Het oude topic lijkt spoorloos verdwenen, kan hem in ieder geval nergens meer vinden terwijl ik toch benieuwd was wat het laatste 'nieuws' van de afgelopen maand was, wat betreft de dames die hier een maansteen dragen en de verandering van cyclus/evt. zwangerschap... Ik draag nu een aantal weken (2) een maansteen, eentje aan een hanger en eentje als splitarmband. Helaas nog geen eisprong gehad (heb PCOS), zit nu op dag 18/19... Had ook een robijn, maar die is spoorloos verdwenen en zat ook onder de krassen (maar dat kwam doordat ik hem los in mijn bh had, en ik iedere avond met omkleden standaard vergat dat hij in mijn bh zat, waardoor hij continu op de grond kletterde en dus al snel onder de krassen zat). Had ook gelezen dat het een teken kan zijn als je je steen kwijt bent, maar aangezien ik nog geen ei heb gehad lijkt het me sterk dat het al wat gedaan zou hebben. Denk dus gewoon dat ik hem verloren ben. Ik hoop nog steeds dat ik een ei krijg. Heb hem braaf gereinigd (met water de eerste keer, en heb ook een op- en ontlaad setje van hematiet en bergkristal) en toen in de volle maan gelegd 2 week terug. Van de week een snelle reiniging door 15 min onder stromend water te houden, dus aan de verzorging kan het niet liggen. Hoest met de rest ?
Werken die maanstenen echt ja!,,Ik geloofde er nooit zo in,, Hoop dat je snel een eisprong hebt!!! En daarna een mooie positieve test!
Ik ben dit intersante topic ook aan het volgen. En wilde even reageren. Selena heb je de stenen zelf uit gezocht? En wat de robijn betreft die heb je nu niet nodig.Als je hem nodig hebt vind je hem wel.
Ik heb een maansteen en een carneool. Ik draag ze samen, nu 2 weken. Geen idee of het werkt, maar ik vind het wel mooi.
Ik heb een maansteenarmband gedragen vanaf de vijfde tot de 8ste maand dat ik bezig was. In maanlicht opgeladen enz.....in de 9 maand (tijdens verhuizing) niet omgehad en toen was het gelukt....dussss
Ik heb een maansteen voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin die wist van (een van) mijn miskramen. Ik zou nu ongeveer in de vruchtbare periode kunnen zitten (nogal onregelmatige cyclus dus ik weet het nooit zo goed). Zondag hebben we 'geklust' en gister viel m'n ketting ineens van mn nek... ik hou jullie op de hoogte. Nu wil ik wel graag op zoek naar een robijn.
Ik draag sinds 2 weken een maansteen. Heb ook een andere edelsteen en ik wissel ze af. Ene dag maansteen, andere dag de andere steen. Nog niets bijzonders gezien aan m'n maansteen. Ik houd hem af en toe 5 min. onder stromend water om te ontladen. Daarna leg ik hem 's nachts op de vensterbank om op te laden in maanlicht (al zie ik de maan nooit haha.)
Ik heb een hele tijd eentje gedragen, maar ik heb nooit echt het idee gehad dat het hielp.. Intussen draag ik 'm nooit meer, omdat ik 'm niet kan vinden >.< ik had wel echt zoiets van; baat het niet, het schaadt ook niet! Ik heb 'm trouwens gereinigd door hem een nacht buiten in de grond te houden en vervolgens nog een tijdje in stromend water gehouden, dacht dat dat wel genoeg moest zijn
Ook ik heb een maansteen en een steen tegen blaasontsteking. Somehow werkt de blaasontsteking steen erg goed, want zodra ik deze niet draag krijg ik er weer last van... maar ja; de maansteen draag ik sinds augustus, tot nu toe zonder suc6, dus ik wacht gewoon rustig af en ja inderdaad; baat het niet dan schaad het niet..