Hoi, Ik ben er ook 35... en er is twijfel over een derde bij mijn man. We hebben twee jongens (bijna 10 en 7 jaar). Ik was graag zwanger en zou er graag nog eens voor gaan, wie weet wordt het wel een meisje, al vind ik het idee opnieuw zwanger te worden en een kleine uk gewoon ook zo leuk! Ik mocht wel al stoppen met de pil (dus zitten we nu in "ronde 2", al hebben we net geen gemeenschap om het juiste moment...). Begin deze maand maakten we het wel gezellig maar vanaf dag 11 niets meer. Nu sinds gisterenavond (precies de dag waarop er innesteling zou kunnen zijn, want ik ben nog 4 dagen voor mijn NOD) werd ik precies ongesteld, eerst bruinig, dan rood precies als een beginnende menstruatie. Stom dat ik zo hoop en nu zo baal... Straks moeten we er helemaal niet meer voor gaan, droom opbergen. Ik heb redelijk wat pijn in de onderbuik en wil nu alleen maar dat het stopt. Twijfel is ook niet leuk. Wetende dat ik bij mijn eerste gewoon nog een week gebloed heb en toen twee weken nadien getest heb omdat het niet "klopte" en ik zwanger bleek, maakt het niet makkelijker. (Bij mijn eerste raak in de 2de ronde, bij mijn tweede in de 4de ronde)