zwanger worden met behulp van osteopaat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marieke1610, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Kloot, hangt van je evt. Aanvullende verzekering af, t valt onder alternatieve geneeswijze, bij mij word ook 75% vergoed, met n max, ik geloof dat ik zo'n 8 a 9 x per jaar kan. Behandeling kost zo'n 75,- euro. Succes !

2. ja idd. 75% vergoed tot een max van 300 euro heb ik.
    maar maakt niet uit wat t kost.. als t maar helpt ;)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Loop al jaren naar volle tevredenheid bij een osteopaat voor andere klachten, maar ze heeft er helaas niet voor kunnen zorgen dat de beebjes bleven plakken.

Nu ook bij een acupuncturist: 1e maand zwanger, helaas een vmk, 2e maand weer zwanger en nog steeds zwanger...

Ik heb dus betere ervaringen met een acupuncturist icm zwanger worden/blijven. Worden ook vaak aangeraden icm vruchtbaarheidsbehandelingen omdat het de innesteling zou bevorderen.

Succes!

4. gefeliciteerd met je zwangerschap.
    ik had idd ook gehoord van acupuncturist.. maar t lijkt mij pijnlijk die naaldjes.. of valt dat dus mee? word dat ook vergoed?
    scheelt dat we einde van t jaar zitten. probeer ik eerst de osteopaat en als dat niet werkt kan ik volgend jaar altijd een acupunturist raadplegen.

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh kijk dat wist ik dan niet weer dat acupunctuur ook goed helpt. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of wat pijnlijk is?

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    kom je thuis...zegt je man ? en zijn we zwanger ? " nee heer, u heeft zicht vergist, ik kom net van de accupuncturist ' hihi
    sorry ff flauw grapje mijnerzijds....

Mooi dat je jouw geholpen heeft, gefeliciteerd!

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ik ben ook een tijdje naar een osteopaat geweest voor klachten aan mijn galblaas. Mij heeft dit ontzettend geholpen. Belangrijk is dat je je er goed bij voelt.

8. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    ik ben ook behandeld en ben inderdaad eindelijk na zes jaar zwanger geworden. Dus ja zal het zeker aanraden.....

9. altijd fijn positieve verhalen! :D

Deel Deze Pagina