hoi dames hoe is met iedereen, ik ben afgelopen donderdag begonnen met sporten ga proberen minimaal 3 x per week dat gaat lukken ga samen met een vriendin mss helpt t als er wat kilo`s af gaan,en anders is t sowieso beter voor me gezondheid gaan jullie nog wat leuks doen met de paasdagen? wij gaan heerlijk uitwaaien in een hotelletje aan zee
wat is maar rustig hier. deze week 3 x gesport en de eerste kilo`s zin eraf vocht maar toch,voel me goed.
Gisteren de hele dag een menstruatiepijn gehad onder in mijn buik en ik dacht ik doe eens een test maar deze was negatief! Ik moet zondag ongesteld worden maar ik dacht misschien dat ik eerder ongesteld word maar er is nog niks van bloed te bekennen. Zijn hier nog meiden die dit herkennen?
Heb mij voor de nieuwe ronde een Clearblue ovulatietest met de smiley aangeschaft! Waren jullie hier snel mee zwanger? Voorheen gebruikte in dipsticks maar die waren echt een ramp!
Mag ik hier meekletsen dames? BMI van 42 en 39jaar dus geen superuitgangspunt voor een tweede kindje maar we gaan ervoor
Mommylife, ik ga nu naar ronde 3 (vandaag ongesteld geworden), ik gebruik wel ovulatietesten, maar aan mij heb je niet zoveel. Die van mij worden nooit knal. Ik gebruik ook geen CB, die vind ik iets te prijzig Welkom Anjou, leuk dat je mee komt schrijven! Snne, hoe was de echo???? ♥ NOD-lijstje ♥ 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Sem frummel, 28 jaar, 32e ronde. 14-05 Bbtje, 25 jaar, 3e ronde. 24-05 Toeteke, 28 jaar, 3e ronde. ??-?? Smurfinnetje, 28 jaar, 36e ronde (mmm). ??-?? Anjou, 39 jaar, ?e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo 03-01-2015 Mandy - 04-06-2014 intake vk
Ik vind CB zelf ook vrij prijzig en zou ze ook nooit voor de orginele prijs willen kopen maar heb ze goedkoop over kunnen kopen van een vriendin dus dan valt het weer reuze mee! Succes met ronde 3 en hopen dat het deze ronde raak gaat zijn!
Mijn NOD mag naar (ik denk) 21 mei! Hopelijk is mijn cyclus weer 28 dagen deze nieuwe ronde... Ben in ieder geval weer begonnen met mijn teunisbloemolie! Welkom, Anjou! @ Mommylife; ik gebruik wel de dipsticks. Afgelopen ronde ging het daarmee prima, maar temp daarnaast ook.
Ik werd zelf heel onzeker van de dipsticks en ben er toen mee gestopt omdat het ook voor spanning zorgde. Ik heb 1maand geprobeerd met temp maar ik vergat dat telkens en ben ik ermee gestopt.
♥ NOD-lijstje ♥ 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Sem frummel, 28 jaar, 32e ronde. 21-05 Bbtje, 25 jaar, 4e ronde. 24-05 Toeteke, 28 jaar, 3e ronde. ??-?? Smurfinnetje, 28 jaar, 36e ronde (mmm). ??-?? Anjou, 39 jaar, ?e ronde. ??-?? Mommylife, 22 jaar, 6e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo 03-01-2015 Mandy - 04-06-2014 intake vk
♥ NOD-lijstje ♥ 01-05 NElisabeth, 23 jaar, 3e ronde. 01-05 Sem frummel, 28 jaar, 32e ronde. 16-05 Mommylife, 22 jaar, 6e ronde. 21-05 Bbtje, 25 jaar, 4e ronde. 24-05 Toeteke, 28 jaar, 3e ronde. ??-?? Smurfinnetje, 28 jaar, 36e ronde (mmm). ??-?? Anjou, 39 jaar, ?e ronde. ♥ UD-lijstje ♥ 02-12-2014 Snne - 23-04-2014 echo 03-01-2015 Mandy - 04-06-2014 intake vk
Mijn NOD is rond 21 mei. Tenminste als ik uitga van 28 dagen. De eerste ronde na de pil vas 65 dagen dus geen touw aan vast te knopen nog. 2e ronde hier dus
Ik zal me nog even voorstellen. Ben Anjou en 39 jaar en we gaan voor een tweede kindje. Te hoog BMI maar ach we gaan er gewoon voor. Volgens de statistieken ook al te oud . In 2012 is onze zoon geboren. Was toen in de 3e ronde na stoppen pil zwanger (eerste ronde duurde 3 maanden) dat werd een miskraam en werd gelijk weer zwanger. Door VK doorverwezen naar Gyn ivm risico zwangerschap want ja veel te hoog BMI. Nou dan voel je je even K.. hoor. Maar Gyn super aardig. Op ziekenhuis gewoon door VK begeleid en geen gedoe. Ben maat 6 kilo aangekomen dus dat was ook netjes. Verder wat extra controles ivm BMI-protocol maar niks bijzonders vond ik.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben met een hoog bmi Ik ben petra ben 26 jaar en heb een bmi van 44. Zijn nu met ronde 9 bezig. Heb a.s zaterdag 3 mei mijn nod Ben uiteraard wel aant opletten met eten enzo om toch we af te vallen maar valt helaas niet mee.
Sem Frummel He nee zo niet leuk. Hier beginnen de ovulatietesten een streepje te vertonen. Nu hopen dat het doorzet. Vorige ronde niet en dat werd er 1 van ruim 60 dagen
Had er deze ronde geen last vanwege zitten in over weging om Door te gaan of te stoppen Ik wil graag een opleiding gaan doen en dat is niet handig als je zwanger raakt.ben er inmiddels ook wel klaar mee elke maand opnieuw teleurstelling.voel me Verde prima en sporten begint vruchten af te werpen succes maand