Sem, wat ik al eerder aangaf, iedereen heeft z'n eigen grenzen. Als jij voor jullie die grens op 30 hebt gelegd, is dat gewoon helemaal prima. Naar mijn mening ben je ons totaal geen verklaring schuldig. Wij gaan gewoon heel hard duimen dat jij snel zwanger mag raken
Iedereen heeft inderdaad zijn eigen grenzen en is niks mis mee. Volgens mij is dit tot nu toe een vrij jong groepje allemaal in de 20-er jaren. @ Toeteke: Was voor mij ook de reden dat ik niet wilde temperaturen, maar toen ik las dat het ook gewoon oraal kon, ben ik dat nu gaan doen. Iedere ochtend de wekker om 7 uur en dat heb ik nu 2 ochtenden gedaan. Ik vind mijn temperatuur overigens wel héél erg laag (gisteren 36,31 en vandaag 36,21), maar kan me herinneren dat ik overdag ook een temp heb die niet hoger is dan 36,5 ongeveer. Dus zal wel prima zijn. Gebruiken jullie nog bepaalde vitamines of oliën om je cyclus te beïnvloeden?
Ik slik wel Mama fit totaal compleet plus weet ik veel In ieder geval een met alles erop en eraan, van Davitamon. Mijn temperatuur is trouwens ook laag hoor. Toen ik vorige maand in het ziekenhuis lag, maakten ze me wakker om 5uur met de thermometer en ik had ook een temperatuur zo ergens rond 36,2 (1 dag zelfs 35 nog wat), volgens mij is dat dus wel normaal. Vind ik zojuist de thermometer terug die ik 3 jaar geleden gekocht had, omdat we er geen hadden. Gloednieuw, meteen kwijtgeraakt (ben ik goed in). Zul je altijd zien, bestel ik een nieuwe, vind ik de oude. Dan heb ik er nu gewoon een reserve!
Snne, had je de vk nog gebeld vandaag? Ben wel benieuwd wat ze zeiden Hoe is het met de rest van de dames? ♥ NOD-lijstje ♥ 25-03 Mandy, 24 jaar, 3e ronde. 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. ??-?? Bbtje, 25 jaar, 2e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne ??-??-2014 Svanloon
Ja heb een afspraak voor 23 april dan ben ik ongeveer 8 weken dan krijg ik een echo om te zien of het goed zit ofzoiets en dan met een week of 10 de termijn echo Met mijn zoontje heb ik alleen de termijn echo gehad met 10 weken en verder geen reden voor extra controles nog dus waarom die voor 8 weken er nou bij zit?? Maarja alleen maar leuk mag ik 2 weken eerder al even koekeloeren Moeders voor moeders belde ook zonet en de consulente komt a.s. maandag al
Hi meiden! Ik had vandaag weer een witte test zo frustrerend.. Snap ff niks van me lichaam! Ik heb ovulatie testen gebruikt deze ronde, maar bij mij is er altijd wel een streepje.. Vanaf volgende ronde ga ik ook temperaturen. Vorige ronde ook aan begonnen maar het lukte met niet om op gezette tijden te tempen. Heb wisselende diensten. Als ik vroeg moet beginnen dan gaat m'n wekker om 5.00, geen zin om elke dag de wekker om 5 uur te zetten haha. Hoe doe jullie dat? En oraal of rectaal? Haha toeteke, dat met die thermometer zou mij ook kunnen overkomen!!
Meiden. Ik sprak net m'n vriendin.. En die zegt kan je niet ff een afspraak maken met de gynaecoloog, die kan kijken of je eierstokken enz goed zijn. Zij heeft het ook gedaan alleen niet omdat ze zwanger wilde worden, maar gewoon even een check. Zonder verwijzing van de HA. Wat vinden jullie hiervan? Maak me best wel ongerust, te zwaar en onregelmatige en lange cyclus..
Ik weet het niet, ik zou het wel doen wanneer we al een tijd bezig zouden zijn en het niet zou lukken. Maar het eerste jaar zou ik, zonder verdere tekenen, de natuur z'n gang laten gaan. Mocht ik na een jaar niet zwanger zijn, dan zou ik wel hulp inschakelen (bijvoorbeeld zo'n check bij de gyn). Ik weet dat er een kans is dat endo terug is, aangezien het alweer 9 jaar geleden is, dat het verwijderd is. En dat "groeit" gewoon weer terug natuurlijk. Maar daar probeer ik niet aan te denken, noem het maar ontkenningsfase . Vorig jaar is het ook gelukt, dus nu ook gewoon! Oh, heerlijk! Lekker genieten de 23e! En mooie bonus dat je dan zo kort na elkaar mag spieken! Goed van je dat je meedoet aan MvM! Ik heb vorig jaar ook 1,5 week meegedaan. En zodra ik m'n twee strepen heb doe ik ook weer mee. Voelt toch goed om mee te doen, anders belandt het ook maar in het riool, zo help je er tenminste iemand mee Misschien dat ik nu wel zou wachten tot een eerste goede echo. Is toch best een stap om dan contact op te moeten nemen om te zeggen dat het misgegaan is. Gaat natuurlijk niet meer gebeuren, maar dan nog OMG! Wat ik nu weer gedaan heb! Ik rook al heel lang niet meer en vandaag had ik een stress moment, echt alles zit de laatste tijd even tegen. Dus ik heb een sigaret gerookt, een hele. Baal zo ontzettend van mezelf! Ga nu ook niet weer roken ofzo. Maar ik stond zo mooi op een status van cold turkey zonder terugval of wat dan ook. Maar vandaag... Vriend had een pakje sigaretten (normaal shag, iew) en ik moest gewoon even roken. Even baalmomentje dus. :x Morgen weer een nieuwe, positieve dag! ♥ NOD-lijstje ♥ 25-03 Mandy, 24 jaar, 3e ronde. 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. ??-?? Bbtje, 25 jaar, 2e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo ??-??-2014 Svanloon
@Snne, wat heerlijk dat het nu allemaal vast staat en de afspraken gepland zijn! Zo fijn dat je al zo snel naar je kleine prulleke kan gaan kijken! @Mandy3, ik snap wel een beetje wat je bedoeld. Ik heb ooit Chlamydia gehad (ontzettend genant ) en heb geen idee hoe lang ik het heb gehad, kan van 1,5 maand tot 7 jaar zijn.. en ik weet dat je daar onvruchtbaar van kan raken en dat maakt mij soms ook zo ontzettend bang. Ik zit soms dus ook heel erg te twijfelen of ik het niet zal laten controleren, maar ik denk inderdaad dat ik het toch het eerste jaar afwacht, zijn we dan nog niet zwanger geraakt, dan ga ik naar de HA voor een verwijzing. @Toeteke, balen zeg dat je een terugval heb gehad! Al kan ik me er wel iets bij voorstellen.. Nu inderdaad de schouders er weer onder en proberen de drang te weerstaan! Je kan het!!
Jaaa t is stil hier zeg! Ik heb m'n werk weekend en vroege diensten.. Altijf wel pittig. Wekkertje 5 uur en dan vannacht die klok, help!! Haha Ik ben ongesteld geworden. Wel fijn, wat zekerheid
Hallo allemaal! Hier alles goed Net lekker met lief aan de bbq gezeten, zometeen een filmpje kijken. Ik ben weer klaar met ongesteld zijn, dus deze ronde is nu voor het echie begonnen althans, zo voelt het altijd). Hebben jullie allemaal (behalve Mandy met werkweekend) een lekker weekend? Mandy, wat is jouw nieuwe NOD, dan kan ik het aanpassen? Ik kan me voorstellen dat het toch wel fijn is om ongesteld te worden. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. ♥ NOD-lijstje ♥ 25-03 Mandy, 24 jaar, 3e ronde. 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. ??-?? Bbtje, 25 jaar, 2e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo ??-??-2014 Svanloon
Oh toeteke! Slim mijn nieuwe NOD wordt 1 mei, ronde 4 dus! Heerlijk dat je ongesteldheid klaar is! Fijn weekend meiden, lekker genieten met dit mooie weer <3! X
@Mandy, fijn dat het doorgebroken is! Beter dat als in onzekerheid blijven hangen vind ik altijd. @Toeteke, je kan weer lekker aan de slag! Ik moet nog 8 dagen wachten tot ik kan testen. Ik heb expres nog geen testen in huis gehaald en ben van plan dit ook pas zaterdag te gaan doen. Kan ik tenminste niet voor m'n NOD gaan testen. Ik vind het zo spannend. Ik had in eerste instantie helemaal niet het gevoel dat het raak zou zijn deze maand en was er ook heel rustig onder. Maar nu ineens heb ik toch weer in mijn hoofd gehaald dat het misschien wel raak is en zit mezelf toch al weer een beetje gek te maken >.< Hier verder ook een heerlijk weekend, heel relaxt en gezellig samen wezen shoppen met VL <3
hey ik had gelukkig vrij dit weekend volgend weekend mag ik werken hebben gisteren heerlijk in de tuin gewerkt en s avonds bb en vuurpotje aan tot 1 uur buiten gezeten vandaag lekker dagje strand en vanavond zouden we lekker uit eten met een groep vrienden dus een heerlijk weekend fijne zondag allemaal
Sem, heerlijk zeg, strand! Wonen jullie dichtbij het strand? Wij wonen wel heel dichtbij en ik wilde vandaag ook gaan met hond, maar vriend had niet zo'n zin (hij is geen strandmens). Daarna verdween de zon ook snel (eigenlijk hele dag bewolking gehad, gelukkig wel vanmorgen buiten ontbeten), dus had ik er ook niet meer echt zin in. Wij hebben dus letterlijk een hele dag geluierd Ook wel eens lekker! Het bbq'en vanavond zal alleen niet doorgaan das wel jammer! Elisabeth, nog iets leuks gekocht? Gingen jullie gericht shoppen of niet? Ik lees steeds vaker over vrouwen die niet verwacht hadden dat het raak was en dan blijkt het toch zo te zijn. Ik blijf dus positief denken ♥ NOD-lijstje ♥ 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Mandy, 24 jaar, 4e ronde. ??-?? Bbtje, 25 jaar, 2e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo ??-??-2014 Svanloon
@Toeteke, heerlijk he het strand? Ik zou ook het liefst dagelijks met de hond een strandwandeling maken. Wij wonen er gelukkig ook redelijk dicht bij. En we hebben niet echt iets bijzonders gekocht eigenlijk, gewoon lekker rond gesnuffeld en geluncht. Ik heb nog wel een vraagje trouwens die ik hier mooi even kan stellen. Op het moment ben ik nog bezig met Weight Watchers om af te vallen en dit gaat echt super goed, maar nou is het natuurlijk algemeen bekend dat je niet mag afvallen als je zwanger bent. Nu is dus de vraag; hoe zou ik dit het beste kunnen doen als ik wel zwanger ben? Gaan stabiliseren zodat ik niet meer afval maar ook niet aankom (er is dan wel een klein risico dat ik nog wel wat kilo af zal vallen) of gewoon acuut stoppen met het risico dat ik wel aan ga komen? Hebben jullie hier ideeën/meningen over?
Wat ik heb begrepen is dat je niet mag diëten. Maar je mag dus wel gewoon gezond eten en op je voeding letten. Denk dat dat toch anders is dan echt een dieet volgen. Nu weet ik niet wat er gebeurt met jouw lichaam wanneer jij "gewoon gezond" gaat eten. als jij daardoor afvalt, kun je er eigenlijk niets aan doen. Moeilijk! Ik zou, wanneer je zwanger bent en naar vk belt voor een afspraak, even vragen wat je hiermee moet doen. Zij kunnen daar het beste advies over geven lijkt me.
Heerlijk, het strand! Zou ook wel wat dichterbij willen wonen! Toeteke, je mag me op ronde 3 zetten. zit alweer 5 dagen in een nieuwe cyclus.