hoi meiden, ik ben net nieuw hier maar ik zat eerst gewoon wat rond te lezen... nu heb ik een vraag ik heb afgelopen donderdag een positieve ovulatie test gehad, en gister avond met het afvegen (klinkt vies haha) echt heel klein beetje rood bloedverlies op het papiertje dus 6 dagen verder daarna eigenlijk vanochtend alleen nog maar slijm enne keer een klein beetje heel licht roze en ander keer gewoon wit... maar nu kan dit de innesteling zijn van het eitje? ben nu zo zenuwachtig haha had de hele week al ut gevoel van het zou nu zo maar is raak kunnen zijn... voor de rest vanaf de eisprong gerekend zou ik 1dec. kunnen testen dus graag reactie want ik weet het nu ook niet meer:S liefs vlinder22
Hoi Vlinder. Welkom hier! Het kan idd dat je wat roze verlies hebt door de innesteling. Spannend! Hoeft niet perse, dus is toch nog even afwachten. 1 dec. is al snel!
Hallo Vlinder, Ik denk ook dat het een innesteling kan zijn. Maar moet er wel bij vertellen dat ik het van mezelf ook een keer gedacht heb en dat was dus niet het geval. Ik wil je niet onnodig bang maken hoor, maar het kan dus ook iets anders zijn. Hoe lang ben je nou bezig met de kinderwens? Liefs
Het kan een innestellingsbloeding zijn, maar bloedingen tijdens de innesteling zijn eerder uitzondering dan regel. Dat kan je ook overal lezen op inet. Maar hoop voor jou dat het een goed teken is!
ben nou 5maanden bezig, maar voor de rest echt nog nooit eerder gehad dat ik iets bloed afveegde en net een berekening gedaan met de predictor en gaf ie ook aan dat het gister had moeten zijn dus een klein beetje hoop hebben mag wel toch vind het gewoon raar echt nog nooit gehad voor de rest ook wel kwaaltjes misselijk moe maar ja daar bij dacht ik dus nou misschien praat ik het me eigen wel aan maar juist hier door had ik nou zoiets van zie je wel... maar idd nog even afwachten heb al een zwangerschap test in huis die van predictor die 4dagen voor je ongesteldheid al kan doen dus nog even afwachten... en oh ja toch nog even maar voor de zekerheid HA gebeld end ie zei ook dat het heel goed zou kunnen maar goed nog niks is zeker