zwanger worden met billingmethode onduidelijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by mandy9, Nov 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy9

mandy9 Nieuw lid

Nov 27, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik proberen al enige tijd, al bijna een jaar zwanger te worden maar het wil niet echt lukken, ook al ovalatietesten geprobeerd enzo. Nu met de billingsmethode zit ik al op dag 17 van de cycles maar nog steeds geen draderig slijm... herkent iemand dit en evt advies ? groetjes Mandy

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hmzz ik weet niet hoe oud je bent en of jullie al kinderen hebben..
    Maar misschien moet je je huisarts bellen en hem dit voorleggen.
    Werden de ovutesten wel positief?
    Spot je helemaal geen slijm?
    Is er ook geen waterig slijm?
    Probeer je draden te trekken?
    Hoelang is je cyclus?

Wat een vragen!

3. mandy9

mandy9 Nieuw lid

Nov 27, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 mandy9, Nov 28, 2010
    Last edited: Nov 28, 2010
    bedankt voor je reaktie. We zijn beide net 30 geworden. Ik ben al bij de huisarts geweest van een paar maanden terug. Die heeft wat bloedonderzoek gedaan en gaf als advies wat meer geduld te hebben maar dat is makkelijker gezegd als gedaan ;)
    De ovutesten worden wel positief, meestal tussen de 15 en 18e dag. Mijn cycles is meestal tussen de 29 en 32 dagen lang en nogal onregelmatig. Er is wel wat slijm maar kan er niet echt draden van trekken. Hooguit van een halve centimeter. Ik heb ook de tempratuur methode al geprobeerd en daal meestal 0.1 graad en dan een kleine stijging (van 36.8 naar 36.7 rond de 15e dag, en daarna 37.1 verder geen verschil..)
    edit : met tempraturen is de dag tussen de daling en stijging toch de beste vruchtbare dag ?

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je moeilijk slijm kan spotten is het makkelijker als je met 2 vingers langs je baarmoedermond "schraapt" zeg maar. Daar moet je zeker het slijm spotten...

5. mandy9

mandy9 Nieuw lid

Nov 27, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik spot wel wat slijm .. kan er alleen geen draden van trekken of echt verschil zien tussen slijm van de 12e tot 18e dag ?

6. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Sommigen hebben heel onduidelijk slijmverlies, en anderen weer overduidelijk. Ik zal meer waarde hechten aan de ovulatietesten dan aan het slijmverlies.
    Misschien is je ei nu eens wat later of heb je een korte LF periode?

7. mandy9

mandy9 Nieuw lid

Nov 27, 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    okay bedankt dat is goed te weten. dus de tempratuur methode en de ovu testen zijn wel betrouwbaar ?

Share This Page