd want het ligt aan de natuur wat die wil, kijk naar ons.....als ik alles van te voren wist had ik gewoon geleeft ik bedoel wie weet wat er is....er kan wel heel wat anders aan de hand zijn, dat hoeft niet altijd aan drinken, roken of aan het dragen van verkeerde boxers te liggen.... Ik reageer heel fel misschien nu, maar kan daar zo boos om worden en vind het zo jammer, Geniet van alle momenten als je sex hebt en geniet van het leven, je kunt gezond leven heel gezond zoals wij maar dan is het je ook niet gelijk gegeven. Liefs
ik snap jullie frustratie, maar begrijp me niet verkeerd; als wij daar achter staan dan doen wij dat toch? Mijn vriend vindt het ook frustrerend dat het nog niet is gelukt en denkt (gelukkig) mee. Tuurlijk drink ik ook wel eens een wijntje, maar alleen als ik ongesteld ben geworden. Ik schrijf ook dat mijn vriend in het weekend heus wel een paar kan drinken (als hij dat wil).. we gaan er alleen om denken. Iedereen voor zich hoor. Vindt dat jullie wel wat fel reageren moet ik zeggen. Als een stel wil stoppen met roken en drinken moeten zij dat weten vindt ik. Ik ben zelf gestopt met roken twee jaar geleden en ik dronk zoizo al bijna nooit. Mijn vriend heeft ook al jaren niet gerookt en drinkt alleen een paar in het weekend. Tis heus niet zo dat wij nu sober leven ofzo.. waar komt dat idee toch vandaan? en dat het slecht is voor je relatie? Er bestaat ook zoiets als communiceren en praten.. dan hoef je echt niet zo'n zeik mens te zijn die staat te stampvoeten van; jij drinkt niet meer. Zo en dat wilde ik ff kwijt.
je hebt gelijk hoor mupett, ik snap heel goed dat je na 10 maanden eens wil kijken of het daar misschien aan ligt en dat elke maand dan telt! Ik vind het alleen vreemd als meiden hun man het op willen leggen zeg maar. Dat die man minder moet drinken en minder strakke boxers moet dragen van hen terwijl die er zelf niet achter staat. Er wordt hier ook een paar keer gezegd dat die mannen dat daar maar voor over moeten hebben. Ik vind dat iedere vrouw en iedere man voor zich moet weten wat hij/zij er voor wil doen en wat niet. Ik leg mijn man niks op, hij was ook gestopt met roken maar sinds kort (na een half jaar) weer begonnen. Krijg ik van iedereen te horen of ik niet boos op hem was? Dat snap ik dan niet, het is toch zijn lichaam, zijn leven, moet hij weten. Als hij maar niet in huis/auto rookt.
Zo'n topic wordt toch ook geopend om andere meningen te lezen neem ik aan... Als je er beiden achterstaat is dat prima en moet je het zeker doen, maar ik vind het ook onzin. Wij leven ook gewoon zoals we van tevoren leefden en duurt het wat langer, jammer dan! En inderdaad, het lijkt me ook niet zo goed voor je relatie. Geniet! Das het enige wat ik erover kan zeggen.