Zwanger worden met Clomid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ea1993, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb ook Clomid gebruikt. 8 rondes. Uiteindelijk deden 50&100 niets en 150 teveel. Ben toen 125 gaan slikken. Had erg last van bijwerkingen dus ben eind december overgegaan op het spuiten van Gonal-f. Hiermee was het meteen de eerste maand raak!!

2. Ryanne1991

Ryanne1991 Bekend lid

4 jun 2013
    681
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bij mij hetzelfde! Kreeg wel een ei met clomid maar uiteindelijk bij gonal f de eerste keer raak

3. ea1993

ea1993 Lid

2 feb 2015
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen!
    Ik had vrijdag, op cd 13, een follikelmeting...
    1 van 13.5 mm en 1 van 15 mm! Ben al blij dat clomid 50 mg iets heeft gedaan maar hoop natuurlijk zwanger te worden.
    Maandag op cd 16 weer een echo, ze verwachtte dat die niet voor die dag springt maar voor de zekerheid toch een vrij advies gehad.. pff ik vind het allemaal wel spannend, maar ben bang dat het daarom juist niet gaat lukken. Hoor bij zoveel mensen dat t pas lukte toen ze er niet echt mee bezig waren. Maar hoe doe je dat als je steeds naar het zhuis moet..
    Heel veel succes dames, hopelijk is het snel raak en voor de dames die zwanger zijn of al een kindje hebben: geniet ervan!!

4. MNK

MNK Actief lid

7 feb 2015
    303
    333
    63
    Vrouw
    Beste dames ,

Heeft er iemand ervaring , dat de hoogste dosis clomid niet aanslaat..
    Wat nu ? Ik heb ik me met de clomid erg slecht gevoelt , ben bang dat het ook zo in het vervolg traject zal zijn ..

Iemand ervaring ? Xx

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dan ga je over op spuiten.
    En dan hoop ik voor je dat het Gonal is. Echt.. Dat had ik veel eerder moeten doen. Helemaal geen bijwerkingen, baarmoederslijmvlies super dik en meteen de eerste ronde raak.
    Super veel succesverhalen hier op het forum.

6. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Gister op CD10 een follikel echo gehad. Eitje van 1cm en slijmvlies is al aan het 'groeien'. Woensdag weer heen.

7. ea1993

ea1993 Lid

2 feb 2015
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik kom net van de follikelmeting.. zit nu op cd 16 en de follikels zijn doorgegroeid tot 19mm en 20 mm. Ze kunnen dus elk moment springen!

8. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Super!! Dat is in ieder geval veelbelovend :):)

9. Su1986

Su1986 Lid

21 aug 2014
    52
    0
    6
    Ik ben vorige week gestart met de eerste ronde Clomid. Ben op cd 6 gestart omdat ik op die dag bij de gyn was en mocht direct starten (vanwege m'n lange cyclus was 't geen probleem om op cd 6 te starten). Vandaag dus officieel cd 13 (maar als je uitgaat van Clomid starten op cd 3 dan zou 't cd 10 zijn). 1 eitje van 15 mm en een van 8 mm (die van 8 groeit waarschijnlijk niet door). Dus volgens mij een mooi resultaat. Vrijdag de 2e echo :)
    Ben erg benieuwd naar hoe 't er vrijdag voor staat ;)

10. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ben vandaag gestart met provera om mijn menstruatie op te wekken heb hele lange cyclussen.. vandaag dag 74!
    Dus mocht vandaag beginnen met de opwekkers en als ik mijn menstruatie heb mag ik al meteen beginnen met 100mg van mijn dokter.. 2 x 50 mg.

Ik word wel opgevolgd.

11. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik mag nogmaals onderzoeken of Clomid bijwerkingen geeft. Weer een kuur van 3 dagen gehad, alleen deze keer 3 maal daags. Iemand hier ervaring mee?

De eitjes hebben er geen zin in... :(

12. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen dege! (bekend van een ander groepje)

Ik zal mezelf hier even introduceren. Ik heb vandaag de diagnose pcos gehad. Maandag een afspraak voor de plan van aanpak, ik zal dus binnenkort ook starten met clomid. Ik ben heel benieuwd naar de verhalen vananderen, over bijwerkingen bijvoorbeeld. Dus lees ik in dit groepje mee en zal ik tzt ook mijn verhalen plaatsen.

Deel Deze Pagina