Oh ik zie dat jullie ook een sterretje hebben! sterkte!! Ik heb vandaag mijn eerste 2 pilletjes ingenomen se. Ik heb mij al mentaal voorbereid dat het niet van de 1e keer raak zal zijn, maar ben blij dat ik wat hulp krijg. Moet je ook terug 100 nemen?
Ja gelijk met 100 begonnen weer 50 deed niks En 100 werkt goed alleen deze maand is me cyclus wat langer blijkbaar zou er ook ovulatie testen bij gebruike
Oke heb mijn doosje ovulatietesten liggen ik moet volgende week naar de gynaecoloog gaan voor follikelmeting. Dus ik ga horen wat ze zegt en tergelijk het int oog houden
Langer, en veel bloedverlies tussentijds. Ik ken cyclussen van 70 dagen, en 50 is niet ongewoon. Gaat dit jaar wel beter, iets korter, maar dus wel erg veel bloedverlies tussendoor. Deze ronde met Clomid ineens niet meer
Aah super dan!!! Ik ga blij zijn als ik zwanger bij, want mijn menstruatie is echt geen pleziertje!! Veel pijn en de eerste 3 dagen enorm veel bloedverlies. Vandaag mijn eerste clomidpilletjes genomen. Ik vind het spannend haha!!!