Hallo iedereen, ik ben hier nog een beetje mijn weg aan het zoeken, het is de eerste keer dat ik op dit forum zit. Ik ben een beetje in de war misschien dat iemand raad weet? ik ben al bijna 5 maand gestopt met de pil heb altijd normale cyclussen gehad nooit in de war van het ontpillen. Mijn cyclus duurt altijd 26/27 dagen ik ben nu 3 dagen overtijd maar de testen die ik sindsdien gedaan heb blijven negatief.. Ik heb wel een gevoelige onderbuik en steekjes in mijn onderbuik en liezen. Ik word er allemaal heel onzeker van Groetjes.
Het kan zijn dat je cyclus toch nog een beetje afwijkt door het ontpillen (ontpillen duurt dacht ik ongeveer een jaar) Of het kan zijn dat je minder snel hcg aanmaakt, late innesteling enz.. Dus over paar dagen nog eens testen
hallo dames, ik ben afgelopen maand gestopt met de pil en moest vorige week dinsdag ongesteld worden. ben nu bijna 1 week overtijd maar test is negatief. hebben meerdere dit meegemaakt. Ik ga morgenochtend weer testen ik hoop dat ie dit keer positief is.