Zwanger worden met een donor!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Xon, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo,

Ik ben 37 en probeer sinds een half jaar met behulp van een donor zwanger te worden.
    Helaas is dat nog niet gelukt!
    Ik zou graag eens willen praten met vrouwen die hetzelfde proberen.

En ook al kies ik heel bewust om alleen moeder te worden ik vind het allemaal best pittig, vooral als blijkt dat ik wéér niet zwanger ben en de teleurstelling alleen moet verwerken.

Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn.

Groetjes,
    Xon

2. Roeline

Roeline Nieuw lid

29 dec 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik ben nu 5 maanden zwanger van een (onbekende) donor. Ik snap best dat het een heftige tijd is. Een half jaar proberen is ook best lang, zeker als je het heel graag wilt.
    Zelf was ik vrij nuchter als het niet gelukt was na een inseminatie en had zoiets van öp naar de volgende poging" Ik heb wel clomid moeten slikken en hield mijn cycles goed in de gaten met LH strips. Ik weet niet wat voor donor jij hebt, maar het schijnt dat je beter iets voor je eisprong kunt insemineren dan op het moment zelf of iets erna.
    Ik ens je alvast veel succes met je volgende poging, en bedenk, het gaat echt wel lukken!!
    Groetjes Roeline

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik ben op dit moment 27 weken zwanger van een donor. wat wil je weten??

4. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    ik heb 2 kindertjes van een donor! Mika van 20 maanden en Nora van 3 week. vraag maar raak!

groetjes ylona

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben niet de topic opener .. maar zou ik ook iets mogen vragen over dit onderwerp ?

6. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Jeetje respect ook voor jullie hoor. Bewust kiezen om alleenstaand moeder te zijn / worden.

Ook ik ben alleenstaand moeder. Echter bij mij is de vader bij 6 maanden zwanger weggegaan en is er daarna wisselend contact geweest en soms maanden niet. Nu probeert hij contact weer minimaal op te bouwen. Dat is dan wel weer lastig als de vader weet een kind bij je te hebben he.

Maar heb respect dat jullie op voorhand die keuze hebben gemaakt om het alleen te (gaan) doen.

7. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

ik ben 24 en ook zwanger van een donor.
    heb al een kindje van 2.
    het bevalt me goed om alleenstaande mama te zijn.

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    goh veel zwangere bam-mam's hierzo!

Ik heb een vraag, ondanks dat ik niet de topicstarter ben...
    Ben namelijk een aankomende BAM (als alles goed blijft gaan) en nu 5 weken en een paar dagen zwanger van een onbekende donor, na een IVF-behandeling. Ik heb afgelopen weekend mijn naaste familie, die op de hoogte was van mijn traject om zwanger te worden, op de hoogte gesteld van mijn prille zwangerschap.

Maar... hoe pak je dat aan bij de mensen die nog van niets weten? Immers als ik over een paar weken ga vertellen dat ik zwanger ben dan kan ik me voorstellen dat er vragen komen naar de vader... Hoe gaan jullie daarmee om??

9. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hetzelfde zeggen als je hier zegt? Je bent een BAM moeder en zwanger van een donor. Punt.
    Vooral je niet verdedigen of verontschuldigen of te veel willen uitleggen. Nergens voor nodig. Je hebt iets in je buik om trots op te zijn en ook dit kindje is uit liefde voor het kindje in je buik verwekt. Alleen niet 'gezellig' samen met een man ;):D.

Maar vooral gefeliciteerd meis! Ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    RESPECT... echt dames.. meer kan ik niet zeggen!

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Super respect!
    Verder geen ervaring, maar ik denk als je uitlegt dat je BAM-moeder bent je niet meer hoeft uit te leggen EN voel je daar zeker niet verplicht toe ;)

En gefeliciteerd met de zwangerschap!

12. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Ik ben ook alleenstaand en min of meer bewust alleenstaand... Heb al een zoontje van bijna 13 maanden als 2e spruit komt is mijn zoontje ongeveer 22 manden. Ik ben overigens 24 jaar...

Deel Deze Pagina