Geen haast, wel dromen....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door w03z3l, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Zo... Ik wil wel een nieuw clubje beginnen, hopelijk zijn er meiden die er hetzelfde in staan en die gezellig mee willen kletsen!

Ik ben vanaf sept '14 gestopt met de pil... Toen had ik een diep verlangen en veel haast en dat maakte dat ik me vreselijk ging focussen op alles eromheen. Alles opzoeken op internet, foliumzuur en vitamines slikken, geen alcohol enz. Mijn lichaam dacht daar anders over want mijn menstruaties bleven uit na mijn laatste onttrekkingsbloeding. Dat maakte dat ik langzaam maar zeker weer een beetje bij zin en kwam en het hele zwanger worden een beetje naar de achtergrond verdween.
    Op 6 juli kreeg ik dan toch alsnog mijn eerste menstruatie, gewoon geheel natuurlijk, zonder middeltjes of wat dan ook. Ik ben zelf niet bij de huisarts geweest, wilde dat pas na een jaar wachten doen.. (Uiteindelijk dus na 10 maanden ongesteld geworden.)

Maar.... Nu heb ik dus weer menstruaties... En dat maakt dat ik er automatisch toch ook weer wat meer mee bezig ben, want nu lijkt het erop dat ik gewoon een eisprong krijg en dus kans maak zwanger te worden :)
    Ik wil er alleen niet meer zo neurotisch mee bezig zijn als ik net na het stoppen van de pil was. Gewoon rustig aan.. We hebben geen haast, we dromen er wel veel van. ;)
    Ik doe geen ovulatie testen enzo, en we letten totaal niet op vruchtbare periodes of wat dan ook (die zijn ook nog moeilijk in te schatten) we vrijen wanneer we daar zin in hebben en gelukkig voor ons :p is dat redelijk vaak haha. Wel probeer ik mijn cyclus bij te houden zodat ik een beetje weet van hoe of wat, maar na een hele korte cyclus van 18 dagen, zit ik nu alweer op dag 39, dus regelmatig is ie nog niet haha.

Zijn er meiden die ook geen echte haast hebben, wel graag een kindje willen en hier gezellig mee willen kletsen?
    Oh wij 'gaan' trouwens voor ons eerste wondertje nu :)

Deel Deze Pagina