Hey dames, Heb gister een flinke steek linksonder gehad en daarna een half uur lang krampen en een zeurend gevoel rond die plek (net boven heupbot). Dat zal toch niet mn ei al zijn geweest he??? (dag 10 dus) Weet eigenlijk niet eens hoe een eisprong voelt, vandaar deze vraag edit: ook temp dip gehad die ochtend, zie FF kaart. Heb overigens wel een paar dagen last van verstopping gehad, dus het kan ook gewoon gas geweest zijn toch? Alvast thanx voor de antwoorden!
moppie@ klinkt als je eitje meis tip van mijn gyn als je steken voelt kllussen. zo ie zo 3 keer in de week. toen ze mijn ei volgde vroeg ze of ik een steek had gehad ik zij ja waar zij ze ik zij links zij zegt klopt je ei is gesprongen . moppie veel klus plezier
Oops... is nl. nog niet echt de bedoeling ivm verbouwing en we hebben wat geklust (nee niet in het nieuwe huis ). Ik had mn ei op zn vroegst op dag 14 verwacht! Ga er iig nog steeds van uit dat het gas is geweest! Wil nog ff niet nadenken over ei + dag ervoor geklust + over 2 weken testen want gaat me allemaal veel te snel in ronde 1 haha... Iig thanx voor je antwoord meis! PS. Als je je eitje voelt springen ben je de dag erna toch te laat om te klussen he?
ik snap er niks meer van,,ik had 3 dagen geleden een 2e streep wel l te licht nog maar ik dacht nou dat ei komt,, de volgende dag weer ietsje donkerder, gisteren werd hij lichter en nu vanmorgen zag ik bijna niks!! maar ze waren allemaal nog negatief wat gek?!!
moppie@ als je je eitje voelt springen ben je niet telaat hoor. de gyn zag bij mij dat mijn ei was gesprongen toen zij ze veel plezier vanaaf hihi morgen kan ook nog. succes lieverd en waarom niet in het nieuwe huis heerlijk toch hihi
Uhm, beetje te snel allemaal, eerste ronde enzo. En te vroeg ivm langdurige verbouwing. Wil genieten in mn nieuwe huisje met dikke buik, niet constant aan het klussen (verbouwen) zijn!
tja wie wat wil en wie zegt dat het raak gaat van elkaar gaan genieten meis.het moet niet nu al een moetje worden he want geloof me dan word het heel zwaar hoor.
Ik geniet er ook van hoor, alleen nu de pil eruit is lijk ik wel een nymfo! gewoon zo'n verschil in libido met tijdens pil gebruik!!!! Dus ik ga me ff inhouden de komende dagen haha...
succes met in houden meis geloof mij dat is niet eenvoudig ik mag 6 week niet he kan het niet echt meer vol houden nog een week en een paar daggen voor ons
Mag je nu nog niet klussen of mag je nog niet zwanger worden op dit moment? Ik gok op het laatste ivm de operatie? Hihi, dan wens ik jullie binnenkort ook veel plezier!!
klussen mag niet niemand heeft ons gezegt dat ik niet zwanger mag worden nu dat plezier zal wel lukken
Hihi! Hoop zelf dat ik snel mn eerste echte ongi heb. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik zeker weet dat mn lichaam goed werkt!