Ik heb ook Clomid gebruikt. 8 rondes. Uiteindelijk deden 50&100 niets en 150 teveel. Ben toen 125 gaan slikken. Had erg last van bijwerkingen dus ben eind december overgegaan op het spuiten van Gonal-f. Hiermee was het meteen de eerste maand raak!!
Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Ik had vrijdag, op cd 13, een follikelmeting... 1 van 13.5 mm en 1 van 15 mm! Ben al blij dat clomid 50 mg iets heeft gedaan maar hoop natuurlijk zwanger te worden. Maandag op cd 16 weer een echo, ze verwachtte dat die niet voor die dag springt maar voor de zekerheid toch een vrij advies gehad.. pff ik vind het allemaal wel spannend, maar ben bang dat het daarom juist niet gaat lukken. Hoor bij zoveel mensen dat t pas lukte toen ze er niet echt mee bezig waren. Maar hoe doe je dat als je steeds naar het zhuis moet.. Heel veel succes dames, hopelijk is het snel raak en voor de dames die zwanger zijn of al een kindje hebben: geniet ervan!!
Beste dames , Heeft er iemand ervaring , dat de hoogste dosis clomid niet aanslaat.. Wat nu ? Ik heb ik me met de clomid erg slecht gevoelt , ben bang dat het ook zo in het vervolg traject zal zijn .. Iemand ervaring ? Xx
Dan ga je over op spuiten. En dan hoop ik voor je dat het Gonal is. Echt.. Dat had ik veel eerder moeten doen. Helemaal geen bijwerkingen, baarmoederslijmvlies super dik en meteen de eerste ronde raak. Super veel succesverhalen hier op het forum.
Gister op CD10 een follikel echo gehad. Eitje van 1cm en slijmvlies is al aan het 'groeien'. Woensdag weer heen.
Ik kom net van de follikelmeting.. zit nu op cd 16 en de follikels zijn doorgegroeid tot 19mm en 20 mm. Ze kunnen dus elk moment springen!
Ik ben vorige week gestart met de eerste ronde Clomid. Ben op cd 6 gestart omdat ik op die dag bij de gyn was en mocht direct starten (vanwege m'n lange cyclus was 't geen probleem om op cd 6 te starten). Vandaag dus officieel cd 13 (maar als je uitgaat van Clomid starten op cd 3 dan zou 't cd 10 zijn). 1 eitje van 15 mm en een van 8 mm (die van 8 groeit waarschijnlijk niet door). Dus volgens mij een mooi resultaat. Vrijdag de 2e echo Ben erg benieuwd naar hoe 't er vrijdag voor staat
Hey dames, Ik ben vandaag gestart met provera om mijn menstruatie op te wekken heb hele lange cyclussen.. vandaag dag 74! Dus mocht vandaag beginnen met de opwekkers en als ik mijn menstruatie heb mag ik al meteen beginnen met 100mg van mijn dokter.. 2 x 50 mg. Ik word wel opgevolgd.
Ik mag nogmaals onderzoeken of Clomid bijwerkingen geeft. Weer een kuur van 3 dagen gehad, alleen deze keer 3 maal daags. Iemand hier ervaring mee? De eitjes hebben er geen zin in...
Balen dege! (bekend van een ander groepje) Ik zal mezelf hier even introduceren. Ik heb vandaag de diagnose pcos gehad. Maandag een afspraak voor de plan van aanpak, ik zal dus binnenkort ook starten met clomid. Ik ben heel benieuwd naar de verhalen vananderen, over bijwerkingen bijvoorbeeld. Dus lees ik in dit groepje mee en zal ik tzt ook mijn verhalen plaatsen.