klussen voor een wondertje eind van het jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Makkie, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden,

Zijn er ook meiden die met hun partner hebben afgesproken aan het eind van het jaar te gaan proberen een wondertje te maken? Wij willen eind van het jaar weer vol aan de slag voor een broertje of zusje voor ons zoontje.

Even kort mijn verhaal:

In sept 06 gestopt met de pil, na 9 maanden kwam de diagnose PCO. Na een jaar zelf proberen en een jaar met hormonen in maart 08 zwanger geraakt en in dec 08 bevallen van een heerlijk mooi zoontje.

3 maanden na de bevalling was ik alweer zwanger (nooit gedacht zonder 'hulp' zwanger te raken) maar helaas kreeg ik met 11 weken een miskraam. We willen nu kijken hoe mijn lichaam het doet (of ik regelmatig ben) en dan willen we er aan het eind van het jaar weer voor gaan. Mocht mijn cyclus alsnog een zooitje zijn, dan stappen we dan ook weer naar het ziekenhuis.

Na mijn miskraam wilde ik zo snel mogelijk weer zwanger zijn, maar nu alles langzaam een plekje krijgt, ben ik daar toch nog niet klaar voor en wil ik eerst heerlijk van mijn zoontje genieten en mijn lijf even rust geven. Maar omdat het me heerlijk lijkt om straks weer zwanger te mogen zijn, ben ik toch wel een beetje aan het aftellen naar december hihihihi.

Wie o wie kletst er mee??!!

liefs Meike

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

helemaal niemand :( Jammer!

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi

ja wij willen in november voor een 2e gaan!
    stop donderdag met de pil om alles een beetje te laten ontpillen.

jeetje wat erg voor je om met 11 weken een mk te krijgen.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wat is pco als ik vragen mag?

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.848
    113
    Hoi, wij gaan al in september beginnen voor het eerst, dus dat is niet echt eind van het jaar.. Was ook al een topic gestart wie er in september zou beginnen, maar daar kwam ook helemaal geen reactie op, iedereen gaat er gewoon nu al voor ;)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bulldog, spannend zeg! De pil niet meer slikken is al spannend! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie. Met pco heb je geen of heel zelden een eisprong. Met hormonen kunnen ze dan zorgen dat je een eisprong krijgt.

Lief, ooo september is al bijna! Leuk zeg! Is het jullie 1e kindje.

Jullie beginnen dan al wat eerder, maar hier kletsen is wel gezellig toch?

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.848
    113
    Jaa zeker, mij maakt het ook niet uit hoor, maar misschien niet zo leuk dat jij dan nog langer moet wachten.

Ja het is ons eerste kindje, het is heel raar, spannend, leuk en gek tegelijk! Morgen slik ik mijn laatste pil, ook al zo'n stap ;) en dan nog even wachten en mijn cyclus op gang laten komen, en dan per september kunnen we er echt voor gaan (ivm de studie van mijn vriend die pas in mei 2010 klaar is).

Jij hebt het dus allemaal al eens meegemaakt (en vervelende dingen meegemaakt helaas) hoop voor je dat je cyclus nu vanzelf regelmatig is! En ik snap het aftellen helemaal, als je het eenmaal besloten hebt duurt wachten heel lang en jij weet ook je voorgeschiedenis natuurlijk, dat het misschien allemaal niet zo supersnel zal gaan?.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bij mn zoontje was ik gelijk zwanger zonder een x een gewoone menstruatie gehad te hebben.
    de reden da tik nu stop is dat ik elke x als ik 4 pillen moet slikken al ongi word en deze maand was het zelfs 8 pillen .

en om over te stappen op een andere pil voor die paar maanden zie ik niet zitten.

ben benieuwd of het anders is zonder pil ze zeggen dat het wel anders is dus ik ben benieuwdd.

dan had mijn schoonzus ook pco die had ook geen eisprong en geen mensruatie die zijn door hormoon spuiten zwanger geworden.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lief, ja joh, de stap dat je samen een kindje wilt is al zo speciaal! En als je dan eenmaal zwanger bent wordt het alleen nog maar mooier en specialer! Zo gaaf zwanger zijn en een kindje mogen krijgen!

Gelukkig heb ik een gezond zoontje mogen krijgen en helaas zijn er ook verdrietige kanten (miskraam). Maar je hebt het nou eenmaal niet voor het zeggen, het blijft een enorm wonder een gezond kindje mogen krijgen. En ja, aan de ene kant ben ik wel bang dat het weer zo lang gaat duren, maar ik weet ook dat het heus een keer gaat lukken en weet wat ik er voor terugkrijg dus heb ik dat er dubbel en dwars voor over.

Bulldog, zo vruchtbaar stel zijn jullie :) Ben benieuwd hoe je cyclus nu dan gaat worden! En wie weet wel weer zo snel raak! Ik ben ook zwanger geworden door hormonen spuiten.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, weer een dagje dichterbij voor het maken van een kindje! :):p

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.848
    113
    jaaa vandaag mijn allerlaatste pil geslikt!! Gek gevoel hoor, al voelt het nog niet écht omdat ik nog 2 cyclussen (of maanden, ligt er beetje aan of het op gang komt ;)) moet wachten. Was het maar september...

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lief, hahahaha spannend joh! Ik weet nog goed hoe het voelde toen mijn vriend zei, schatje stop je met de pil, ik wil papa worden! Ik heb echt gehuild van blijdschap (ik wilde al wel eerder, maar mijn vriend was er nog niet helemaal klaar voor). Echt die laatste pil heb ik met veel plezier ingeslikt!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @lief
    spannend hoor hopelijk komt het allemaal snel op gang !

ik heb vanmorgen me laatste pil genomen
    heb nog wel even op internet lopen surfen wat de voordelen en nadelen zijn.
    maar ik stop gewoon heb verder geen pil meer liggen want moes tze nog halen bij de aphotheek.....

ik hoop dat ik snel een normale cyclus heb.
    en miss nog even een paar kilo afvallen want na de geboorte van me zoon zit er nog steeds 5 kilo te veel aan...

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Bulldog, ik duim voor een mooie cyclus meteen! En dat je weer snel zwanger mag zijn (jullie gaan er nu dus direct voor?)

Ik ben nog nooit zo licht geweest.... was snel weer op mijn oude gewicht voor mijn zwangerschap, maar nu nog meer eronder. Denk stress en spanning door de miskraam, aangezien ik genoeg eet, ook genoeg ongezonde lekkere dingen. Nou ja, komt ook wel weer goed.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @makkie nee wij gaan er niet gelijk voor november pas.

Deel Deze Pagina