wij moeten 1,5 uur rijden maar gaan vanaf april meestal 1 x per maand wel ben echt een strand mens heerlijk
♥ NOD-lijstje ♥ 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Mandy, 24 jaar, 4e ronde. ??-?? Bbtje, 25 jaar, 3e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo Ik heb je ronde gewijzigd, Bbtje! Nieuwe ronde, nieuwe kansen Heb je voor mij ook jouw nieuwe NOD? Wij wonen hier sinds vorig jaar zomer, een heftige periode geweest. Direct na de verhuizing (eigenlijk nog tijdens) de positieve test, daarna de miskraam, een nieuwe opleiding en vanaf november ziek met in februari de operatie. Dus.... Tot mijn schaamte..... Moet ik bekennen dat ik sinds we hier wonen, welgeteld 1 (!!!!) keer naar het strand ben gegaan. En dat was omdat we een (familie)weekendje weg waren in dezelfde provincie en er een strandwandeling gepland stond. Echt, nu ik het zo lees; Schandalig. Ik ben namelijk een ontzettend strandpersoon, ik word blij zodra ik een strand/zee zie, hoe depri ik ook ben. En nu woon ik eindelijk (vorig jaar 1 provincie verder gaan wonen, maar daarvoor woonde ik aan de andere kant van het land) bij het strand woon, kom ik er nooit. Echt bizar!
Haha toeteke, us toch helemaal niet erg joh! Als je weer helemaal lekker in je vel zit ga je misschien wel weer wat vaker. Ik heb ook periodes dat ik helemaal niet ga hoor! Ik ben vandaag maar begonnen met Sonja bakker. Gezond eten en weer de juiste hoeveelheden enz.. Ik sport al genoeg. Zou graag me gezond willen voelen voor ik zwanger raak hoop dat ik het nu eens een tijdje volhoud!
Ik meld me hier ook graag bij aan☺️ Zal vanavond even een berichtje schrijven waarin ik wat over mezelf vertel!
Ook welkom hier, Cinnn! Enige clubje waar ik ook zit is deze. Mijn overgewicht icm onze kinderwens baart me soms toch best wel zorgen. Vandaag trouwens teunisbloemolie en dat andere gehaald (tarwekiem?). Ga met teunisbloemolie nu al beginnen en met het andere na mijn eisprong. Hebben jullie hier ervaring mee? Toeteke, ik heb nog geen nieuwe NOD, want heb totaal geen idee van mijn cyclus. Ik vermoed nu rond half mei (14 mei).
Bbtje, ik heb wel gehoord dat je met tarwekiemolie op moet passen. Je mag dat niet gebruiken wanneer je zwanger bent. Dus dat zou je dan vanaf NOD tot eisprong kunnen gebruiken en dan stoppen. Mocht het teunisbloemolie zijn, dan is het geen probleem, dat mag je gewoon gebruiken Ik heb er verder geen ervaring mee, ik gebruik dus alleen de Mama totaal compleet plus fit weet-ik-veel van Davitamon. ♥ NOD-lijstje ♥ 06-04 NElisabeth, 23 jaar, 2e ronde. 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Mandy, 24 jaar, 4e ronde. 14-05 Bbtje, 25 jaar, 3e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo
Even snel vanaf mobiel (wat een drama trouwens!); ik temperatuur nu ook en opzich wel een logische temp voor oraal temperaturen; 36.2/36.3. Nu was ie vandaag opeens 36.0, kan niet door eisprong komen, zit pas op cd 8 ofzo. Is dat normaal? Snap er nog niet veel van
Haha, ik heb hetzelfde! Ik had rond de 36,1 de afgelopen dagen en vanochtend ineens 35,81?! Kan bij mij ook echt nog geen eisprong zijn, zit geloof ik pas op cd 7? En totaal nog geen tekenen van een eisprong (qua slijm enzo). Dus ik denk normaal?
Hoe is het met iedereen hier? Nog (spannende) nieuwtjes? Sem Frummel, jij bent de volgende van het NOD lijstje, we zitten nu even met een "gat" tot de 15e Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor het weekend? ♥ NOD-lijstje ♥ 15-04 Sem frummel, 28 jaar, 31e ronde. 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Mandy, 24 jaar, 4e ronde. 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 14-05 Bbtje, 25 jaar, 3e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo
ik moet weekend werken en mijn ongi is als goed is begonnen gister rood bloed verlies gehad dus vandaag ff afwachten kan wel kloppen ik houd niet meer precies bij hoeveel dgn mijn cyclussen zijn maar was begin maart ook ongi dus we wachten wel ff
Goedenacht dames. Ik zou ook graag bij jullie clubje willen. Zal eerst wat over me zelf vertellen. Ik ben 28 jaar en al 7 jaar bezig om zwanger te raken. Alleen de laatste 3 jaar echt bewust. Ben ook al in het ziekenhuis geweest voor allemaal testen. Mijn man en ik zijn beide gezond. Ze zien niets waardoor ze kunnen verklaren waarom het nog niet gelukt is. Een half jaar geleden kreeg ik te horen dat er 10 kilo af moest voor ze verder gingen met mij. Vorige week heb ik dit doel bereikt. Nu mag ik dinsdag weer terug komen in het ziekenhuis om te bepalen hoe we verder gaan. Groetjes smurfinnetje
nieuwe ronde nieuwe kansen was idd ongi vorige week mijn nieuwe nod zal ergens begin mei zijn hoe is met de rest?
He balen Sem! Inderdaad, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik zet je dan nu even op 01-05, ok? ♥ NOD-lijstje ♥ 25-04 Toeteke, 28 jaar, 2e ronde. 01-05 Mandy, 24 jaar, 4e ronde. 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Sem frummel, 28 jaar, 32e ronde. 14-05 Bbtje, 25 jaar, 3e ronde. ??-?? Smurfinnetje, 28 jaar, 36e ronde (mmm). ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo
Goedeavond allemaal. nou ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest. Kreeg een nieuwe fertiliteitsarts. Toen werd ik wel zenuwachtig. Zometeen zou ze zeggen dat er nog meer afmoest aan kilos. Gelukkig was dat niet het geval. Heb weer een inwendige echo gehad. Alles zag er goed uit. Daarom mag ik nu hormonen gaan prikken in combinatie met iui. Mag beginnen met prikken op de 3e dag van mijn ongesteldheid. Waarschijnlijk de 20e op 1e paasdag. Maandag krijg ik nog uitleg over het prikken. Ben er nu al nerveus om. . groetjes smurfinnetje
Hallo Dames, ik wil mij graag toevoegen bij het clubje maar weet alleen niet hoe? Ik zal mij even voorstellen, ik ben 22jaar en heb een dochtertje van 3,5jaar. Van haar ben ik onverwacht en dwars door de pil heen zwanger geworden. We hebben afgelopen oktober besloten om voor een 2de te gaan maar tot nu toe is het nog niet raak geweest. We zitten nu in ronde 5 en 19april heb ik mijn NOD. Ik heb een bmi van 43. Ik hoop hier evaringen te kunnen delen want tot nu toe heb ik dat nergens echt gevonden. Groetjes MommyLife!