wat denken jullie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jesjuh, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb de afgelopen 12 weken een antibiotica kuur gehad. Ik wist dat de pil dan niet veilig is. Nu hebben we voor onze eerste wonder er 3 jaar over gedaan voordat het lukte. Dus wij hadden zoiets van nou ja we zien wel. Verwachten niets want de eerste keer duurde het ook zo lang. Ik heb halverwege november de laatste antibiotica ingenomen. Nu is het ook nog zo dat mijn cyclus totaal in de war is gegooid door die antibiotica. En ik dus niet meer exact weet wanneer mijn laatste mentruatie was. Stom misschien maar we waren niet bewust bezig met zwanger raken. Nu zat ik gister na te denken en volgens mij moet ik ergens tussen 16 en 23 nov. ongesteld zijn geweest. Heb net toch ff een test gedaan. De goedkoopste van kruidvat. En ik zag na 3 minuten een heeeeeeeele lichte streep. Na 5 minuten niet heel veel donkerder maar wel zichtbaar. Heb geprobeerd er een foto van te maken. Weet niet of het echt zichtbaar is op foto.
    Bekijk bijlage 115705

Maar nu mijn vraag, denken jullie dat ik toch over paar dagen nog maar eens een test moet doen voor de zekerheid?

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zou voorzichtig zeggen, gefelciteerd!

3. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    nou ben even om een andere test geweest. Heb een digitale van clear blue gehaald en die zegt toch echt zwanger. Pfffff wij zijn nog ff aan het bijkomen van dit nieuws hier hihihihi.

4. royce

royce Lid

8 dec 2010
    5
    0
    0
    zeeland
    Gefeliciteerd met dit geweldige kerstkado

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

geweldig toch :):) wat een mooi kadootje ;) gefeliciteerd :p

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik twijfel niet.. jij bent zwanger!

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zag t heeeele lichte streepje ook hoor hihi en je zegt t later zelf al: zwangerrrr hihihi :)

Supergefeliciteerd!!! :)

8. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Wauw wat gaaaaf! Op de eerste zolang moeten wachten en nu zo snel zwanger! Wat een mooi cadeau, geniet er maar lekker van!

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Meid, ik wilde al gaan schrijven dat ik toch echt een streepje zie, maar je schrijft er zelf al achteraan dat de digitale van CB zegt 'zwanger', dus dat is helemaal lekker duidelijk! Gefeliciteerd, zeker een prachtig cadeau als je voor jullie eerste wonder 3 jaar bezig bent geweest! Geniet ervan.

Liefs,
    Caitlin

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ik zag ook al gelijk een streepje toen ik je foto zag. Gefeliciteerd...

11. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    dank jullie wel voor alle felicitaties!! Wij zijn inmiddels een beetje van de schrik bekomen. Het is natuurlijk hardstikke gewenst hoor!!! Ff onverwachts nog zeg maar hihihihihi. Dat word toch ff het kerstdiner aanpassen dan hahahahaha.

12. mlis

mlis Niet meer actief

gefeliciteerd, geniet er lekker van..

Deel Deze Pagina