Nu na eerste keer weer ongesteld worden 1ste dag is nu 19 dagen geleden weer bruinverlies is dit alweer mijn volgende menstruatie??? Misschien handig om te beantwoorden als jullie mijn verhaal weten ; Mijn verhaal; Wij zijn een jong stel van 19 jaar en 23 jaar die samen wonen en begin 2012 gaan trouwen. Ik heb altijd de pil geslikt vanaf dat 14 jaar was al omdat ik erg last van mijn menstruatie daarmee gestopt omdat ik hem vergat. Juni/Juli 2010 begonnen met de prikpil daarna heb ik hem nog een keer gekregen. Vanaf Oktober 2010 tot gisteravond geen bloed of iets gehad op 2 juli op vakantie had ik bruinverlies gehad. En eindelijk sinds gisteravond heb ik weer een menstruatie Wij gaan nu echt beginnen aan onze droom , ik hoop voor iedereen die ook zwanger probeert te worden het snel mag lukken. Mijn 1ste menstruatie na prikpil: Zondag 25-09-11 bruinverlies Maandag 26-09-11 rood Dinsdag 27-09-11 rood Woensdag 28-09-11 bruinverlies En toen niks meer Hopelijk kunnen jullie mijn vraag beantwoorden. Liefs