Ik ben in december '08 gestopt met de pil, daarna gewoon normale cyclus gehad, maaaar... vandaaag ( inmiddels al dag 50! ) bruinverlies .. Hooop echt zo dat ik ongesteld word, dan kunnen we verder 50 dagen wachten en telkens negatief testen is ook om gek van te worden... Maar dan nu mijn vraaag aangezien ik normaal altijd een dag vooor de ongesteldheid lage rugpijn heb en nu helemaal niks, zal het dan OUDbloed zijn en niet doorzetten?? Elke x bij bezoek aan het toilet hoop ik dat het helderbloed is.. raar eigelijk dat je dat graag wilt!! Moest fe me verhaal kwijt...
Hoi MH! Ik zit in ronde 9 maar we zijn nu ruim 10 maanden verder. ik had steeds een cyclus van 30/35 dagen, mijn vorige was ineens 43 en nu zit ik op dag 69 ofzo (ben de tel even kwijt) en al 3 weken lang bruine afscheiding maar word maar niet ongesteld :x ! En ook geen positieve testen trouwens! Ben 2 weken geleden bij huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar gyn, daar moet ik over een kleine 2 weken heen. Maar het is zo balen dat je niet verder kan! Ik had al 2 x ongesteld kunnen zijn en dus al 2 rondes verder kunnen zijn, maar helaas! Nu is het alleen maar wachten op de menstruatie zodat we daarna weer vrolijk verder kunnen klussen! Ik hoop dat we allebei snel ongesteld worden of zwanger zijn (het liefst dat laatste natuurlijk!) Veel sterkte!
Raar eigelijk dat toen we dr nog niet mee bezig waren ik dr altijd tegenaan zag om ongie te worden, die pijn en al dat maandverband enzo! & nu hoop je dat je snel ongie word zodat je door kunt met de volgende ronde. Dit is de 1ste echte ronde waarin we dr helemaal voor gaan, dus eigelijk moet je er niet teveel van verwachten maar toch hoop je dat je net als bij sommige mensen ook direct de 1ste keer raaak is... Aangezien we nog maar met de 1ste ''echte'' ronde bezig zijn, heeft het geen zin om naar de huisarts te gaan, daarom ben ik benieuwd wat de gyn tegen je te zeggen heeft! ( Hopelijk goed nieuws voor je zodat je ook niet langer in die onzekerheid zit ) Succes ermee! Hopelijk zijn we snel van die onzekerheid af!!
Ik ben ook erg benieuwd. Hoop dat ie zegt dat mn lichaam gewoon ff van slag is en dat ik een kuurtje krijg (Primolon ofzo) om alles weer op gang te helpen. Helaas nog 2 weken geduld hebben! Zodra ik meer weet zal ik het je laten weten.
Heey! Gister heeft het toch doorgezet! Ik denk dat ik binnenkort begin met etos zwanger worden pillen als me cyclus onregelmatig blijft, had er info over gezocht en blijkbaar zit daar ook wat in zodat je een wat regelmatige cyclus krijgt misschien dat het helpt..
Ben je iig van die onzekerheid af! Ik ken die Etos pillen niet, maar misschien dat het idd helpt! Veel succes ermee! Groetjes Celia