Advies gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kia Kaha, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kia Kaha

Kia Kaha Lid

19 jan 2016
    83
    28
    18
    Lelystad
    13 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. De gyn vertelde me dat ik toen vlak voor mn eisprong zat. Ik heb gedurende 7 jaar met spiraal gewoon mn eisprong behouden ondanks dat ik niet ongesteld werd.

24 jan een druppel oud bloed verloren en daar bleef het bij.

Ik vermoed dat ik tussen 16 en 18 februari mn eisprong gehad heb omdat ik de dagen ervoor een sterk verhoogd libido had.

21 feb weer een druppel bloed verloren. Deze keer was het helder van kleur. Sinds diens heb ik pijnlijke, vollere borsten. een enorme eetlust en misselijkheid als ik te laat wat eet. Ook heb ik een constant zeurderig gevoel in mn onderbuik en heb ik bij vlagen hoofdpijn.

Nu heb ik van de week en vanochtend getest en beide waren negatief.

Wat is nu verstandig om te doen? Maak ik mezelf gek en moet ik gewoon op mn menstruatie wachten of zou ik een afspraak met de huisarts moeten plannen omdat ik mijn menstruatie nog steeds niet gehad heb?

Wat vinden jullie?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik snap zelf niet waarom er zo snel geroepen wordt 'naar de dokter en een bloed test' als je geen duidelijke aanwijzing hebt voor een ovulatie zou je toch gewoon af kunnen wachten? Als je negatief test ben je in principe gewoon niet (lang genoeg) zwanger om hcg te kunnen testen. Je kan dan in mijn ogen gewoon afwachten, ofwel je wordt ongesteld ofwel je test een week later wel positief.

4. Kia Kaha

Kia Kaha Lid

19 jan 2016
    83
    28
    18
    Lelystad
    Dank je voor je nuchtere antwoord :)

Ik maak me gewoon een beetje zorgen omdat ik na het verwijderen van mn spiraal nog niet normaal ongesteld geweest ben.

Ik wacht het nog een weekje af.

Deel Deze Pagina